Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Silver
origineel gepost door VectraDennis
origineel gepost door Silver
origineel gepost door speaker
origineel gepost door Silver
origineel gepost door VectraDennis
origineel gepost door speaker
Zwarte achterlichten voor een station op ebay.de
http://cgi.ebay.de/Opel-Vectra-B-Kombi-schwarze-Rueckleuchten-sehr-edel_W0QQitemZ160327920837QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item160327920837&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A5%7C65%3A1%7C39%3A2%7C240%3A1318die heb ik ook
ziet er gaaf uit, in het echt bewonderd in de meern:thumbup
er is op dit gebied erg weinig te koop helaas..Als je die zwarte wilt… die staan op het moment errug veel op ebay.de
ok thx, zal me toch eens moeten gaan verdiepen hoe dat ebay nu precies werkt:vertag
je hebt zeker een creditcard nodig?als je maar niet op deze set gaat bieden :P
is er al 1 aan het bieden van VTN king:nee hoor….z”on haast heb ik niet.
Ik was dat…heb ze op zak voor 85 euro….zo is het tenminste leuk op ebay.:thumbup
Ik had sinds vorige week iets in bestelling staan bij de Nedam…..gisteren nog snel even gebeld, maar iedereen zat in bespreking.
Vandaag kreeg ik al het antwoord apparaat.Triest hoor, want ik was best wel gek met dat bedrijf.
Ik zit nu aan de voorzijde op 8cm en heb eigenlijk geen last van normale drempels.
Echter woonerven en parkeergarages zijn taboe voor me.Hierbij wat foto’s van Patrick.



















































Als hij langere tijd boven de 15V blijft is idd de spanningsregelaar (gelijkrichter) in de dynamo gaar is/wordt.
Hou dat goed in de gaten, want hogere voltage’s kunnen funest zijn voor andere electronica in de auto.
Ik plaats ‘m alvast in de agenda bij VTN. Zoals jullie weten dragen wij Kika zeker een warm hart toe.:thumbup
Met deze specificaties heb je geen extra accu nodig.
Probleem zal ‘m zeker in de bekabeling zitten. Je Dynamo kan genoeg vermogen leveren.
Geef anders eens wat meer informatie over je installatie:
Hoe dik is je voedingskabel naar de versterker?
Hoe heb je je massa gemaakt bij de versterker?
Hoe dik is je massa kabel van de accu naar het chassis en blok?Buiten dit alles is een extra accu natuurlijk altijd beter (dus duurder), maar hier dan je dan nog meer zorg te dragen voor je bekabeling.
Je kan ook je hoofdaccu vervangen voor een betere….Banner bv
Condensator plaatsen neemt ook wat van je piekvermogen weg bij de sub amp.Tuurlijk Chef….Audio System hé.:kewlpics :wub
Erg netjes ingebouwd. Kistje door Dave berekend zo te zien? king:
Ruis is erg moeilijk op te lossen.
Je zult vooraf moeten beginnen en alles uittesten. Ook het wisselen van de signaalkabel en het wisselen van de HU.
Surf anders maar eens naar het forum van http://www.showyoursound.nl en gaa daar zoeken op ruis of aardlus.
Denk je dat dat ooit iemand gemeten heeft dan?
Ja kan natuurlijk zelf gaan testen met een meetmicrofoon. Eerst in een dode ruimte en dan in de Vec.
Gewoon alle plussen op de plus en de minnen op de min.
Je hebt dan 1 Ohm op de versterker.

VTN heeft zich ook weer prima vermaakt. 1 * Vectra A prijs voor Black Devil. 2 * Vectra B prijs voor VecStation en Ali. MarkI500 ging ervandoor met 2 prijzen voor z’n mooie Oldtimer.
Sfeer was heerlijk relaxed en het weer was een stuk beter als vorig jaar.
Hihi, er komt wel een kleintje bij ja…..maar die heeft geen luiers nodig.:D
Ben dan ook al een beetje aan het azen op een station.
Wat de plannen precies zijn weet ik nog niet helemaal Bert.
Dacht toch zeker dat ie hier al ergens in het ICE topic langs was gekomen.



Maar goed, gaat waarschijnlijk allemaal eruit deze winter.:P
Speakers kan ik niet veel over kwijt, heb te weinig ervaring met Kadett cabrio.
Kan wel zeggen dat een goed ingebouwd composet voorin 80% van een goede instalatie is.Je sub zou ik bepalen op het aantal liter dat je wilt missen in je koffer.
Er zijn genoeg subs die prima gaan in een kleiner volume. Vanaf 17 liter kan het al hard gaan.Elke meter geeft andere waardes. Ligt ook aan de afstelling.
Wat belangrijk is dat iedereen dezelfde meeting en track heeft die dag, dan pas kun je vergelijken.Emma gebruikt een Ground Zero meter. Deze meet heel anders als de Thermlab van Audiocontrol.
Zo meet Emma altijd op de bestruurdersstoel en niet op de voorruit. Verder meet de GZ een gemiddelde van 2 of 3 frequentie bereiken over een periode van 2 tot 3 seconden.
Thermlab meet in stappen van miliseconde de hoogste piek.
Daardoor zit de waarde vaak lager dan andere meetingen.
Kom jongens en meisje, wel feliciteren hé?:jerry:jerry
Gefeliciteerd Ronald.:D
Precies, is ook meer als voldoende om ons een leuke dag te bezorgen.:jerry:jerry
VTN is weer aanwezig met een rijtje Veccies.:D
AZ BBQ had in ieder geval al heel wat reserveringen voor de zaterdag….:thumbup:thumbup
Voordeel van een iets zwaardere versterker is dat hierdoor deze niet zo snel over z’n nek gaat.
Juist door een lichte versterker krijg je dat het signaal gaat vervormen richting gelijkspanning…en dat is funest voor de woofer.Check hier eens Mark.
http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm
Heb evt nog wat deeltjes liggen van een C20NE als je wilt uitwisselen.
Dat klopt, zeker omdat ik er ook al Beru kabels in had zitten. Maar heb ze niet meer gewisseld. Zal ze nog wel eens doormeten als ik tijd over heb, ik heb ze nog niet weggegooid.
Bobine was ook nog zo’n ouder type oliebad bobine, nu heb ik die moderne bobnine erin.
Je had gelijk, ECU was het idd niet.
Heb vandaag de bobine vervangen en wederom nieuwe kabels en verdelerkap.
Probleem opgelost lijkt het. Hij loopt weer als een zonnetje.Zal dan wel bobine zijn geweest, kon aan de kabels niks raars meten/zien.
Iedereen bedankt voor de hulp….en tot weer eens wat is.:D
Oh, daar kunnen wel wat meer Jackhammers in…:jerry:jerry
-
AuteurBerichten