Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@ Louwe:
begrijp ik best, ik moet ook steeds kiezen tussen sleutelen, verbouwen, huishou-
den en de voetbal van m’n zoon.
M’n projecten durven ook soms langer duren…Mail is opgestuurd!
Grtjs.Deze A-400 ken ik. En de eigenaar.

De tweede van rechts is dezelfde 400.
Vreemd dat dit al de tweede originele 400 is dat verkocht word door de
eigenaar…Heb z’n é-mail teruggevonden en nu m’n mooiste Duits bovenhalen…
Hé Louwe,
ik ken de eigenaar van die 400.
Ik zal és zoeken of ik contact kan maken! Normaal zie ik hem in het voor-
jaar. Zo lang wil je niet wachten zeker?
Zal je op hoogte houden!
Grtjs.

Wegens niet aan de GSI te geraken begonnen met ander werk.
Maak van 4 récaro’s twee mooie!Vorig weekend het motorcompartiment vervolledigd. De ruitenwissermotor twee-
maal ingebouwd, je moet de stekker eerst insteken voor je de rest doet!
Ook de witte pinkers gemonteerd en nu aan het zoeken om de wagen toch thuis te
kunnen zetten. Om het sneller te laten gaan!
Iets anders: Kan je de bekleding van de achterbank in de wasmachine steken?
Heeft er iemand dit al gedaan?
Groetjes!Nu weet ik waarom er zo veel naakte motorruimtes zijn! Juist de isolatiematten
terug geplaatst en ’t is een prutswerkje.

Hij heeft terug een “vuilblik”!!
Spijtig dat de Manta niet thuis staat, dan kon ik er aan doorwerken. Enkel zaterdag
is wat tijd te kort.Het aanpassen van de dubbele koplampen aan de spatborden en neus was niet
eenvoudig. Misschien ben ik te streng…

Zo heb ik hem vandaag achtergelaten. Ook nog de rechtse skirt gemonteerd en
wat bricoleerwerk gedaan.Het zal de grote striping zijn maar zonder de driehoek op de motorkap.
De vinyl dat gebruikt word is van proffesionele kwaliteit en komt van een
bedrijf waar m’n vrouwtje werkt. En die bekleven auto’s, bussen, reclame-
panelen enz…
En de originele striping van een 400 bv. is ook gekleefd.
Thanks voor je commentaar!Kl*te dag gisteren. Bij het beplakken van de striping ontdekt dat met het program-
meren van de plotter de verkeerde hellingshoek is ingegeven.
Striping is voor mij dus waardeloos.
Begonnen met het inbouwen en aanpassen van de dubbele koplampen.
@ Emiel: zoals je op de foto’s ziet was er zeer veel werk aan het onderstel,het
strak maken van de carrosserie (uitplamuren) heeft de vakman gedaan. Het plaat-
sen van bv. de spatborden en uitlijnen aan de carrosserie heb ik gedaan.
Daar heb ik wel wat fantasie voor gebruikt, ik denk dat er één spatbord niet ori-
gineel GM was. Maar dat is in orde gekomen.Vandaag wat verder gedaan. De binnenspatborden “gerutexed” voor de spat-
borden definitief geplaatst worden. Dat jobke is ook gedaan, beetje paswerk
om alles mooi gelijnd te krijgen.

Verder één “side-skirt” geplaatst en begonnen met het motorcompartiment te
vullen. Morgen mé mijn madam de striping plaatsen.Deze week de deuren terug uitgerust met de sloten, was wel wat puzzelen
na een half jaar! Na dit jobke kan de 400-striping d’r op.
@ za4ra: ook groetjes vanuit Beveren! Ik zal wel een seintje geven…
@ jambon: echt wel een geduldwerkje, maar dat komt wel goed!vandaag verder gedaan. Benzinetank gemonteerd, kabelboom in motor-
ruimte, achterlichten en tussenplaat.

verder de achterspoiler aangepast aan de kofferklep,prutswerkje…De 2,4 wacht geduldig, de eerste km zal de 20E doen,


De uitlaatlijn ligt ook klaar, enkel de middenpot is nieuw.
De andere delen zijn meer dan 20 jaar oud maar in nieuwstaat!Leuk topic!
Foto’tje van m’n eerste Manta, toen de mensen nog met de dieren
konden spreken…

ondertussen ook R.I.P.@ roekenest: had net de manta op de brug gesleurd, en dan met zo’n
lichtgewicht toestelletje foto’s nemen is inderdaad lastig!
Zal het tegen m’n madam zeggen dat ik pintjes moet moet drinken
tijdens het werken…
@timon: thanks voor je commentaar! Ik hoop over 2 maand klaar te zijn.Ik ben terug!
Na de zomerstop van de carrosier en de meetings zijn we terug begonnen.
De koplampen zijn klaar voor inbouw idem de Engelmannetjes.
Raamrubbers zijn ontdaan van de sticky dichtingspasta en het volgende was
het inbouwen van de steunbalken achter de wieldraagarmen.



En ja, de spatborden zijn er terug af, om de ondercoating d’r op te doen.
Op één van de foto’s kan je de mooi nagemaakte a-stijl zien.
Complimenten voor de vakman die dit deed voor mij!
Grtjs!Heb ondertussen ook de prijs gevonden, ik denk dat ze niet
van kunsstof of rubber zijn, eerder van goud…Net gevonden op’t net. Ze zouden ook beginnen aan de windsplitters.
Dacht direct aan Louwe.Ik ben al eventjes terug, voor mij was het maar “achter de hoek”.
Ik vond het een mooie ervaring, van blikke plaat naar een afgewerkte wagen.
Nogmaals m’n dank naar stefanDTI voor de organisatie en om me d’r bij te
nemen.Ik ga proberen voor Hazeldonk,
als ik het niet haal, zowiezo tot bij Opel-Antwerpen!Ik zou me ook graag opgeven voor het bezoek!
Ik woon 10 Km van Antwerpen en ben nog nooit binnen geweest!
U2U is verzonden!Tijdens de vakantieperiode is de werkplaats gesloten op zaterdag maar
dit weekend zullen ze de poort open zetten zodat ik verder kan bricoleren…
Misschien pics dan. -
AuteurBerichten