Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gtw
Deelnemer[rquote=1896722&tid=144967&author=giuliettaevo]Bij de RDW keurden ze het goed…:cool:
Overigens kun je ook mooie vangbanden maken van oude gordels.;) [/rquote]
juist, en die heb je voor weinig op de sloop, en rammelt ook nie:wors:worsgtw
DeelnemerEven ter aanvulling, ook ik gebruik regelmatig PAYPAL, maar wil alleen aangeven dat het gelijk meestal aan de koper kant zit, op zich werkt PP wel goed, maar je moet als verkoper er niet vanuit gaan dat het safe is, als de koper de boel flest ben je alles kwijt.
dus je moet wel je verstand gebruikengtw
Deelnemeren als aanvulling, de bescherming is vooral KOPERS BESCHERMING, en geen VERKOPERS BESCHERMING, dus als je denk dat je als verkoper safe zit, heb je het mis.
dus heb je er een slecht gevoel over, niet doen, en op laten halen anders je spullen en je geld weggtw
Deelnemerja, thermostaat huis heb ik ook wel, maar de P bout, is er standaard niet voor de 2.4, mail me eens, komen we er wel uit denk ik
GERTgtw
Deelnemereen aangepaste 3 liter inlaat past ook, en die heb ik nog wel liggen, is al gekort, moet alleen gelast worden
gtw
Deelnemerneem als stel regel, koppeling en vliegwiel hoort bij je versnellingsbak, dus de boel van de R25/28 welke achter de 2.4 zit, past niet in de 240, andersom past het wel, maar aangezien het vliegwiel veel dunner is, krijg je de koppeling niet vrij
staat toch allemaal beschreven dacht ik hier op het forum ?gtw
Deelnemer240 gaat er achter passen, als deze van een CIH is, en carter kan blijven zitten, maar dan moet je een paar ringen onder je motorsteun leggen, zou het net moeten kunnen, als je de koppeling ed van een 2.0 gebruikt, ga je wel je P bout probleem oplossen ?
en de rest is hiero wel ergens te vindengtw
Deelnemerals je de bediening ook inbouwt gaat dat gewoon werken
gtw
Deelnemerheb ze vorige week ook bij mijn monza moeten vervangen ( 1 stuks), en die heb ik gewoon ff onder de pers gezet, ff doorpompen, klaar
een gebruikte heb ik eventueel wel voor je, en ook de pers staat er wel
weet alleen niet waar je weg komt
ik zit Net onder assengtw
Deelnemergewoon onder de pers, of met een dikke hamer, maar dan zijn ze nooit meer te gebruiken, en het is zoals op het plaatje staat
gtw
Deelnemerik durf te stellen, parafan is gelijk, de kap is voor de rest hoger, maar aan het eind (dus bij de parafan), loopt die naar beneden, en is de lijn weer hersteld.
gtw
Deelnemerdurf ik zo niet te zeggen, laat ik zeggen, als er verschil is, is me dat nooit opgevallen, zal er ,als ik er aan toe kom, dit binnenkort eens bekijken
motorkap, parafan zijde is wel anders, das zeker
Gertgtw
Deelnemernee, front van e2 is anders, dus die terug plaatsen heeft geen zin, alleen de koplampen passen dan, rest is anders, en dan zou je de rest nog niet kunnen plaatsen
gtw
Deelnemer[rquote=1887064&tid=144186&author=louwe 16 klepper][rquote=1886875&tid=144186&author=webbie]Is het mogelijk om een Senator A2 Front de spatborden,bumpers,motorkap over te zetten op een Opel Rekord E Caravan.
En zo niet wat moet ik daar voor aanpassen om het wel te laten passen of heeft iemand misschien voorbeelden of mensen die zoiets al een keer gedaan hebben ?? [/rquote]
de binnenschermen moet je ook langer maken
of overzetten;)[/rquote]
nee, binnenscherm is gelijk lang, alleen bij de A2 zit er een extra vul plaat, tussen het front en binnenscherm, balken zijn wel anders
dus niet ff op een zaterdag middag te regelen, maar wel te doenen de koets is ook niet breder, alleen aan de bovenkant iets langer
gtw
Deelnemer[rquote=1868887&tid=142632&author=pipo]is het geen 2400 inlaat daar liggen de poorten hoger.
de set webers met spruitstukken die ik hier heb liggen zijn iig wel anders die hebben niet zo,n brug tussen de 2 inlaten:hmmz[/rquote]
zo te zien is dit gewoon 2.0, maar als je een 20 e uitlaatspruitstuk pakt, zou het gewoon moeten passengtw
Deelnemeroke , maar ik heb ook geen sleutel, en de boel zit ook niet meer in een astra
maar dan is die van een cv uitvoering toch anders ?
want deze heeft er geen gat of iets dergelijks in zittengtw
Deelnemereehhh, ik dacht dat trx tussen 14 en 15 in zat.
maar is ook al jaren geleden dat ik TRX velgen gezien hebgtw
Deelnemeraccu bak achterpaneel, kofferbodem, a stijlen heb ik nog los liggen
wil het niet kwijt, maar je mag het best een poosje lenengtw
Deelnemervolgens mij, maar helemaal zeker ben ik niet, zat het verschil in, opel of biter, want daar hebben ze ook onder gezeten
18 januari 2011 om 17:49 In reactie op: adapterplaten schijfrem achter (kan ze mee nemen naar maarss #17800718gtw
Deelnemeren is dit lassen of schroeven ?
18 januari 2011 om 17:48 In reactie op: adapterplaten schijfrem achter (kan ze mee nemen naar maarss #17800717gtw
Deelnemeren welke klauwen moeten er dan gebruikt worden ?
18 januari 2011 om 17:30 In reactie op: tips 5 bak ombouw carroserie deel update met foto s #17800110gtw
Deelnemerals je de bovenplaat van een 5 bak hebt (deel wat in de bodem zit), en je hebt deze schoon, de plastic afdek plaat er overheen leggen, achterste schroefgat gelijk leggen, en de inlaasplaat gelijk leggen met het grote gat (waar de pook doorkomt), en helemaal vooraan de 2 schroefgaten uitlijnen, plastic er weer af, aftekenen of gelijk fixeren
en gereed voor lassen
heb je niet zo een plaat, mail me maar, heb er wel 1 los liggen dacht ikgtw
Deelnemerzou het niet weten, persoonlijk denk ik dat ze verder redelijk gelijk zijn, op de koppeling bediening na, en daar zit net het probleem vind ik, moet je alles dus ook veranderen.
maar bij redelijk normaal gebruik, kan de 16v bak, het best aan, rij al eeehhh, 20 jaar opel rdw, en heb nog nooit een bak gesloopt, en ook ik rij wel eens als een d*****gtw
Deelnemerpersoonlijk, geef ik liever wat meer uit, heb slechte ervaring met de “goedkope rem delen”
ik monteer bijna altijd PAGID, en tja, kost wel iets meer, maar bijna altijd super, maar das persoonlijk
misschien zijn er best mensen die ook dit soort hebben gebruikt, en die wel tevreden zijngtw
Deelnemerbak past achter de ohc, maar heeft waarschijnlijk een hydro koppeling bediening, dus als je dat wil gebruiken, ook de rest meenemen, en over bouwen.
naar kabel terug bouwen, is niet echt een optie, of je moet heel handig zijn
koppeling dan ook maar meenemen, incl vliegwiel
past ook aan de 16v blokken -
AuteurBerichten