Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nu heb ik juist koperen buisjes op maat gemaakt.
En toen heb ik de stappenmotor eens anders aangesloten. Dus in de andere richting.
En de motor deed juist hetzelfde als in het begin.Niemand een ander idee wat er zou fout zijn?
Groeten
@Vinci wrote:
Inderdaad koperen gesoldeerde buisjes werkt ook goed. Gaat enkel om de verbinding tussen de stappenmotor en inlaat, de slang van de stappenmotor naar de buitenlucht is niet nodig…
Verkeerd aansluiten, tja, als je de richting goed hebt dan kan je verder weinig fout doen, het ding maakt gewoon simpel gezegd een lek in je inlaat en regelt hoeveel lucht er naar binnen gaat. Als de toegang naar de inlaat vacuum trekt en smoort zal hij via de ECU als een gek verder open geregeld worden en als dan de platgetrokken slang opent giert hij zo naar de 4000 toeren of hoger en wil hij weer helemaal omlaag gaan regelen enz.
Ha zo werkt deze. Thanks.
Dus moesten de 2 darmen verwisseld zijn, zou de motor niet lopen?
Want ik had geen plan om de ram aan te sluiten. Op foto’s kon ik goed de bovenkant zien, maar de onderkant kom je op foto nooit tegen.@Vinci wrote:
Vaak wil de stappenmotor slang samentrekken en daardoor geheel smoren bij deze inlaatspruitstukken. Dan even een spiraalveer draaien van lasdraad en er in proppen….
Zal ik eens aanpassen dan. Of wat aluminium of koperen buisjes gebruiken in plaats van darmen.
Wat gebeurt er eigenlijk als je de stappenmotor fout aansluit? De darmen bedoel ik dan?Groeten
Dat wil ik ook graag meten.
De mijne moet vanachter op -80mm komen.Groeten
@kiyamizio wrote:
http://www.compbrake.com/suspension/top-mounts/-2934.html
Zoiets.
Erg mooi hoe jij dit aan pak:-D
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Zijn deze goed of trekken ze op niets.
Wil geen rommel kopen.Groeten
Verry nice ;)
En hier dann even een foto van de Lexmaul.
Deze wordt nog bijgewerkt en gepoederlakt. De vorige eigenaar had deze met de slijptol bewerkt.

Ook de inox kat vervanger die ik eindelijk gelast heb.


Groeten
Bandjes komen op deze velgen.
Die liggen al enkele jaren te wachten.

Groeten
En hier dan enkele foto’s van de onderdelen.
Gasklep, zonder half maantje

Bandjes


Hitteband voor het spruitstuk

Ram Induction ligt ook klaar om wat bij te werken. De vorige eigenaar keeft er wat aan geklood.
Groeten
Da valt hier wel op bij de keuring.
Ze maken hier zelf problemen het kleinste wat niet origineel is.
Van de week ook de Toyo R888 ontvangen. Deze week op de velg leggen.
Uitlaatspruitstuk heb ik nu ook langs de buitenkant gelast en de binnenkant weggefreest.
Nu nog de hittewerende doek erom heen leggen.Foto’s zal ik vanavond posten.
Groeten
Die van mij is motrinic 2.5.
Als het een negatieve invloed heeft, laat ik hem wel zitten.
Ik dacht gewoon, omdat M Tech dat op zijn site heeft beschreven, om hem weg te halen.
Alles wat weg is ligt niet in de weg tijdens de werkzaamheden. :DGroeten
Thanks voor de snelle reactie.
Voor de keuring mag de katalysator weg omdat de Kadett al zijn leeftijd heeft. :D
Dus met de M tech aanpassing heb je de kans dat hij te arm of te rijk loopt?Groeten
5 maart 2013 om 21:30 In reactie op: gedeelde aandrijfas vectra/calibra onder een kadett e gsi ?? #18113040Past perfekt op F20.
Zit bij mij ook onder m’n Kadettje.Groeten
@Vinci wrote:
Had je nou excentrische toplagers ook? Kan je van harte aanbevelen deze auto meer caster te geven als je leuke tijden wilt halen op het circuit!!
Spreek inmiddels uit ervaring…
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=27&t=168838&p=2229015#p2229015″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Neen, dat heb ik nog niet.
Mag hier in België ook niet voor de keuring.Groeten
Heb wel wat foto’s, maar moet eens wat tijd zoeken om ze te posten.
Als hij helemaal naar mijn goesting is, maak ik er een hoop.
Momenteel ligt de Kadett weer gedeeltelijk uiteen.Groeten
Eindelijk gekeurd. Werd stilaan tijd.
Deel van de stickers hangt er ookal op. Nu kan ik eindelijk de Kadett afbouwen.
Zo staat ie er nu bij.

En zo heb ik hem gekocht.

Groeten
@mrp-tech2 wrote:
hier is volgens mij alleen de rand onder de kenteken balk weg
die is er zo uit te zagensucces
Inderdaad de rand weggeslepen. Goed zelf te doen.
Groeten
Eventjes een foto van mijn bumper.

Groeten
Na wat problemen met de uitlijning is de Kadett eindelijk door de keuring.
Werd stilaan tijd.
Nu nog wat lagere veren voor achter zoeken.
De Kadett is helemaal leeg en achter vindt ik hem nog te hoog.
Kw zei verlaging achter -40, maar zoveel is hij niet gezakt.
Mag nog 2cm zakken.Groeten
Bij Rieger is de JMS versie nog te verkrijgen.
Groeten
@pipo wrote:
@gunni wrote:
@patrick v voorn wrote:
apex levert ze ook!! met oa tuv papieren en al! 60/40 set met dempers en al.
prima kwaliteit en prijs.heb een set te koop met originele tuv papieren er bij!!!
Bedankt, maar ik heb een schroefsetje besteld.
Groeten
op een kw schroefset zit ook geen tuv of goka. :hmmz dacht ik
kost weer geld dan 899 toch of hardheid stelbaar 1250 euro??
6 weken levertijd
maar wel laag. net zo laag als de jouwe piele ;)Toch wel. Hier zit ook een Goca attest bij en ook Tüv papieren.
Geen probleem dus.Groeten
Kw schroefsetje is ook eindelijk gemonteerd.
Naafjes van de calibra turbo erin geperst.
Donderdag wordt de Kadett dan weer uitgelijnd en kan hij naar de keuring.


Hopenlijk geraakt hij nu wel door de keuring met dit setje.
Groeten
@patrick v voorn wrote:
apex levert ze ook!! met oa tuv papieren en al! 60/40 set met dempers en al.
prima kwaliteit en prijs.heb een set te koop met originele tuv papieren er bij!!!
Bedankt, maar ik heb een schroefsetje besteld.
Groeten
@InjectTheVenom wrote:
Zijn de naafkappen nog netjes of vertonen ze toch wel een paar krassen?
Die hebben wat krasjes. Deze zijn mijn velgjes om naar de keuring te gaan.
Nadien komt er een net setje op.Groeten
Even weer een sloop Kadettje weg gedaan.

Foto van enkele weken geleden. Nu hangen er meer stickers op. Zoals toen de Kadett in de DTM was.
Verder staat hij terug op blokken. Was afgekeurd omdat ik geen papieren had van de verlaging. ( België)
Nu heb ik maar een schroefsetje besteld bij Kw.

Groeten
-
AuteurBerichten