Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als dr nieuwe lagers in xin gegaan zonder slijpen van je krukas heeft da geen zin.
Jup gewoon door de apk.
Egr afdoppen voorkomt problemen zoals stotteren afslaan enz. Maar geen vermogen winst.
Geld ook voor astra zafira. Overigens passen daar ook gewoon de assen van een astra f of vec b onder.
Schakelen op 2000 toeren met een ongeblazen 1.4 met airco aan en het gewicht van de astra J tja. Das niet zuinig rijden. Das vragen om problemen.
Dan rijd je gewoonweg ook altijd in een te hoge versnelling.Heb je ook sensoren gewisseld met de 18e ecu? En anders laat je hm toch op de 18e ecu lopen?
Als de ontsteking te vroeg komt kunnen het maar 2 dingen zijn. Riem niet optijd of ontsteking niet optijd. Heb je rotor deze even controleren, heb je dis bobine, dan hallgever, nokkenas of krukassensor (geen idee welke die wel of niet heeft) controleren of vervangen.
Te hoge versnelling?
@Timothydevisser wrote:
Ik heb al airco standaard dus ventilatie schachten en sensors is dit veel werk om te steken ?
Je complete dashboard moet eruit, kachelhuis eruit, airco leeghalen. Vervoglens sensoren enz plaatsen kachelhuis wisselen. Kabelboom plaatsen en bediening.
Heb je je uitlaat al gecontroleerd?
Heb je de luchtmassameter al eens los gehad en dan geprobeerd?
De luchtmassameters welke je hebt getest waren deze nieuw of gewoon van de sloop?Heb je al eens de waardes uitgelezen van de luchtmassameter en lamda?
Wil je het op een orginele ecu laten draaien zul je een airbox moeten maken of aanschaffen en alle sensoren in takt laten zoals ook de luchtmassa meter.
Beste kun je een vrij programmeerbaar systeem gaan rijden als je dit soort setup gaat rijden. Dan behaal je de meeste vermogen winst en kun je andere oplossingen verzinnen voor de luchtmassameter. Als het een injectie systeem blijft moet er een manier zijn om het lucht / brandstof verhouding te kunnen bepalen.
En de sensoren in het kachelhuis en ventilatieschachten.
Kachelhuis met stelmotoren en bedieningspaneel met kabelboom. Mits airco al aanwezig is.
Ik mag hopen dat ze dat bij vervangen van de pomp eigenlijk wel gecontroleerd. hebben.
Als het je nokkenassensor was was die wel in de begrenzer gegaan rond de 4500 rpm. Hij loopt hier allene traag door.
Vaak luchtmassamter.Verstopte uitlaat gewoon even de uitlaat demonteren bij het spruitstuk 4 boutjes losdraaien.
En keertje gassen. Dan weet je ook of dat het is.Dan zouik denken luchtmassameter of inderdaad verstopte uitlaat.
Dbilas set is inclusief chippen.
Krukas nokkenassensor kan ook nog. Schiet die in e begrenzer als waren vroeftijdig?
27 juli 2014 om 18:49 In reactie op: problemen Corsa B, barst voorruit, waterpomp lek, trekhaak #18243720Waarschijnlijk is die pomp voorop je stuurbekrachtegingspomp.
Je weet toevallig geen type nummer van de klauwen?
Apk + controle chassisnummer en uitvoering word ook naar gekeken.
Olifanten op een koort
Koelmodule lampje gaat ook branden bij te laag peil
Motorsteunen niet vergeten
-
AuteurBerichten

