Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als de ECU gewoon dezelfde is als voorheen moet die hiermee gewoon starten, maar je zegt dat er een pinnetje is afgebroken / open geweest. Was dat vooaraf ook al? Zonee dan zal het toch aan je ecu liggen.
Ja gewoon een van een x12xe kopen.
Nee zo te zien heb je reflector lampen. Eigenlijk gewoon geen xenon in doen.
27 september 2014 om 16:18 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193013@fearless jazeker.
Die haldex controller is dat de vervangen van orgineel of komt die tussen de orgineele ecu te hangen?27 september 2014 om 16:10 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193011Ik was om en nabij 300 kwijt zonder bon. Voor afdraaien, balanceren krukas en balanceren drijfstangen.
Rijd is gewoon een paar weken op benzine en kijk dan of het probleem zich voor doet. Ik denk van niet namelijk.
Het zit hem in je gas installatie. Er blijft een relais of klep open staan waardoor er naast lpg ook benzine in word gespoten en dus teveel. Maar dan zou die dus ook beroerd moeten lopen of starten.Of een draadbreuk kan ook nog. Als de injectoren niet goed sluiten als die niet loopt en er lekt benzine in je cilinder. En je start hem zal die moeilijk starten en de benzine persen waar hij niet gaan kan.
Moet je inderdaad wel onder xp ofzo draaien.
Beste even een TIS2000 cd downloaden heb je alle schemas bij de hand.
Maar het kan wel zijn dat je motor hoger in toeren gaat lopen en daarna weer normaal, de pomp slaat namelijk aan en meteen af als de druk te laag is.
Heb je wel je eigen ecu gebruikt?
26 september 2014 om 10:14 In reactie op: Opel Blitz Camper MotorSwap X20SE (PROJECT STOPT) #18225272Weet jij het type nummer van de automaakbak ecu?
Heb je de leiding op de bak ontlucht?
Welk merk kopelling enz heb je? En welke bak hangt er achter?
26 september 2014 om 08:23 In reactie op: Wat is er mogelijk kwa schijven en klauwen op een corsa C. #1825241726 september 2014 om 07:24 In reactie op: Wat is er mogelijk kwa schijven en klauwen op een corsa C. #18252414Koop gewoon zafira a astra g opc klauwen of astra h turbo niet opc klauwen. Zijn plug and play. Voor 308 schijven
Hang een c25xe in je kadett. zijn er zat tekoop
@sleutel13 wrote:
Vind t gewoon schandalig eigenlijk. Vroeger kon je gerust 4 ton draaien met een blok. Olie wisselen? Ja komt later wel. Tegenwoordig hebben ze al een storing als je boos kijkt. :P. En als je dr prijzen hoort van onderdelen, dan schuif ik liever zo t ding aan de kant. Maja ben te lui om te lopen.
Koop maar een simpel corsatje of ander klein hok of een groot hok met een v6 ofzo dan gaat dat prima! Al die kabouter motortjes in die grote bakken die halen dat niet en veel gezeik.
Maarja de standaard nederlander wil zuinig rijden en dan ook goeikoop onderhoud enz. en ook nog een goeikope auto. tja. Dan krijg je dat.nee 2 kale banden.
Ik zou persoonlijk als je niet voor allerlijk vermogenkunste gaat gewoon orgineel of van een gerenomeerd merk nemen en niet veel goedkoop spul van onbekende merken.
De ervaring leert, dat vaak goedkoop duurkoop word.@Makko wrote:
Volgens mij deelt Asus slot 2 en 3 het geheugen samen bij een dubbelzijde geheugen. Druk je daar extra geheugen in dan is slot 3 niet in gebruik.
Enkelzijdig geheugen kan wel in 3 slots.
Dus mijn advies is 2x 1gig.Lees dit maar eens door.
http://www.manualowl.com/m/Asus/P4PE-X-TE/Manual/263329?page=22″ onclick=”window.open(this.href);return false;Laterzz..
Inderdaad, als je oude 512mb double sided zijn gaat het niet werken.
Wat je eens kan proberen is de volgorden van de modules wijzigen soms gaat het dan toch gewoon goed. En het bios updaten.
De chipset ondersteund het namelijk op andere mainboards soms wel.Geheugen hoeft niet per se in sets van twee enkel als je dual channel wil moet dat vaak in een zelfde kleur slot.
De 1GB module is zelfs het langzamere geheugen. Memory is 333mhz de kloksnelheid in het bios hiervoor is dus 166mhz.
Waarschijnlijk heb je twee verschillende snelheden memory in je pc zitten en pakt de snelheid van de snellen ipv de langzamen. Dus even kijken wat de snelheid is van de 512mb modules. En deze snelheid bij Memory Frequency opgeven. Mocht er op de module 667 staan dan kan het zijn dat de snelhed 166mhz moet zijn. staat er 800 op dan moet het 200mhz zijn.
Langzame modules werken nooit sneller, maar snelle wel langzamer.
Ik denk dat turbo beetje overdreven luxe is beter een 3.2 of 3.0 v6
-
AuteurBerichten
