Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jammer van de koprol.
Voor de rest zeer mooie uitslag.Groeten
origineel gepost door SaabBrinky
Ohja, Belgie… wist niet dat je dan niet de kooi vast mag lassen in de auto.Tja, in België mag veel niet. :puke
Er mag bijna niets.
Dan doen we het maar op een andere manier.Moest er iemand tips hebben voor de ombouw.:P
Groeten
origineel gepost door SaabBrinky
Mooie kooi, maar wat ik me afvraag… waarom zit er geen volledig kruis achterin, maar ‘slechts’ een enkele kruislingse buis? Je oude kooi had dat wel en m.i. maak je daar de achterkant een stuk stijver mee.Verder, worden de uiteindes in de auto vastgelast, of bout je die? Ik zie gaten zitten voor wat het lijkt M8-boutjes.
Volgens de leverancier kon ik ze niet kopen met een kruis achterin. Maar de kooi wordt uitgebreid. Dus er komt achter een kruis.
Ik las de platen in de wagen en bout de kooi vast. Hier in België mag de kooi niet vastgelast worden. Eigenlijk mag er enkel een beugel in (zoals erin stond), maar ik wil een hele kooi.Groeten
Even open geslepen

Nieuwe Sparco kooi (door het dashbord) ;)



De kooi wordt nog wat uitgebreid.Groeten
Bepaalde onderelen zijn niet meer nieuw te verkrijgen. De beugel van de brandstoftank weet ik niet. Op de sloop is deze zeker te verkrijgen.
Groeten
origineel gepost door kadett4x4
aha, dus daar is mijn weber spul gebleven.
ik herkende het al.
succes met je plannen.groeten.
Dacht al dat dat jou spullen waren geweest. Webers zijn inmiddels ook al verkocht.
Groeten
origineel gepost door black champion
hey kijk mijn oude liefde zou idd langs gaan komen in belgie, heb het alleen zo druk.2 jaar is een beetje overdreven heb hem denk ik 2 jaar terug verkocht en heb er zelf ook nog 3 jaar mee gereden zoals hij was. maar dat ie gelast is is al zeker 6 jaar geleden. dan ziet hij er nog niet slecht uit dacht ik zo.
p.s moeten binnekort dan toch maar eens wat afspreken
Heb de wagen inderdaad van iemand anders gekocht en die persoon heeft de wagen niet goed behandeld.
De Kadett is zeker niet te rot.
De plaatsen waar ie nu rot is, is ie nog niet gelast geweest.
Je mag altijd langs komen om naar je oude liefde te komen kijken.Groeten
Eventjes enkele foto’s van wat rotte plekken.






Nu alle teermatten eruit zijn, komen de rotte plekken te voorschijn. Al bij al valt het goed mee.
Moest iemand tips hebben voor mijn project, dan hoor ik het graag.;)Groeten
origineel gepost door Fearless
Soww mag wat kosten!
Die stoel kost wel aardig wat :vertag
Maarja veiligheid moet geld kosten ;)
Dashboard dan? Terug er in of iets apparts?
Waar ga je rijden?De stoelen heb ik al staan. Dash weet ik nog niet.
Auto moet ook door de keuring hier in België.
Rijden ga ik op Zolder en Nordschleife.Groeten
De bitumen matten was 14Kg, de mat op het schutbord was bijna 8Kg, de matten vooraan onder de vloermat was 8Kg.
Sparco Pro 2000 komt erin. Da scheelt ook weer wat. Een Sparco kooi staat al klaar.Groeten
Voor de start

De beugel

Bijna leeg

Op blokken

Groeten
origineel gepost door rabbitopc
een opel zonder roest is geen echte opel :jerrydie kadett is van frank geweest een club genoot van me
idd pas overgespoten enz.ik wist niet dat hij op webers reed of heb je die er zelf op gehangen ?
Frank had gezegd dat hij eens ging langskomen de Kadett te bekijken.
De webers hingen erop. Zo als op de foto’s hierboven, heb ik de Kadett gekocht.Groeten
Yep, rotte plaatsen.
Foto’s komen de komende dagen.
Zat ook een flinke deuk in de bodem in.
Hij wordt als ik terug thuis ben helemaal opgemaakt. Kooi erin, alles wat niet nodig is eruit.Groeten
Gestemd op Kadett. :P
Biesheuvel heeft de zwarte ook.
Groeten
Inderdaad. Bij Biesheuvel zijn ze te verkrijgen.
Groeten
Met de trekker moet het toch lukken.
Bij mij gaat dat tamelijk goed.
Succes ermeeGreten
Onder de kap kan het geen kwaad. Had de mijne daar ook zitten en in m’n kadettje komt ie weer daar te zitten.
Blinkend gaat hij nog mooier zijn.
Heb vroeger en astra F in dezelfde kleur gehad.Groeten
origineel gepost door calipeter
origineel gepost door gunni
Kan er iemand vertellen wat de verschillen zijn tussen de achteras van een Kadett E Gsi 16v en de achteras van een Astra F Gsi 16V.
Iedereen zegt om een astra as te nemen voor de ombouw naar 5 wielbouten, maar waarom?
Groetenkadett heeft toch niet 5 gaats??
Klopt, maar de naven van een vectra passen op de achteras van de astra
25 mei 2009 om 19:28 In reactie op: past een vectra-a achteras onder een kadett of astra ? #17471025Astra F as met de naven van vectra V6. Dat past. Heb ik juist ook gedaan.
Maar ik heb nog en ander vraagje.
Kadett gsi 16V zonder ABS, ombouw naar vooraan calibra turbo en achter vectra V6 schijven. Welke remdrukcilinder en rempomp? Gaat dat met de originele van kadett?Is die set van Zender nog nieuw te koop?
Groeten
Gunni31 maart 2009 om 09:26 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372262origineel gepost door corsaboy
damm wat een werk…
Ik zal zo ff foto’s uploaden…





Zeer mooi vanbinnen.
Heb je geen plaatjes gelast om de rolkooi op te schroeven?Groeten
Gunni25 januari 2009 om 13:14 In reactie op: HOW TO:c20xe ombouw naar dubbele webers (met filmpje) #17462982Zo is het inderdaad.
En goed afgesteld, bolt het perfect.
En wat een mooi geluid.Groeten
-
AuteurBerichten
