Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@xanquezer wrote:
@haan wrote:
@xanquezer wrote:
Afwatering i.i.g.
bedoel je in ieder geval?????Afwatering van je radiator/verwarming en/of van onder je motorkap
Oke hoe kom er achter waar en waar kan ik het beste zoeken,want het is erg nat onder de vloerbedekking@miraltje wrote:
die zit achter de midden-console, en is het makkelijkst te bereiken via de pasaagierkant,over het hoe in en uitbouwen kan ik je niks vertellen, daar ik het zelf nog niet heb gedaan in een astra-G
Oke bedankt zal ik dat eens doen wie weet vind ik wat de probleem is.@miraltje wrote:
TS heeft over zoet smakende vochtigheid= antivries + een kleine lekkage omdat hij af en toe koelvloeistof moet bijvullen, dat betekend dus dat de kachelradiateur en/of kachelkraan lekt in het interieur dat heeft niks te maken met de afwatering/parafan/airco.
het koelcircuit is een gesloten syteem die in principe niet behoeft te worden bij gevuld,moet je dit wel dan is er een lekkage.
meest voorkomend is de kachelkraan die lekt,dat is een bekend probleem.
is eventueel een modificatie voor,er lopen geen leidingen door de vloer gaat op bassis van lucht
nu dit lijkt mij beter en klinkt ook logisch
Maar hoe kom ik bij de kachelradiateur of kachelkraan???? weet je dat@haan wrote:
@robert_corsa wrote:
om het onderdeel te vervangen moet je middenconsole eruit. en alles loshalen wat je kan loshalen.
je moet kijken waar die luchtbuizen naar toe lopen. bij dat centrale punt moet je wezensucces
Maar ik zit hierover ook even na te denken.
Zitten daar ook waterslangen dan???@robert_corsa wrote:
klopt, maar is wel goed te doen hoor.
succes
Dus je denkt daar ik daar moet zijn
ik kon ook al niet achter komen wat de probleem zou zijn kachel ontluchting hadden ze over maar dat vond ook al niet logisch
Maar kan natuurlijk eerst eens kijken bij de ruitenwisser motor of daar iets te vinden is.@robert_corsa wrote:
om het onderdeel te vervangen moet je middenconsole eruit. en alles loshalen wat je kan loshalen.
je moet kijken waar die luchtbuizen naar toe lopen. bij dat centrale punt moet je wezensucces
o nee toch.
leuke klus@Jerremy wrote:
Naar die zgn kachelafvoer ben ik wel benieuwd eigenlijk. Kachelsysteem (vloeistof – verwarming) is toch een gesloten systeem ??
Wat moet er dan afgevoerd worden..
ik ook.
Maar zal ik alles eruit moeten halen dan de stoelen enz enz enz enz want daar wordt ik niet vrolijk van denk ik.@opel-mark wrote:
De kans is dat je verwarmingsradiateur lek is, je ruikt dan ook binnen een koelvloeistof geur als je de verwarming aanzet, dat kunnen ze niet goed meten door het af te persen (ik had het in onze G ook) geproefd heb ik het niet maar in de garage was het door de monteur te zien, vervangen zou nogal kostbaar worden (een uur of 8 werk) dus ik heb het toen maar laten zitten, overigens was het bij ons nog niet zo veel dat het op de vloerbedekking terrecht kwam.
Mark
http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Het kan natuurlijk, maar lijkt mij niet ruik van binnen niks en als het zo zal zijn zal de vloerbedekking voor nat zijn en daar is het droog.
De vloer bedekking is vlak voor de bijrijder stoel vochtig vandaar dat ik het vreemd vindt.
wel moet ik soms een beetje koelvloeistof bij vullen maar niet veel
Ik woon in Roemenie en rij 2 a 3 per jaar naar NL en dan vul ik niets bij ook geen olie, WEL BENZINE helaas. en dat is heen en terug 5000 km.
dat wou ik nog even zeggen het is geen schoonwater echt wel koelvloeistof het is zoetigde accu staat voorin de auto niet onder het raam.
@Oenatje wrote:
kijk of je waterkeerplaat onder de parafaan goed zit
Ben maar een domme jongen wat is waterkeerplaat onder de parafaan.
Parafaan is dat de vloerbedekking??? zo ja moet de vloerbedekking er dan uit.Alvast bedankt.
wacht even ik denk dat ik het weet (Parafaan is de plaat onder de ruitenwissers?)
bingo of geen bingo.
of: ga door naar start en u ontvangt geen 200 euro.@kwuyts wrote:
koelvloeistof is het zeker niet bij ons.
oke maar men zegt ook kachel afvoer misschien verstopt.
Heb al even gekeken maar waar zit dat ding dan?
weet jij dat,zou het graag willen weten en op Google kan ik ook niets vinden.@kwuyts wrote:
Wij hebben hetzelfde probleem bij de Zafira A.
Bij de Zafira heeft het met de airco te maken, zonder airco geen natte voeten.
Is het bij jullie dan ook net als koelvloeistof want als ik mijn vinger in de mat druk wordt mijn vinger vochtig en het proeft als koelvloeistof(antivries)
maar van natte voeten kan ik niet spreken.@Step-han wrote:
Kachelafvoer verstopt en dan gooit de kachel het in de auto eruit bij de bijrijderskant! Laatst nog gehad met een Vectra.
Hoe kan ik dat zien en verhelpen waar is die kachel afvoer.bedankt
@Basgsi wrote:
ik zou voor de 195/55/16 gaan die zijn een stukje goedkoper. Het merk zegt me helemaal niks. je zou de winterbanden test op de site van de anwb kunnen bekijken of ze er tussen staan.
Die maat wil ik ook ,maar die hebben ze niet vandaar
Heb al even gekeken op anwb maar kom daar niet mee verder.
Lassa band wordt gemaakt door Bridgestone@Maerck wrote:
Foto’s? Prima, maar hoe doe ik dat? Bedankt voor hartelijke ontvangst king:
In je gebruikerpaneel kun je het vinden ik heb het ook gevonden en ik ben erg dom.Is dat zo?????????
Ja dat is zo en dat blijft ook zo.Van harte welkom
Ik zat te denken om wat boven het zilver zwart is (om de comp.display) ook zilver te maken.
Lijkt vast nog mooier.of ga ik nu te ver.@Baas J. wrote:
Ja vooral je laminaat matten….
Ja de laminaat matten is tijdelijk om de matten te sparen ,ze hebben hier de weg eruit liggen over een lengte van 40 km en dat moet volgend jaar klaar zijn en als het regend moet je de deuren niet open doen de blubber loopt je naar binnen.
Dashboard van mij maakt geen lawaai gelukkig, maar ben blij dat er nog iemand is met zon prachtig dashboard.@RISL wrote:
Ik wil wel ruilen hoor ;)
kom jij bij mij of ik bij jouw?????? het is jouw idee dus kom naar Roemenie.@RISL wrote:
Ja, en je middenconsole is tweekleurig, das ook niet ‘standaard’ volgens mij.
Ik vind je stuur en pook wel mooi, trouwens!
Ik heb hem zo gekocht en ik wist niet beter dat het zo hoorde,totdat ik in andere Opels ging kijken en das vreemd niemand zo als de mijne.@Baas J. wrote:
Je hebt gewoon ecc erin, en de meeste astra’s gebben dat niet. Je hebt ook een turbo pook en stuur erin, ook niet standaard.
Nu daar ben ik blij mee, niet veel dus die dat hebben.
vind het mooi, niet dan ja toch. :thumbop de handrem zetten en dan in de versnelling en een beetje gas laat de koppeling los slaat de motor af dan is het goed , je kunt hem ook tegen de muur aan zetten
Ja das jammer en je wordt daar niet vrolijk van ,je bent verzekerd is niet?
Hier bij ons in Roemenie teminste waar ik woon in een dorpje heb ik nooit mijn opel op slot autopapieren en geld ligt er altijd in nooit geen probleem maar wel een dikke hond voor de deur en die is altijd buiten zomers en winters komt nooit in huis.
Maar in grote steden in Roemenie kunnen ze dat ook hoor?of het vacum slangetje achter de gasklep heb ik ook gehad was los gegaan
maar ik heb een 1.6 16v benzine astra g6 juni 2011 om 10:40 In reactie op: ik wil graag leren sleutelen,bij wie kan ik dit leren ?? #17876456Ik denk dat je naar Willem moet lijkt mij het beste.
Maar dan moet je wel reageren. -
AuteurBerichten