Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
12 januari 2011 om 15:04 In reactie op: aanlopend / zoemend geluid getrag 240 / achteras ? #17795179
gtw
Deelnemerwel voldoende olie in de bak en achteras ?
gtw
Deelnemerstuur opelforever eens een mail
kans is groot dat hij wel wat voor je heeft liggengtw
Deelnemerals je goede koplampen hebt, en een set goede xenon, mag dit niet gebeuren, en als je de halogeen ff terug inbouwt ?
zal ook niet echt veel werk zijn,
ik heb al jaren xenon, en heb ook diverse sets verkocht, maar op een mercedes na, nog nooit een afkeur gezien op het lichtbeeldgtw
DeelnemerIk heb voor de c30ne 450 euro betaald. Komt uit een rijdende b senator met 215.000 op de teller en ligt klaar om erin gelepeld te worden. gt/w zou het in eerste instantie doen maar kon geen prijsindicatie geven dus dat ging niet door.
is niet helemaal waar, ik moest een prijs maken, zonder precies de situatie te kennen, had de motor niet gezien, en er moest meer gebeuren, ook die delen niet gezien, en te weinig info, om de prijs vast te stellen.
en op de dag dat er overleg zou zijn, gewoon de auto weer opgehaald.
ik kan er verder best mee leven, maar deze voorstelling van zaken is iets minder zwart wit dan hier word gesteld
gtw
Deelnemer[rquote=1836391&tid=139852&author=mantallica]wat is het beste, tijdens het afstellen in elke kelk een meter, per weber
of elke kelk één voor één.
[/rquote]
met 1 gaat het, met 2 gaat het veel beter,
als je 1 versteld, word de ander meestal ook iets anders, ik gebruik er altijd 2gtw
Deelnemer1 uit een 30 e, monza/senator
dat past zekergtw
Deelnemer[rquote=1835794&tid=139967&author=marko-79]bedankt voor je reactie :D
hoe kan ik zien of het een dikkere achteras is als ik vragen mag?
ik moet echt nog inkomen in alle technische gegevens van de opeltjes:P[/rquote]
kleine as, heeft de tussenas vast zitten met 4 bouten
dikke as, met 2 stroppen
dus zal dan direct duidelijk zijngtw
Deelnemerals je het er echt netjes op wilt hebben, voor schermen, motorkap, en de rest van het front moet over
zit toch redelijk verschil in
en dat heeft niets met de 6 cilinder te maken
ook de 4 cilinders (senie/monza) hebben die lengtegtw
Deelnemer[rquote=1827818&tid=139378&author=HAICO]met doorspoellen heb ik ook al 2 x succes gehad.
als hij dan moeilijk door stroomt,even de andere richting spuiten en dan om en om tot hij los komt.
lukt het dan nog niet, moet je de kachel radiator idd vervangen.[/rquote]
dan had ik dus pech, heb alles geprobeerd, maar vervangen was het enige wat heeft geholpengtw
Deelnemerga er maar vanuit dat de radiateur dicht zit, doorspoelen heeft meestal geen enkele kans, heb het bij mijn monza ook geprobeerd, zelfs met soda, bijna geen verbetering, nu een nieuwe radiator
het is nu weer net zomer in de auto, dus gewoon vervangen, en ja, het gehele dasch moet eruit
ben je toch een paar uur mee bezig
(sommige zelfs 2 dagen), maar kan echt binnen 1 daggtw
Deelnemeren als dat allemaal niet lukt
op de krik, bouten eruit, en met een groot stuk hout de boel proberen los te slaan
is een beetje hobby achtig, maar als verder niets lukt, is dat nog beter dan dit met een voorhamer te doengtw
Deelnemereehhh gaat om een ????????????????
gtw
Deelnemerje hebt mail
gtw
Deelnemerup voor mail, zodat ik melding krijg als er een andwoord word geplaatst
gtw
Deelnemerorigineel gepost door MonzaRon
heb jij een schuifdak, maak dan die afvoerslang ook langer,
zodat ie buiten je chassis/koker kan hangen :thumbupalleen komen die niet via de drempel naar buiten, maar in het stuk, achter het wiel, dus dan alleen bruikbaar
gtw
Deelnemerzie het net voorbij komen, zal wel ongeveer kloppen, alleen de ombouw zal ook wel wat tijd gaan kosten, eerst maar eens kijken wat er met de 2.5 mis is ?
direct dom weg vervangen vind ik een beetje kort door de bocht, maar daar hebben we het nog wel over
Gertgtw
Deelnemeroke dank, weet ik weer genoeg
gtw
Deelnemerals je nog een motor zoek, en kennis van me heeft er nog wel wat staan
stuur maar een mail, ik ga deze week, of volgende week nog richting het zuiden van NL
Gertgtw
Deelnemerdan zou die van een senator moeten passen, de voorkant is gelijk, als je van bij het zefde nummer hebt, a1 of a2
gtw
Deelnemerorigineel gepost door E+Bkadett
ik heb net op ebay een e kadett uit 85 gekocht.
nu is mijn vraag hoe dat verder gaat.moet je hem daar ook bij het postkantoor overschrijven?
nee, hoeft niet, als je deze op de aanhanger zet, wel alle papieren meenemenwat kosten export kenteken platen of kan ik beter een ambulance huren?, geen idee, maar meestal zal een aanhanger goedkoper zijn denk ik
er zitten bij hem op kenteken (dikke) spoorverbreders tussen.
krijg ik die dan automatisch ook op kenteken of moet ik daarvoor naar lelystad?
als het allemaal op de brief staat, incl de daar bij horende spoorbreedte moet dat goed gaangtw
Deelnemerdie is, dacht ik gelijk aan die van de cih. en ik moet die ergens nog nieuw hebben liggen, maar ook nog vast te bestelen bij de dealer, zo niet, kijk ik of ik er 1 over heb
gtw
Deelnemertja, dat is weer een andere kijk op de zaak, als het niet goed gemaakt is, en je hebt wel alles betaald, kan ik me voorstellen dat je een beetje over de **** bent, en als verhalen er dan niet bij is, heb je wel een probleem
vind het ook wel veel geld 300 voor een aangepaste tussenas, en dan nog niet goed ook.
hier in noord nederland zit een bedrijf die dat ook doet, ook regelmatig voor mij, en daar nog nooit klachten gehad
maar tja, daar heb jij weer niets aan
suc6 met de afhandelinggtw
Deelnemerorigineel gepost door champo
Met Romijn bedoel ik Auto garage Romijn in Renswoude. En ja, ik weet het verschil tussen een joelend/zingend geluid en gebrom.wat je wilt, ik heb er bij gezet, als je in de buurt bent, maar als ik alles nog eens een beetje door lees, krijg ik het idee, dat je je huiswerk vooraf niet goed hebt gedaan, want ga er maar vanuit, dat als je een oldtimer gaat rijden, en je moet alles steeds uitbesteden, dat dit echt niet goedkoop rijd, dat je zoiets gaat rijden omdat je dit mooi vind (zou DE reden moeten zijn), dan neem je dat voor lief.
want het blijft een oude auto met al een lang leven achter zich ( en hopelijk ook nog voor zich), en tja, dan heb je wel eens wat problemen, alleen jammer voor jouw, dat ze steeds direct achter elkaar aankomen.
en nog even terug op je laatste probleem, is dit pas onstaan, of was dit direct al aanwezig ?gtw
Deelnemerorigineel gepost door hillclimber16V
Ik wil niet besparen op de rolkooi ik wil gewoon niet bedrogen worden. Heb inmiddels alle prijzen opgevraagd
voor het benodigd materiaal en in detail en ik kom op 423 euro uit, nu voor 2500 euro per kooi plaats ik ze ook wel hoor!!.Ivan
het ligt er maar aan wat je ermee wilt, voor op de straat of echt voor wedstrijden, in het eerste geval, gewoon zelf maken, en in het 2de geval, toch maar met papier laten maken, anders heb je er niets aan, en verder ben ik het met je eens, 2500 voor het werk is best stevig, maar misschien werd er daar een ander (lees beter, sterker, en lichter) materiaal gebruikt ??
gtw
Deelnemerals je er zelf niet uitkomt, laat iemand die gewent is met dit soort voertuigen er eens in rijden, ervaring is soms echt heeeeeeeeeeeeeel handig, als je eens hier in de buurt bent, kom gerust ff een proefrit aanbieden, want brommen doet de mijne niet, joelen soms wel, maar dat ligt geheel aan de gene die achter het stuur zit, en meestal kan ik dan door het zijraam de weg zien
-
AuteurBerichten