Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb je al op onderstaande link gekeken? Je moet bv ook nog je achterlichten demonteren, daar zitten ook nog schroeven, ik heb het recent ook gedaan bij mijn astra, stelt eigenlijk weinig voor. Aan de zijkant van de auto zit een strip, hier zit de bumper ingeklikt, je ziet het wel op de foto. Voorzichtig beginnen te trekken en dan komt hij vanzelf los. Let op bij het weer terug monteren dat je kofferbakrubbers weer mooi om de bumper zitten anders gaat je achterklep niet meer dicht.
http://img3.kupplung.de/mall/1/files/fitting-help/op0994_v1.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
kijk eens op het printplaatje of alle solderingen nog goed zijn. Bij de mijne zat er ooit een soldering los van het batterijtje, even een omleiding gelegd met een dun draadje en hij werkte weer als nieuw!!
momenteel ligt er een et van 35 op, dus hoe kleiner de et waarde des te meer komt het wiel naar buiten, hoe groter, des te meer naar binnen dus. 49-35=14 mm
Tja, ik had deze gezien en die lijken mij wel wat. Vraag is dus ook of die passen op een astra h station 1.8 16v 2005
http://link.marktplaats.nl/572199365″ onclick=”window.open(this.href);return false;de omtrek van de band speelt natuurlijk ook een rol ivm de aandrijving?
24 juni 2012 om 06:31 In reactie op: wie o wie kan mij helpen met mistlampen Astra H aansluiten #18039981hoi
ik heb hier ook al een topic over gemaakt. Het schijnt “veel” werk te zijn, maar ja wat is veel werk. Heb zelf een astra station 2005, ook zonder de mistlampen. Wat betreft de kabelboom een vraagje. Moet je de huidige aanpassen of is het een los stuk wat je er gewoon bij kunt steken?
net even gekeken, helaas niks te vinden. Bedankt voor jullie reacties
Welkom Sjors, weer en Limburger erbij :thumb :thumb
de rode op de gele aansluiten en de gele op de rode
welkom op het forum.. de rode en de gele draad met elkaar verwisselen en je probleem zal waarschijnlijk opgelost zijn
ik heb ook ooit zo iets dergelijks gehad (1.6 16v) toen lag de katalysator los in het uitlaatspruitstuk………………. misschien even het controleren waard
weet je zeker dat hij kapot is? Ik heb ooit bij mijn astra g de sensor nog kunnen redden. Het draadje was net buiten de doorvoertule afgebroken maar heb hem nog net eraan kunnen solderen. Maar als je sensor kapot is….helaas
Ik heb geen 2 knopjes onder het display, het is een BID dus ik denk, en hoop, dat er toch een boordcomputer op zit. Toch denk ik is een keer naar de dealer om is na te vragen.
Trekhaakje gemonteerd ;)
Wanneer ik op BC druk komt er een melding op het (3 regelig) display “no function” dus het is een BID. Weet iemand of hij dan ABSOLUUT geen boord computer heeft? Verder zie ik bij veel astra h’s stuurwielbediening, maar dat heb ik ook niet, beetje jammer, rij je een 2005 station H “elegance” 1.8 16v, en dat zit er allemaal niet op :argue
Is ook belangrijk dat je droge lucht hebt, dus geen vocht erin want daar kan het kopje en electrode ook niet tegen. En zorgen dat de onderdelen in de kop elkaar al niet raken. Ook goed opletten dat je niet te dik materiaal brand. 100 ampere gaat tot ca 15 mm staal maar dan moet je al langzaam voort bewegen.
maar ook daar vinden ze het normaal dat je je eerst even voorstelt
wim-v6 wrote:Dat is knap geld zeg..Dag LPG voordeel…
Willem
Tja, helaas wel Willem, maar de autoverkoper betaald de helft en voor mij is het toch weer 10 uurtjes beunen bij de baas. Daarentegen ben ik zo gek op het astratje dat ik hem wel 4 nieuwe gun.
hey
Ik heb exact dezelfde gehad, beviel erg goed. Veel plezier ermeeHoi
Mijn astra 1.8 16v 2005 is vandaag onderzocht en er is uit gekomen dat er 1 injector kapot is. Foutcode was ontstekingsonderdrukking in cilinder 1. Het is een 275 injector van een coltec gsi installatie en volgens de garage is deze niet meer te krijgen. Een 2de handse is mijns inziens geen optie, als die kapot gaat kun je weer het hele spruitstuk demonteren. Dus meteen maar 4 nieuwe erin dan voor het lieve sommetje van 1385 euris incl montage. Is dit een reeele prijs voor 4 injectoren en demonteren/monteren? :argue Hoppaaa daar gaat het vakantiegeld weer :swear
En ook welkom op het forum. Even voorstellen doen we hier ook. Je probleem ligt denkelijk in de aansluiting van de din plug. Normaliter moet je bij opel de gele en de rode draad verwisselen zodat je constante plus op je radio hebt voor het geheugen van de radio.
Hoi
Ook ik heb dergelijk probleem en was ook al hierover bezig in het topic wat risl aangeeft. Beetje jammer dat we nu 2 topics in de gaten moeten houden ja…. Enfin, hij staat op dit moment (23-5-12) bij de monteur en hoop hem vrijdag of zaterdag weer op te kunnen halen, gerepareerd en wel natuurlijk en zal hier zeker de uitslag over posten.Ik heb (na een 1.6 16v station) ook een g-station van 2003 gehad met 1.6 8v, maar nu ik de h-station heb met 1.8 16v wil ik geen 1.6 meer. Het loopt gewoon stukken mooier, mijn belevenis is ook wat veiliger, bv met inhalen etc.
in die richting dachten we het idd te moeten zoeken. Volgens mij zit er bij deze motor een bobine brug over de cilinders. Het schijnt dat er voor het benzine en gasgedeelte een aparte computer zit? Maar ik moet hem donderdag bij de garage hebben en duiken dan dieper in de materie. Gelukkig is de garage (Auto Euro Volkel) erg behulpzaam bij het oplossen van het probleem.
Vandaag even uit laten lezen, blijkt dat hij o.a. soms geen ontsteking krijgt in de eerste cilinder. Weet iemand wat daarvan de oorzaak zou kunnen zijn…………..
Hoi Risl
Heb je het probleem inmiddels opgelost? De mijne (z18xe) heeft het probleem de laatste week ook. Toevallig moet ik morgen wel effe naar de garage om hem uit te laten lezen wegens een brandend motormanagementslampje. Ik heb de wagen pas 2 weken en volgens de behulpzame verkoper zou dit een geval “resetten zijn”. Nu komt het terugschakelen naar benzine daar ook nog bij, misschien heeft het probleem wel met elkaar te maken, dus als ik al wat meer info heb zou me dat al een beetje op weg kunnen helpen. -
AuteurBerichten