Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik weet dat dit standaard is vanaf 2007. Maar ik wil weten of het zonder teveel verbouwen zeg maar mogelijk is. Ik heb geen zin om een middenconsole te gaan verwisselen + radio.
Indien het niet mogelijk zou zijn dan houdt het op. Maar als het een kwestie is van deze kabel aansluiten en iets veranderen in de radio qua software dan wil ik dit wel doen…
Thanks voor je antwood. Ik wilde het gewoon even zeker checken, ben zuinip op mijn spullen:)!
@wim-v6 wrote:
Normaal ververs je hem niet.
Zou levenslange olie moeten zijn.Bij zware bedrijfsomstandigheden word iedere 60.000 km voorgeschreven.
100.000km is een prima alternatief bij normale omstandigheden
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
opel hekkert hier in Maastricht zegt 100.000. Auto heeft net 1 maand terug op 61000 een grote beurt gehad…..
Het oliepeil is in warme toestand niet tot bovenaan bij de 80 graden streep….auto gaat als een zonnetje en schakelt echt super soepel.
ik heb dit zojuist eens gedaan. Na een rit de auto enkele minuten laten staan. Auto gestart en 2x alle versnellingen geschakeld. Toen de pijlstok (die goed vastzit haha) schoongemaakt en nagekeken. Echter zag ik dat er op een kant staat min 20g (en dan graden teken) en op de andere kant min en dan 80… wil dit zeggen dat de olie in warme toestand totaan de streep van de 80 moet zitten? De olie zat er ong. tussenin bij de 2. De olie zag er wel schoon en doorzichtig uit…
thanks alvast
Ok dit ga ik zsm eens doen, ik neem aan de peilstok losklikken en dan shoonmaken…alle versnellingen en dan pijlen of eerst alle versnellingen en dan schoonmaken en erna pijlen?
. Auto heeft nu 63000 gereden… klopt het indd dat dit om de 100.000 moet? Lijkt me lang… ik heb overigens geen klachten over de automaat deze loopt soepel.
ik heb een 1.8 automaat uit eind 2005, deze heb ik gekocht zonder de motorkap isolatie. Heb er wel een die 100% was gekocht bij bedo opel demontage, echter alsnog rond de 75 voor betaald. Nieuw bij opel kost dit een belachelijke 216 euro meen ik.. sowieso meer dan 200… Het is echt maar een flinter dun ding. Ik heb m gekocht voor het idee en ik hou zelf van alles erop dat er origineel op kan zeg maar. Ik heb weinig tot geen motor geluid in de auto, echter heb ik maar 1 dag zonder gereden dus ik kan niet zeker zeggen of het zoveel uitmaakt. Het zal voor de motor wel uitmaken in de wintermaanden denk ik?!
@Arnoldinho14 wrote:
op duitse ebay veel te vinden
Okok..thanks voor de tip…aangezien mijn duits nies voorsteld…waarop moet ik zoeken?
Ik zie net dat de foto is gedraaid…de linkerkant is ook n beetje nat en dat is de hoogste zijde, die aan de binnenkant dus……
Alles behalve de bovenste rij ijzeren clips bij de raamrubbers gaat zo los indd…maar die dingen pffffff…. anyway ik wil van t wster af :(
k zie nu pas dit topic.
Echter heb ik vanmiddag zelf een topic aangemaakt met foto’s erbij.
Zie de link bovenaan mijn reply. Zou er iemand aub eens willen kijken? Boxen afkitten blijkt niet voldoende :(
@MarcoM wrote:
Ben misschien wat verder al is het nog niet opgelost,
1 van de eisen om het dak te kunnen openen is dat de kofferbak gesloten moet zijn.
Zou dit met elkaar te maken kunnen hebben ?Uit mijn ervaring met een peugeot cabrio kan ik je vertellen dat dit indd ermee te maken heeft.. ik weet niet precies hoe dit bij de opel zal zijn maar er zijn redelijk wat “sensoren en voorwaarden” (om het zo even uit te drukken) waaraan de auto moet voldoen om het dak te openen en te sluiten….Dit kan een heel vervelende en dure grap zijn.. uiteraard hoop ik het niet voor je!
groet
ricardo28 maart 2013 om 19:58 In reactie op: Opel Astra 1,8 16V Cabrio. Meningen/Tips/Kritiek/Advies #18119950ik zou voor dat geld kijken voor een andere en indd met meer opties, geloof mij ik heb hiervoor ook een cabrio gehad, zonder airco is het nauwelijks vol te houden,, met de kap open is het heerlijk maar ook heel warm rijden (zon volop je bolletje) bij stadsverkeer is er ook geen verkoelende lucht.. met gesloten kap is een auto zonder airco ook niet echt lekker naar mijn mening.
Ik heb hiervoor ook een import cabrio gehad, ik heb er tot de dag van vandaag nog spijt van gehad, niet van cabrio rijden op zich dat is heerlijk maar we hebben flink wat geld mogen bijleggen om de auto een beetje in normale motorische staat te krijgen. Uiterlijk laat soms misleiden… de km stand van onze was toen ergens in de 60.000….
verder is zoiets natuurlijk altijd je eigen keuze… alleen in deze tijden kun je voor dat geld meer waar krijgen voor je geld denk ik….
Ik heb deze filters gevonden:
http://www.mister-auto.nl/fl/interieurf” onclick=”window.open(this.href);return false; … _g424.html
er is er een van MANN pollenfilter en een actieve koolstof filter (9 & 15€) welke moet ik nemen of welke is de beste? Er staat er ook een van Bosch bij?
groet
ricardo@turbosix wrote:
@gwn wrote:
@Opeltje17 wrote:
@Spacejam wrote:
Eff met de op-com de nieuwe banden maat in programmeren, dan klopt de snelheidsmeter gewoon.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Sorry dat ik effe inbreek hoor, Maar in welk menu is dat in te stellen?
Luuk
Is dit zelf te doen met een OBD2 kabel en/of software of wie kan dit doen?
de banden zitten er nu 2 weken onder en geen enkel probleem met de maat of aanlopen o.i.d. Rijdt eigenlijk wel lekker, de banden dempen veel door de dikte:)
Je kunt misschien ff een oproep doen in de OP-COM treat.
Je woonplaats ff vermelden dan is er vast wel een forum lid in de buurt die dit voor je wil doen.
genoeg leden met een opcom hier.
Mocht je in zuidwest Friesland wonen wil ik dat altijd even voor je doen..Ik woon in zuid limburg dus dat is wel een stukje hahaha.. maar vriendelijk dat je het aanbiedt uiteraard!
@Opeltje17 wrote:
@Spacejam wrote:
Eff met de op-com de nieuwe banden maat in programmeren, dan klopt de snelheidsmeter gewoon.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Sorry dat ik effe inbreek hoor, Maar in welk menu is dat in te stellen?
Luuk
Is dit zelf te doen met een OBD2 kabel en/of software of wie kan dit doen?
de banden zitten er nu 2 weken onder en geen enkel probleem met de maat of aanlopen o.i.d. Rijdt eigenlijk wel lekker, de banden dempen veel door de dikte:)
ze zitten er inmiddels op, achter is er op beide slotgaten 6 of 7 cm ruimte (schuifmaat in het gat gestoken) en voor past het net, nog enkele MM’s speling. Echter geen problemen.
Ricardo
ik heb een astra H van eind 2005, ik heb er toen ik m kocht de led’s van mijn oude auto in gedaan (peug) maar deze werkte niet. Lijkt me dus indd een canbus gestuurd syteem
greets
de schroefdraad heb ik geprobeerd, die is hetzelfde. Echter vroeg ik het i.v.m. de lengte die ietsjes langer is, het zal max 3 a 4mm zijn….
Nja t gaat mij nogmaals niet om de snelheid maar om aanlopen of schuren in de wielkuipen…. Ik wil zeker weten dat de afmeting past.
Als dit niet te duur is, dan is het redelijk te doen lijkt me? Kun je dit bij opel of een onderdelen site bestellen? En wat kost deze lip ong?
Merci
Ricardook, gelukkig! de bandenboer die mij nieuwe stalen velgen levert die bleef maar aandringen om mijn 60’ers bij hem in te ruilen voor 55’ers. Is 60’dan geen goede/normale maat? Ik ga hier dus geen negatieve dingen van ondervinden? Of zou dit een leuk truukje zijn om mijn goodyears die echt als nieuw zijn te willen hebben?
merci!
ricardoIk zag op de foto die “sport lip” van na de update, is die ergens los te krijgen en er zo op te klikken? Ik heb namelijk ook de achterkant van voor de update. Ik zou graag ook in de toekomst een uitlaat willen die dooploopt met een sierstuk.
merci
ricardoIk zoek indd iets wat redelijk origineel is maar dan zoals op je bovenste foto de glazen lens heeft.
Met aansluitingen enz ben ik wel bekend… Dat is altijd wel werkend te krijgen.
Ik zoek dus eigenlijk die op je bovenste plaatje… Liefst in chromekleur… Zwart mag ook… Weet je zoiets uit te halen?
Merci
Greets30 september 2012 om 16:42 In reactie op: Stuurbediening boordcomputer doet vaag – Astra H #18063017ikzelf heb ook last dat het linker wieltje niets doet als ik eraan draai, de 2 knopjes ernaast wel. Het rechter wieltje draaid iets stroever (wss vuil)
is er iets van een how to hoe ik het stuur uit elkaar krijg, of een makkelijke manier om bij de schakelaars te komen?
Ik zal dan de accuklem los moeten maken ivm airbag, kan dit gewoon of moet erna de sleutel of de computer opnieuw ingesteld worden?
Merci!
-
AuteurBerichten