Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door kadettcoupe1976
ja die kan je verlengen. er bestaan kleine knelkoppelingen die je kan gebruiken om je leiding te verlengen .Inderdaad. En het werkt perfect en het is poepsimpel om te monteren.
Groeten
origineel gepost door corsaracer
kleppen stellen gaat niet…er zitten hydraulische klepstoters in…en als je een ks 700 kop hebt zou ik er preventief een buisje in laten persen tegen het scheuren tussen olie en waterkanaal
En bij kan best dat buisje laten persen? Of gaat zo een kanaal langs buiten ook?
Groeten
Dan wordt het Bilstein;)
Groeten
Mooi Kadettje.
Veel succes en plezier ermee.Groeten
Voorlopig komt deze erop.
Hij wordt wel eerst bewerkt.

Groeten
origineel gepost door bmwmanu
Of je koopt gewoon papieren van een belgische 16v ;-) of een kas van een belgische 16v ik heb beide staan/liggen :D…Interessant. Ik heb beide, maar nederlands. :(
Zal ik op het lijstje bijschrijven.:PGroeten
Nog ene.

Groeten
Oud, maar blijft goed.:P
Groeten
origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door gunni
origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door gunni
De laatste was zeer rot. Was ook enkel voor de onderdelen en papieren bedoeld.
Hoezo?
Waren alle twee nederlandse Kadettjes.
Hoe dan ook moet ik er eentje invoeren.Groeten
Groeten
ja zo is invoeren makkelijk :thumbup
oh oke ik dacht dat hij al op bels kenteken stond omdat er een bels plaatje op hing
Nee, jammer genoeg niet.
Een van de twee moest ingevoerd worden.
Jammer dat de 16V te rot was. Nu moet ik een manier vinden om de andere als 16V in te voeren.Groeten
origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door gunni
De laatste was zeer rot. Was ook enkel voor de onderdelen en papieren bedoeld.Groeten
ja zo is invoeren makkelijk :thumbup
Hoezo?
Waren alle twee nederlandse Kadettjes.
Hoe dan ook moet ik er eentje invoeren.Groeten
De laatste was zeer rot. Was ook enkel voor de onderdelen en papieren bedoeld.
Groeten
Had ik ook al gezien.
Wel zeer interessant.Groeten
Sloop Kadettje. XE op kenteken:P



Deze is nu helemaal gesloopt voor de onderdelen.Groeten
origineel gepost door Calibrainpower
Klopt het dat die auto een 8v op kenteken is? Als dat zo is, hoe ga je die dan door de keuring krijgen?Wel mooi dat ook hier een ex-Hollands Kadettje een nieuw leven krijgt!! :thumbup:thumbup
Is inderdaad 8v op kenteken.
Op de een of ander manier zal dat wel lukken.
Moest er iemand daar ervaring mee hebben, let me now:DGroeten
origineel gepost door erwin78
Wil je toch serieus het circuit op, ga dan echt voor de betere merken bijv. intrax, deze maken ook op maat en de in en uitgaande slag is gedempt.
of bijv. H&R maar dan wel de duurdere sets.De veren ga ik bij H&R halen. Daar krijg je een attest bij voor de keuring in België.;)
Over de dempers zeggen ze niet veel op de keuring.origineel gepost door bmwmanu
Geef je lijstje ma es door…:vertagZal eens een lijstje maken.
Niemand tips voor de ombouw?
GroetenSterkte toegewenst.
Ik kijk ernaar uit om je topic in 2010 te volgen.Groeten
origineel gepost door bmwmanu
Als je nog iets zoekt laat je ma iets weten he..Het meeste bestel ik nieuw, maar er zijn wel enkele stukken die ik occasie zoek. Maar dat is pas voor als ik terug in het Belgen land ben.
Groeten
Ferme Kadett.:P
Was toen echt een ferme Kadett.Groeten
origineel gepost door bmwmanu
Ah hierse onze militair…;)
Het project begint toch wat te lopen precies…
Hey wat kosten die topmounts…
grtzNu ligt het wat stil, tot begin december. De 2 kadettjes zijn afgebroken. Het lassen kan beginnen.
Ben nu volop ideeen aan het opdoen en stukken aan’t bestellen.
155€ was het voor de topmounts.Groeten
Ziet er goed uit die motorkap.Maar, loopt er niet te veel water in als de wagen ergens stil staat?
Groeten
V6 poten gaat natuurlijk ook voor, maar die zin niet zo gemakkelijk te vinden.
Voor achter moet je V6 platen nemen en een astra XE achteras. Op die manier is het plug and play.Groeten
Vooraan veerpoten van calibra turbo.
Achter moet je een achteras hebben van een astra 20XE.
Daar kan je dan de naven van een vectra V6 op schroeven.
Zo kan je achter V6 schijven en voor turbo schijven gebruiken.
Dat is de gemakkelijkste manier.
Ik ben dat ook aan het doen.:PGroeten
origineel gepost door erwin78
Nou, ik vind in iedergeval koni geel niet geschikt voor het circuit, bilstein heb ik geen ervaring mee.Dat dacht ik ook. Maar koni is wel regelbaar kwa hardhed en bilsten niet dacht ik.
Niemand anders ervaring hiermee?
Met welke ophanging rijden jullie dan onder de kadett?
Groeten
Benzinebak opnieuw gespoten

Nieuwe topmounts

Luchttoevoer door de bumper

Groeten
-
AuteurBerichten