Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vandaag de trekhaak besteld :thumb Ga hem lekker zelf monteren :D Het meest tricky lijkt het me om de bumper te moeten lostrekken (aan de zijkanten). Gaat dit makkelijk of moeilijk en waar moet ik dan specifiek op letten?
Heb dit ook nog gevonden, duidelijke instructie, niks mis mee
http://img3.kupplung.de/mall/1/files/fitting-help/op0994_v1.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hoi Bob
kijk zo kunnen we wel wat van elkaar leren toch. Feit is wel dat ik na dit verhaal me steeds meer overtuig om het te laten doen, heb al een adresje (via een welbekende veilingsite) 325€ incl montage en klaar terwijl U wacht. Maar laten we is even afwachten of er nog meer info hier komt. In ieder geval bedankt voor jouw reactie.
mijn probleem is in ieder geval opgelost, althans, ik heb voor de meest radicale oplossing gekozen. Het ding de deur uit en vandaag ingeruild voor een heeeel mooie astra h :thumb OOOOWWWW was het maar vrijdag, tja het blijven toch kinderen die mannen he!!
Bedankt voor deze tip Wim, dat wist ik dus niet. Heb er al vaker aan gedacht om nieuwe bougies en kabels te monteren, zonder van het ergste scenario uit te gaan, Zou dit het stotteren in lage toeren ook kunnnen verhelpen?
ja, ik zou het ook wel is willen weten wat het was, lijkt ook een beetje op mijn probleem. Astra 1.6 8v van 2003. Loopt stationair op gas onregelmatig (aan de uitlaat te horen) en trekt ook wat pruttelend op tot zo’n 2000 rpm. Met warmere motor is het iets minder. Op Benzine, vooral bij wat droger weer, loopt hij perfect. Zag vandaag wel dat hij bij de 4de cilinder wat zweet, dus zou dit kunnen duidden op een scheve kop? Lijkt mij persoonlijk niet onwaarschijnlijk omdat hij al 260.000 gedraaid heeft. Wie weet raad???
Echt gave fotos:cool:
Krijg gewoon de kriebels als ik die fotos van die 200 zie, echt een gaaf ding!!!
dikke Chileen in de gevangenis…
Heee Joran, zou je mijn zeepje eventjes willen oprapen………als ie maar niet weer met zijn zumpgezicht op de nederlandse televisie komt…………..
origineel gepost door Erwin1987
de rode en de gele.Erwin
Helemaal goed, werkte bij mij ook, rode en gele omwisselen
Ik heb vele jaren zzr 600 gereden, na mijn 2de ongeluk, door toedoen van automobilist(en) gestopt. Niet echt leuk als je onder de voorbumper van een auto bij je positieven komt. Ben wel van plan om de draad weer eens een keer op te pikken.
origineel gepost door Famempeters
Ik weet nog wel ik ben 60 jaar dat bij ons in de garage s,morgens om 8 uur de kleine beurtjes stonden men kon er op wachten .was toen niets meer als een beetje nieuwe olie heel overdreven was een olie filter en men liep wat basis dingen na koel vloeistof het altijd aan wezige ruiten vloeistof bijvullen of ie nou vol is of niet ,,, vul hem maar is en breng hem weg het staat er bij standaard.
nu is het echt niet veel meer echter het uurloon is schrik barend en ze hebben hiervoor een vast standaard tarief voor de type,s auto
en dan de ??extra,s
en dan gaan ze bij de kwak fit op zoek bewust naar hun voorraad delen uitlaat,schokrekers, remmen ,banden is altijd wel wat bij ze dat is hun verdienste .
nou ik reken voor een kleine beurt als liefhebber Opel en ex werkplaats chef €50 en dat is inkl alles dus goede kwaliteit olie, olie filter vloeistoffen bij vullen en even de wielen los remmen nazien en schoon blazen met pers lucht ,lucht en mogenlijk het interieur filter even schoonblazen .grote beurt vraag ik €90 voor met het doel het BEHOUD van de auto met de standaard delen dan he .
en de eigenaar kan er ook op wachten met kop kofie of thee het voordeel ik ben alle dagen thuis .
intresse gewekt ??
Zeker wel interesse gewekt, alleen waar woon je?
Succes met het achterhalen van de daders, hoop dat je ze idd te pakken krijgt. Dan met de auto naar de garage, dat die lijers maar betalen……………
Hallo
Heb ook een astra station G. Het euvel begint, helaas, bij mij ook. Even op marktplaats snuffelen, er staan wel enkele bedrijfjes die repareren. Nieuw betaal je naar mijn weten bij de dealer de hoofdprijs………
hele internetafgesmurft; nee, auto is te jong, nee althans nog niet, toch maar weer naar de dealer?
hoi, ik heb bij mijn astra station g ook ooit een wielsensor ”kapot” gehad. Bleek dat er 1draadje net buien de tule waar hij de naaf ingaat gebroken was. De tule een beetje kapot geknipt en het daar gesoldeerd met een ander silicone draadje en het werkte weer, dus check even of er geen draadbreuk zit en je spaart je veel euros uit. Het is maar een tip maar kan je veel besparen succes……….
hallo
ik heb dus een astra 1.6 16v station van 2001. Zodra hij boven de 120 komt (ja ik weet, dit mag niet in nederland maar toch) begint hij een beetje te schokken, net of hij te weinig gas krijgt, of wat kan de oorzaak nog meer zijn? heeft wel al 250.000 gelopen maar loopt verders nog wel lekker.. Is een necam installatie g3
Regio Venrayhallo, ik heb een astra g (bwj 2001) 1.6 16 klepper met necam g3 gasinstallatie. het duurt over het algemeen vrij lang tot hij overschakelt op gas, natuurlijk afhankelijk van o.a. de buitentemperatuur. Duurt ca 4 km tot hij overschakelt. Is dit mogelijk?
-
AuteurBerichten