Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ben op het gemak bezig. Kooi is gepunt, nog aflassen. Dashbord is aangepast. (gaat door het dashbord)
Steunen voor de Sparco Pro 2000 zijn ook zo goed al af. Zit nu 7cm lager.
Gaat op een laag itje vooruit, maar ik kom er welGroeten
origineel gepost door GSI Racer
vandaag bij DDV geweest!Motor loopt echt super nu, je merkt veel verschil.
Hij liep aan de arme kant, dat is nu ook opgelost:thumbup
Werkt Dennis nog aan de opels?
Heb je een telefoonnummer van Dennis?
Ik probeer hem ook al een tijdje te bereiken.Groeten
GunniAangemeld.
Goed bezig:P
Groeten
origineel gepost door GSI Racer
iemand ervaring hier met DDV motorsport?Ligt in Echt zie ik, dat is nog eens in de buurt!
Bestaat DDV nog?
Is al een eeuwigheid niet meer op de forum geweest.
Hij reageert ook niet op mijn mails.Groeten
Zeer mooi Kadettje Frank.
Prachtige foto’s.Groeten
origineel gepost door .:Stoffel:.
origineel gepost door gunni
Vandaag even de tijd genomen om mijn veerpoten terug in elkaar te steken.
Alles is terug in nieuwe staat.


Groeten
misschien heb ik niet alles gelezen maar nu heb je 5 gaats?
nu nog n paar mooie calibra/vectra turbo velgen eronder :worsCalibra turbo velgen liggen klaar. Zijn voor de fun al gepoederlakt.

Nu nog de juiste band zoeken.
Ik zoek ook nog de calibra turbo velgen van de DTM uitvoering. Iemand liggen?Groeten
origineel gepost door renaldo-lier
Afgelopen weekend hebben we de exotic green rally gereden rondom etten leur. De rally begon probleemloos.. Maar op proef 13 begaf de versnellingsbak het. De 3e versnelling is kapot.. Alle tanden zijn van het tandwiel af.. En toen ik hem aan de kant wou zetten is hij helemaal vast geslagen.Nu hebben we besloten de rest van het seizoen neit meer te rijden. En de kadett helemaal opnieuw op te bouwen.
Ook wil ik met een andere bak gaan rijden.. Zodat dit me niet snel weer overkomt. Ik wil graag met rechte vertanding gaan rijden.. En een kortere verhouding in de bak.
Ook ben ik opzoek naar vrijwilligers die mee willen helpen als monteur in het team. De kabelboom moet aangepast worden. Dus iemand die verstand heeft van kabelbomen en auto electronica en zin heeft om mee te helpen in een gezellig team die mag wel even contact met mij opnemen. Ook als er verder mensen zijn die het leuk lijkt om in een rallyteam mee te helpen dan hoor ik het graag. Wij zitten in Staphorst, overijssel. bij interesse kan je mailen naar renaldo_lier@hotmail.com
Dingen die we van plan zijn te gaan doen zijn:
De bodem van de auto kaal maken en opnieuw in de lak zetten.
er moet een nieuwe uitlaat onder van voor tot achter ( groep A)?
Een andere bak moet eronder komen.
motorruimte opfrissen.
Kabelboom aanpassen
accu in de auto plaatsen?
Van binnen opgefrist worden.
Hydrolische handrem erin maken.En verder zien we nog wel wat er allemaal bij komt.
Jammer van je versnellingsbak.Succes met de opbouw.
Vooral niet vergeten om foto’s te posten.Groeten
Vandaag even de tijd genomen om mijn veerpoten terug in elkaar te steken.
Alles is terug in nieuwe staat.


Groeten
origineel gepost door InjectTheVenom
Ik zie dat je gebruik maakt van een puntlasfrees, hoe bepaal je dat je diep genoeg zit? Heb er zelf al mee geoefend maar wilde een paar keer nog wel eens iets te diep gaan, bij jou ziet het er netter uit.De puntlasfrees heeft een kraagje en dat komt ongeveer met de dikte van de plaat overeen.
Het belangrijkste is dat je mooi recht freest, zodat overal evenveel materiaal weg wordt genomen.Groeten
De voorbije week eindelijk mijn remblokjes binnen gekregen.
Mijn verlagingsveren waren er dan weer zeer snel.




Het werk aan de Kadett gaat stilaan vooruit. Die foto’s komen later.Groeten
origineel gepost door Prikkie
Mooi spit! die van mij rust op precies dezelfde punten.Is mooi werk om de onderkant roestvrij te maken en te behandelen!
Is inderdaad handig. Gaat veel gemakkelijker om aan de bodem te werken.
Gisteren de 2 driehoeken van de spit met elkaar verbonden.
Staat nu veel steviger.:PGroeten
Voorbije week weer even tijd gemaakt voor de Kadett.
Nog 2 steuntjes van de achterbank eruit geboord.



De spit is ook eindelijk af.
De Kadett hangt er nu ook aan. Kan ik ook aan de onderkant beginnen.


Morgenavond doe ik voort.Groeten
De moeren voor deze bouten zijn wel niet meer leverbaar. Die zoek ik ook nog nieuw.
Groeten
origineel gepost door *Rob*
Dan draai dat pitje maar eens vlug terug omhoog:PTja, hangt niet alleen van mij af he.
Vandaag weer een pakje thuis aangekomen.;)
Een setje bilstein dempers. Nu nog veren zoeken.

En de nexia zijn ze ook eindelijk komen halen. Stond al even in de weg.


Voor de rest staat de kadett momenteel op een laag pitje. Veel te druk bezig met andere zaken.
Groeten
De voorbije dagen weer even bezig geweest aan de Kadett.
Stuurinrichting netjes gemaakt.

Ruitensproeier reservoir van de Nexia gemonteerd.


Dinsdagavond even mijn nieuwe batterij en de juiste steun ervoor gehaald. Scheelt een pak in gewicht.:P




Groeten
origineel gepost door bmwmanu
Proficiat met de belgische kadett 16v ;-)Bedankt om alles langs te brengen.
Laat maar weten wanneer ik eens langs kan komen.:PGroeten
origineel gepost door freek corsa
Ik rij al jaren zonder dat rare potje ding die na de pomp komt.Alle kleine beetjes aan gewicht besparen maakt samen weer veel :P
Bij mij was hij verrot, daarom heb ik hem weg gelaten bij inbouw.
We delen dezelfde mening.:P
Groeten
origineel gepost door Bas_nl
Waarom zou je deze zo graag er uit willen laten?
Gewicht is te verwaarlozen netals de ruimte. En meer pk’s krijg je er ook niet door.
Opel heeft deze er niet voor niets tussen gezet!Maar ik denk dat wannneer je deze pulsatiefilter eruit laat, je brandstofdruk minder constant is en misschien dat je brandstofdruk regelaar deze pieken met hogere druk niet zo fijn vindt. Maar dat weet ik niet zeker maar dat lijkt mij zo.
Ik wil hem weg omdat deze zeer rot is. De rest is mooi gepoederlakt. Vandaar. En omdat ik ooit eens gelezen had, dat deze zonder probleem weg kon.
En alle grammetjes die je weg laat, maken de wagen lichter.Groeten
origineel gepost door the-wurm
druk word bij de brandstofrail geregeld.die jij bedoeld is er voor dat de brandstof in een constante lijn aangevoerd word.Ok, thanks.
Maar kan deze zonder probleem weggelaten worden?
Of moet deze er echt tussen blijven zitten?
Groetenorigineel gepost door timbo
goed bezig man
kunnen we frank zijn oude kadettje nog eens zien in oschersleben:DIk hoop dat de kadett tegen dan gekeurd is.
Anders zal ik met de zafira moeten gaan.:mad:
Gespoten wordt de kadett zowieso pas in het najaar, dus zal ie niet zo netjes zijn dit jaar op de treffens.Groeten
origineel gepost door bmwmanu
Komt goed hier..:wubIk hoop het.
Ik heb wat vertraging opgelopen de laatste weken.
Oschersleben zou hij toch moeten bollen.:P
Dat treffen wil ik zeker niet missen.Groeten
Eindelijk begonnen met de nexia te slopen.
Blijkt dat de nexia’s de versteviging, wat de kadett 16v wel heeft en de 8v niet, standaart heeft?
Dus deze er eventjes uitgeboord.



Groeten
origineel gepost door hanskadett
origineel gepost door gunni
origineel gepost door jblfreak
daar heeft sebas gelijk inprobeer blitzer eens een u2u te sturen die heeft het ooit gedaan een nexia dash in zijn eerste kadett
k weet alleen niet hoe snel je een reactie hebt aangezien danny volgens mij niet veel meer online is
wij hebben hier ook zitten kijken om die kachel er in te zetten maar t hele schutboard is anders en andere gaten er in e.d
dett kachel er in maken is denk wel t makkelijkst die komt straks ook in me astra G dash
Het dashbord is geen probleem. De kachel wel, lijkt mij.
Als ik de kachel van de kadett neem, hoe gaat dat dan met de regeling van de warmte enzo?
Kadett heeft schuifknop en nexia draaiknop.
Iemand een idee?groeten
kachel unit van een astra f pakken die heeft ook draaiknoppen
Van astra F? Zal ik eens op zoek gaan.
Groeten
origineel gepost door royke2000
het verschil tussen schuif en draai knoppen is maar een geringe afstand:hmmz:D
als ze de zelfde kant op gaan is het makkelijk
anders moet je zelf met een beetje fantazie een steuntje maken voor de kabel aan te bevestigen
ik kan een vectra b dachbord werkend krijgen in een calibra dus dat moet je ook kunnen maken:DZal eens moeten kijken. Eerst het dashbord uit de Nexia halen. Maar werkte de verwarming in de Nexia niet via vacuum? Heb zo iets horen vertellen?
Groeten
-
AuteurBerichten