Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Volgens mij toch wel hoor, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen. Mijn A is alweer een tijdje weg.:)
Anders ff de rooster eruit? Die zaten aan de zijkant geklemd.Ja, bij een B zit ie boven.
Maar ik doe wel vaker eens een 100 meter rijden met de handrem licht aangetrokken, dit houdt de trommel schoon van roest.
Schakelaar kan er zo uit. Schroevedraaien aan de onderkant en eruit wippen.
Dat gaat toch werken dadelijk in de zon. :o:o
Lijkt me geen succes om er stippen in te kitten.
Ben benieuwd of de plamuurlaagje het kan tegenhouden.Wat doe je met je voorscherm? (knippers)
Botter heeft nog een mal liggen denk ik.:P
Die heeft een heel erg mooi systeem gemaakt voor een I500 Station van een teamlid van VTN.
Deze Vec:
Met de originele velgen ken je ‘m op z’n buik leggen.
Voor alles omlaag en achter ook. Je moet dan wel een beetje oppassen met je carterpan, die ligt dan 7cm van de grond.Is niet erg comfortabel rijden en je achterbanden slijten alleen nog maar aan de binnenkant.:)
Stickertjes laten maken en geplakt…
Blijkt toch weer dat details de auto maken. :kewlpics
Keurig gedaan zo.
Jippie…..:jerry
Dan gaan ze dus waarschijnlijk terug het zakje in.:P
Zijn niet deze voorschermen die er op komen. Maar ik heb die knipperlichtjes verzonken in de voorschermen.
Maar als ze niet APK verplicht zijn, gooi ik ze alsnog eruit.
Die laag tin is niet zo heel dik hoor. Bovenkant is 3 mm en dat loopt in ongeveer 35mm terug naar 0mm.
Dat vertinnen is echt leuk om te doen, je moet er alleen wat oefenuurtjes instoppen voordat je aan zoiets begint.
Hey, bij mij en Kim en Ronald zitten ze achteraan op de ruit.:hmmz
Evengoed :kewlpics
V6 is zwaar in het vooronder. Vandaar ook dat heel veel V6 rijders, defecte veren hebben.
Met verlagen los je dit overhellen al een heel stuk op.
Verder, juiste bandenspanning, veerpootbrug, een goede schroefset of instelbare schokbrekers.Ik rij zonder stootlijsten.
Gaatjes moet je dichtlassen (10 stuks) en naar wens de zaak dichtsmeren.
Ik heb de hele zaak dicht gemaakt met vertinnen. (tof werk om te doen)Je zit alleen met je knipperlicht in je spatbord….daar moet je iets op verzinnen ivm apk.
Spiegels….dat is één van de weinige dingen die bij mij nog origineel zijn.
Weet dat Stroeve ze heeft liggen, maar van Bosch ken ik ze niet.
Bosch kun je ook zelf even bellen in Brussel….werkt erg gemakkelijk. Tel: 0032-2525 53 69
Goeie reminder…zit zoveel aan de wagen te verbouwen dat ik de airco ff vergeten was.
Bij verlaging tot 40mm kun je de schokbrekers behouden. Echter vaak gaan ze na verlagen snel defect ivm de nieuwe dempingsafstand.
Bij 40 of meer, moet je idd kortere schokbrekers.
Stugger worden ze zeker, je hebt simpelweg minder om te veren.Sport onderstel zijn andere schokbrekers, veren zijn hetzelfde.
Origineel is ET49, dus elke ET lager is een mm meer naar buiten.
Breedte is ook van belang, want dan komen ze ook meer naar buiten EN meer naar binnen.
Ik heb -/- 80 verlaging en 9J 18″ met 225*40 banden. Dit gaat aan de draagarm net. (V6 achteras)
Aan de wielkasten gaat dit niet zonder bewerkingen.Persoonlijk zou ik dan niet breder gaan dan 8J en ET hoger dan 40, dan is het nog wel wat te verlagen zonder de slijptol nodig te hebben.
Lipje zit gewoon geklemd, alleen aan de buitenkanten heb een schroef zitten.
Kronenburg in Geldrop is wel redelijk dichtbij voor jou.
Niemand meer?
Er zit wel een verschil in voorbereiding e.d., manuren kosten veel geld.
Echt showspuiten is zelfs een stap meer werk en dus zeker duurder.Heb de laatste Vectra gedeeltes zelf gespoten (de schroefdelen) en een cabine gehuurd bij een schadehersteller.
Leuk is dan dat je toch wel iemand hebt die even meekijkt.Maat het spuiten zelf stel niet zo veel voor als je goed licht hebt. Het straktrekken heb ik nu nog nachtmerries van.:)
Ja, maar welke verzekering dan?
Meeste verzekeren niet jonger dan 1995 (semi-oldtimer) en al zeker niet met hogere dagwaarde.
Snap niet dat ze daar zo meoilijk over doen. Ik betaal toch premie voor het verzekerde bedrag.:fy1

Vond deze foto zo mooi dat ik ‘m even wou delen.:kewlpics
Ja, maar dan krijg je er toch een hoop ellende gratis bij.
Bij een V6 loopt de riem niet over de waterpomp.
Die wordt dan meestal ook niet vervangen.Maar het is idd altijd beter om deze wel te vervangen, maar dat geld voor de rest van de aanbouwdelen net zo. :D
-
AuteurBerichten