Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jazekerwel, als het lampje in de klok gaat branden heeft die esp.
Stuur wimv6 maar een pm. Die woont in de buurt, maar kleppen kapot?
Krom zou kunnen, distributie riem gebroken? Of verbrand.@nova…. wrote:
Haasje17 vanmorge op de rondweg Botenlaan
Daar kom ik iedere dag, waar reed jij in rond?
12 november 2014 om 17:57 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193027Ik had zon online tooltje gebruikt, blijkbaar dus een die niet goed rekende. Maar inderdaad het is dus 380nm. Dus in dat geval zou zelfs de vag bak minder aan kunnen volgens de specs.
12 november 2014 om 11:04 In reactie op: Kadett E Astra F Electronic Roof Draadschema Gezocht #18258888Nog niet helemaal tevreden met de teller verlichting, maar daar heb ik betere lampjes voor besteld.
12 november 2014 om 10:51 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193025De F28 is ontworpen om 315nm aan te kunnen. De 28 staat voor lbft. Verschil is dus maar 35nm.
11 november 2014 om 20:38 In reactie op: Kadett E Astra F Electronic Roof Draadschema Gezocht #18258886Mm ik zie m ook niet op de foto maar hij doet het wel.
11 november 2014 om 19:56 In reactie op: Kadett E Astra F Electronic Roof Draadschema Gezocht #18258884Zo lampjes zitten er in.
11 november 2014 om 19:53 In reactie op: Kadett E Astra F Electronic Roof Draadschema Gezocht #18258883Welk slangetje was er losgeschoten?
11 november 2014 om 11:31 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193021Eerlijk gezegd ziet het er nu niet echt super veel degelijker uit als de F28 bakken van opel.
En dat stuurbekrachtiging niet meer werkt is meestal een gevolg van een defecte dynamo.
Zo das nie verkeerd? De linker denk ik?
Heb je alledrie de slangen gecontroleerd? Dikke naar het onderblok, dikke aan de aanzuigbuis, dunne aan de gasklep (gaatje nog open op de gasklep)
Je hoort de thermostaat vergoed te krijgen.
Welk merk olie gaat erin? En type? Liefst geen bouwmarkt en aldi of action rommel maar orgineel gm. Shell helix heb ik ook slechte ervaringen mee.
Carterontluchting controleren, kan ook verbruik veroorzaken. Eventueel goed warm rijden en dan eens paar kilometer trappen op de snelweg pijl controleren en vulllen.
9 november 2014 om 20:42 In reactie op: vectra slaat niet af , zelfs na het afleggen van het contact #18260143Voor degene die dit probleem ook hebben handrem dr op in zn 4 of 5 en koppeling abrubt los. Vaak slaat die dan wel af. Zo voorkom je ernstige schade.
Er staat nu een mascona op t forum, das ongeveer wat je wil denk ik.
De dealer kan de software aanpassen zodat de afwijking minder is.
Of het dak lekt, dak goed open en dicht gaat. Verder zelfde punten als iedere andere g
9 november 2014 om 13:34 In reactie op: Kadett E Astra F Electronic Roof Draadschema Gezocht #18258881Zo vandaag even dashboard leeg gehaald.
Diverse lampjes in het interieur werkte niet.
Worden allemaal vervangen door oranje gloeilampjes.

Knoppen en klokje en aansteker zijn t5 lampjes.
De klok zijn t5 en t10 lampjes.In de teller zit al voorbereiding voor abs, trekhaak en shoke lampje.


Gewoon de assen plaatsen en met een micrometer nameten of alles goed zit en er niet teveel speling op zit anders opvullen met vullingen.
Als het allemaal netjes past maakt het niet uit waar die onderuit komt. Keringen even controleren op schuurjes /lekkage.Inderdaad en verkeerde zuinigheid kost uiteindelijk meestal meer dan nodig is.
Bij de Z18XE bestaat er geen pakking maar moet die enkel met vloeibare pakking omdat de pakkingen bij de voorgangers ook vaak lekte.
Bij mijn broertje zijn gsi lekte de carterpan. Heb hem vervangen en enkel vloeibare pakking gebruikt en dat lekt niet meer.
Dus ik denk dat je ook gewoon enkel vloeibare pakking anders eens kunt proberen.
Vloeibaar en rubber samen werkt vaak niet goed omdat het rubber in andere verhoudingen rekt waardoor de vloeibare pakking los komt van het rubber.
Je hebt nu al meerdere topics geopend, met allemaal de vraag met hetzelfde antwoord.
Ketting en kettingspanner vervangen. Bij voorkeur niet zelf doen maar een ervaren specialist. De spanners en kettingen staan erom bekend soms te verlopen door versleten spanner / slecht onderhoud (Olie verversen op peil houden).
Alle topics die ik voorbij heb zien komen ben je zelf aan de slag gegaan, met reacties waarvan ik denk dat je echt beter gewoon naar een garage kunt gaan die er verstand van heeft.
Omdat het misschien nog te redden valt, eenmaal kleppen geraakt ga er maar vanuit dat die flink olie gaat gebruiken, of nog ernstigere gevolgen.
Aanduwen startmotor of welke manier dan ook om hem te starten mag hij niet verspringen.
-
AuteurBerichten



