Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
13 september 2014 om 12:27 In reactie op: Wat is er mogelijk kwa schijven en klauwen op een corsa C. #18252391
@PyroNiels wrote:
Hoeft trouwens niet perse een corsa d opc klauw te zijn, meriva opc mag ook. Heb je meteen de juiste brackets :)
Zijn de zelfde klauwen als op een zafira a en astra g
13 september 2014 om 06:06 In reactie op: Wat is er mogelijk kwa schijven en klauwen op een corsa C. #18252383De prijzen van M-tech zijn niet zo zeer verdubbeld, ik denk als je het bij de dealer koopt. Het zijn gewoon renault schijven en astra G / Zafira A OPC remmerij en een centreerring. En ferodo blokken. Ik denk als je dat hebt voor die prijs, dat je niet veel goedkoper gaat uit zijn. Maar een paar tientjes.
Als je van de sloop kauwen haalt en bij de onderdelenboer de schijven en blokken ben je goedkoper uit denk ik. Overigens is de 280mm set ook gewoon astra g klauwen + merriva schijf.
Overigens het nut van de achteras overzetten zie ik niet. Je kunt gewoon de trommels demonteren wielnaaf terug monteren en hier een ankerplaat, schijven en klauwen op monteren.
Extra massakabel leggen naar je motorblok, ik denk dat er wat mis is met je motor ecu.
Je moet zoeken in je motor boom ecu, het koelen is een neveneffect.
Ik heb de proef op de som genomen, zowel de astra g’s corsa C en Zafira A hier slaan niet af. een Z16SE, Z16XE, Z18XE en Z18XE.Uitlees apparaat eraan en dan testen zou ik dus zeggen. En dan REM gas zeker als die altijd afslaat. Er moet iets zijn waardoor die getriggerd word af te slaan. Je hebt hem dan ook echt in zijn vrij staan toch?
12 september 2014 om 20:19 In reactie op: Wat is er mogelijk kwa schijven en klauwen op een corsa C. #18252375Nee, alle modellen met abs hebben dat. Abs unit is ook niet anders voor de amdere modellen.
De autos horen niet uit te vallen wie je dat heb wijsgemaakt weet ik niet maar daar klopt niks van. Ook uitlezen is altijd mogelijk, storingen horen er gewoon in te vlijven staan. Mocht dat bij jou wel zo zijn denk ik dat je een ecu of bedrading probleem hebben. Als je hem in de versnelling laat staan slaan opels wel af met hetzelfde effect soms.
12 september 2014 om 19:47 In reactie op: Verwijderen van de raamslinger in de achterdeuren. #18252544Kleine platte schrievedraaier doe ik het mee. Pas wel op hij springt weg.
12 september 2014 om 19:21 In reactie op: Hulp gevraagd: Z13DT slaat niet aan na transplantatie #18252551De ecu van je eigen blok gebruikt?
Ik heb met 40mm verlaging middels veren gereden met 215/40/17 en nooit last van aanlopen zelfs niet met 5 man erin.


Morgen de ki randen nog bijwerken. Nu hoor ik iedereen denken waarom spuit je het niet over. Nouw omdat het af fabriek op deze manier was. En er komen nog zijpanelen en een vloerbedekking in. Dus je ziet er niks van als het af is.
Zo, nu nog afkitten en de druipers wegschuren.



12 september 2014 om 10:06 In reactie op: Wat is er mogelijk kwa schijven en klauwen op een corsa C. #18252366Ik heb het gepast de klauw van een opc en 308mm schijven passen ook maar moet je dan omboren naar 4×100. 280mm zijn te krijgen in 4×100. Klauw van de opc is gelijk op de beugels na aan de klauwen van een 1.8 2.0 of 2.2 astra g / zafira. Oja heb het bij een c 1 gepast, neem aan dat c2 ook past. Achter kun je ook 267 schijven pakken van een merriva, zelfde klauwen behouden.nenkel de ankerplaat van een merriva a schoren met 267 schijven en je kunt ze ook upgraden.
11 september 2014 om 23:16 In reactie op: hoe kom ik bij de fitting van de ri aanwijzer vooraan astrag #18252093Er zit een kapje over het lampje geschroeft met twee schroefjes, daar kun je gewoon bij vanuit de wielkast. Althans zo wissel ik ze. Dan het lampje eruit en dan weer terug erin. Het is evenpriegelen, maar kan zonder demonteren van de bumper of koplamp.
De 280mm remschijven van een merriva steek 4×100 en dan de klauwen van een astra G / zafira A 1.8, 2.0, 2.2 niet opc. Is plug and play. Of klauwen van de merriva waar de 280mm schijven op geleverd zijn.
EDIT op de corsa c dan he!
@RISL wrote:
Toch wel een soort van ‘Astra gespot’, maar dan zonder Astra :P Ik kwam net Haasje17 tegen, alleen zeg ik je Astra niet (wel een zwarte Astra met chroom strip achterop, maar jij hebt een trekhaak toch)? Ik kwam op de motor voorbij, langs de Avans richting de stad en jij stond met een paar man te praten. Had nogal haast dus kon niet stoppen om effe hallo te zeggen.
Dat kan kloppe,
Onderweg naar de astra 100 meter verderop. In de straat.
Maar het is gewoon de opvolger van de opel agila.
@KadAstra-EF wrote:
Haasje17 gestemd !
A: vanwege de “hoek” die mist uit de auto en dat is het onderwerp dit keer.
B: Fantastisch dat deze auto nog een 2e leven krijgt :wub
Rik :D
Danku, voordat die een tweede leven krijgt zijn we nog wel paar jaar verder. Hoop dat het me gaat lukken hem in nieuwstaat te brengen.
Ik had stender gestemd vanwege de mooie hoek van de manta stikker.
10 september 2014 om 19:34 In reactie op: hoe kom ik bij de fitting van de ri aanwijzer vooraan astrag #18252088Je kunt er ook bij als je de modderkuip demonteerd
Of stuk gemaakt met ombouw naar kabel? Geforceerd wat niet kan ofzo?
Zo nieuwe wielranden, nu weer in de lak en afkitten.





Zonder draaiende motor op 4 graden voor bdp afstellen, vacuum vervroeger doet de rest.
Ik had het al eerder gepost ergens. Ik vind dit weer juis iets moois. Waarom zou je nog een c20xe willen als de x20xev ook helemaal niet zo slecht is als alle c20xe let eigenaren beweren.
-
AuteurBerichten


