Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Tja, jij bent de designer.:wors
Je kan ze maken zoals je zelf wilt.:thumbup
Er is nog wat dat Irmscher heeft veranderd aan het standaard X25XE blok.
Probleem bij de X25XE is altijd de inlaatlucht geweest. Dat los je neit op door alleen andere parameters in de ECU.
De eerste serie X25XE motoren waren wel te chippen, die hadden ook iets meer vermogen.De chip van Irmscher is 100% goed, anders zouden ze ook geen CE verklaring krijgen en was GM snel met ze klaar.
Het toename in vermogen zit ‘m dus niet alleen in de chip, maar merendeel in mechanische aanpassingen.Dat “alles eruit halen” is ook zeker niet verstandig…laat staan goedkoop.
origineel gepost door Tristan81
Ich bin dabei !!!
Woon er toch :DHaha, dan kom ik ook maar toch?
Anders CrazyBertje ff U2U die heeft ze ook.
Is bij bijna elke automaterialen zaak te bestellen.
Normaal is het toch gewoon een afdekknop die je een halve slag los kunt draaien.
Is idd hetzelfde Colin.
Doe je het voor de looks of wil je vermogenswinst?
Speedfactory in Maarheeze is wel een aanrader, die kun je gerust een vakman noemen.
Bel Frank dan gewoon even, staat er ook duidelijk bij.
Heel vaak zijn de aftermarket velgen voorzien van een naafgat van 73mm, hierbij kun je dus losse centreerringen bestellen.
Heb ik nu ook gedaan met een set velgen die van een Merc afkomen.Deze is verkoper is zeker wel te vertrouwen….laten we dat voorop stellen.:thumbup
Frank zit hier ook op het forum en is een echte Opel liefhebber..die ook weet wat een originele 2000 mag kosten.Heb al eens spullen bij ‘m gehaald, zoals zovele van het forum hier.
U2U @ Jack :D
Irmschers zijn ook niet meer te scoren.
Gebruikte Irmschers (zijn gewoon Hella) en de Morettes gaan op Ebay voor 500 of meer weg.
Maar dit wordt gelijk gepost op alle Vectra fora, dus heb je bijna nooit kans.Deze Morettes zijn alleen gemaakt voor de ribbelgrill van de A1.
Nou, ik kan me voorstellen dat bij een open luchtfilter, na veel autosnelweg in de zomer, het mengsel wat aan de arme kant is.
Maar bij alleen de pijp weghalen voor het filter krijg je echt geen problemen met je mengsel. Dit regelt de motor zelf wel bij hoor.Ja, die heb ik 3 jaar in bestelling staan.:swear
Dit zijn originele Morette koplampen. Echter heb ik na veelvuldig contact met hun de hoop op gegeven.
Ik kan morgen even kijken of ik nog het e-mail adres heb van Ryan, die behartigde vorig jaar nog de export zaken van Morette.
Probleem zat in het feit dat de Benelux importeur die 30% van de omzet afnam, falliet ging.
Ze zijn bijna een jaar dicht geweest, maar zijn zelf nooit falliet gegaan. (op zich al knap)Toen zij hij al dat deze Vectra A lampen voorlopig niet meer gemaakt werden omdat de oplages dan te klein waren voor de mallen te gaan gebruiken.
Alleen geluid he…:wub
En niet breder dan 8J, dan gaat het allemaal net.
Je hebt aan je luchtfilter een pijp zitten die naar je bumper en zijpaneel loopt. Hieraan zitten resonantiebuizen die je kunt weghalen.
Wederom kan hier de motor wat makkelijker door ademen.
http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/showthread.php?113700-Three-pipe-mod-V6-flat-spot
Die “flatspot” is idd een bekende eigenschap van de motor. Dit heeft te maken met de inlaat. Een gedeelte hiervan komt door de aanstuurmomenten van de multieram kleppen.
Je kan hier met een chip volgens mij niet zoveel veranderen.Ze zeggen dat de “3 pipe mod” veel verschil maakt, maar ik persoonlijk vind van niet.
origineel gepost door cabriobully
Frank we bellen wel even jij hebt mij altijd geholpen nu help ik jou….Kijk, dat bedoel ik nu met voor voor elkaar klaar staan.:thumbup
Spreek je eind van de week nog een keer Ronald.
Wil je iets specifieks weten? Ik heb eens een 2000 look gebouwd op een GLS.
Weet ik wel Bas, maar veel mensen zien een Eeprommetje op internet en denken dat ze die er ff insteken en hopla.
99% van de X25XE is niet zomaar te chippen.
Buiten het feit dat je niet even een chip kunt omsteken, heeft het bij deze motoren dan ook bijna geen zin omdat ze mechanisch erg gelimiteerd zijn in hun inlaat.
Er zijn wel wat mechanische truken, maar dan moet ik wel een budget horen van minimaal 1000 euro anders heeft het geen zin.
Hey, welkom hier mede Weerternaar. Ben zelf van Boshoven, wellicht zien we elkaar wel eens rijden.
Die van mij haal je er straks wel tussenuit. (nog een paar maandjes en dan is ie klaar)
Haha, Peter snapt het….:jerry
-
AuteurBerichten