Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gtw
Deelnemerwelke hoogte maat ?
wil wel ff kijken wat er te vinden isgtw
Deelnemero ja, je kunt het verschil direct zien, aan de aanwezigheid van de mogelijkheid van de nieuwe stabi, die met die kogelstangen net onder de veerschotel
gtw
Deelnemernee, a1 en a2 is niet gelijk, links en rechts heel officieel ook niet, maar is wel bruikbaar
gtw
Deelnemernee, alleen de onderkant is voldoende als het een E1 is, vooral, rechts, en de bediening, dan zou het kachelhuis eruit moeten passen
gtw
Deelnemer@Peug504 wrote:
Bedankt voor de info!
Hier had ik wat aan. Mijn idee dat ik 1 en 4 verwisseld had klopt dus. Bij de Franse oude auto’s waar ik veel aan sleutel zit de 1e cylinder aan de bakkant. Vandaar.Nokkenastandwiel los gedraaid. Vervolgens alle tuimelaars los gedraaid. Nokkenas 180 graden gedraaid en de boel weer afgemonteerd en kleppen gesteld bij stilstaande motor volgens methode “aanliggen tuimelaars” en 3/4 slag doordraaien. Hij loopt weer op benzine!
en toch heb ik het idee dat dit niet klopt, dan is de ontsteking 180 verdraaien ook voldoende, op zich maakt het niet uit wat de 1ste of de 4de is
als de vonk maar op de juiste tijd komt, dat de boel iets verkeerd staat, ok, dan kun je best wat problemen hebben, maar bij 180 graden kan dat nooit, volgens mijgtw
Deelnemernee, niets tussen doen, is een klem passing
gtw
Deelnemerzitten er in geperst, met een beitel voorzichtig schuin slaan, zodat die 45 graden ten opzichte van het blok verdraaid, dan pak je die er zo uit, nieuwe er met een passende dop bv, er weer recht in slaan, als je er bij kunt, is het maar een paar minuten werk
en als je niets kunt vinden, ik heb wel nieuwe liggengtw
Deelnemermee eens, maar een mens mag gerust de boel verbouwen zoals hij wil, hoeft toch niet uit te kunnen ?
maar volgens mij is 5×110 de modernere maat, hebben meer merken, maar met een starre as denk ik niet, zal denk ik een zoektocht worden die niet snel iets oplevert.
dan is adapters de beter oplossing,gtw
Deelnemeren 5×120 velgen zijn er meer dan genoeg, dus meestal ook wel voor normaal geld gebruikt te koop, of anders adapters kopen, van 5×120, naar 5×110 , 4×100 naar 5×110 gaat denk ik niet., is veel sneller, en goedkoper
gtw
Deelnemeromega is onafhankelijk als ik het goed heb, en rekord is star, dus dat gaat echt niet 123 passen, zal je waarschijnlijk zelfs je bodem helemaal moeten aanpassen
maar zoals Ghanz al verteld, veel plezier, en laat de vorderingen maar via foto’s hier ziengtw
Deelnemermee eens, kun je beter eeb voortrein van senator a pakken, eventueel, incl een commo c achteras, en dan, naar 5×120, als dat 5 gaats moet worden
heb beide wel over eventueel5 augustus 2011 om 17:40 In reactie op: heeft iemand een electrisch schema van astra g coupe?? #17895959gtw
Deelnemerik bedoelde motor type
5 augustus 2011 om 15:31 In reactie op: heeft iemand een electrisch schema van astra g coupe?? #17895957gtw
Deelnemerbouwjaar en uitvoering er even bij zetten, dan zal het vast lukken
gtw
Deelnemermeeste schade bedrijven hebben wel zo een zaag, (gelijk aan die van hout)
dus even langs rijden, of proberen te lenen/huren, is ook maar 5 minuten werkgtw
Deelnemerik heb er 1 van een senator a2 liggen, met lekke leidingen, maar heeft tijden op mijn monza gezetten
mag ook wel weggtw
Deelnemerbij de injectie is dit ook niet belangrijk, spuiten alle 4 op het zelfde moment is, en als de timing niet goed staat, kan het op lpg, ook nooit goed lopen, en aangezien dat wel goed is, ligt het toch aan de injectie, lm, of lekke injectoren ?
gtw
Deelnemerik heb er misschien wel 1 over, ook monza, nieuw, nog nooit gemonteerd
gtw
Deelnemeren zet eens een foto van de stoel neer, ik heb ook nog wel wat staan
gtw
Deelnemernee, de 240 bakken zijn bijna onvindbaar, en duur, reken op minimaal 500 denk ik (worden veel voor 16 inbouw gebruikt), en bovenplaten rekord idem, ik denk dat die nog slechter te vinden zijn
maar omega baken zijn er meer, alle ohc past dus 1800 2 liter, als de koppeling met kabel bediend word is het al goed
en dan een tussenas, die moet je laten makengtw
Deelnemerja, of je moet er 1 vinden van een rekord 5 bak, en dan maakt het niet uit of dit een ohc of een cih is, en je bovenplaat van je pook, moet je ook proberen te vinden van rekord
gtw
Deelnemerdie van een 18s, de getrag 240, voor ohc
of je bouwt de boel om, en monteert een omega A bak, met een aangepaste tussenas, das het goedkoopst, maar wel meer werkgtw
Deelnemerja, gaat, maar das een 18s bak, en die zijn duur, en je moet dan de pook, en tussenas ook aanpassen
gtw
Deelnemerals ik meerdere ecu op kan sturen, kunnen de kosten naar beneden, dan kan het voor 100 per stuk, excl porto, maar die kunnen dan ook gedeeld worden
toch een idee, dus bij deze de vraag, wie moet er ook nog 1 vrij laten maken, of heeft een adres waar het nog goedkoper kan, ombouwen kost toch al genoeggtw
Deelnemerwaar, mag ik niet zeggen, koste 125 euro, excl 2x porto, en heb het getest, zonder de ring bij het contactslot (die moet er wel af), loopt het in een omega, waar deze eerder niet in wilde werken, dus suc6 verzekerd,heb vanmorgen deze in mijn commodore aangesloten, en ik heb inmiddels vonk
gtw
Deelnemerupdate
Ik heb iemand gevonden die de onderbreker kan verwijderen, 1 ecu laten doen, en suc6, draait nu dus zonder, en kan dus op/in bijna elke omega V6( en misschien ook wel in Calibra, pin bezetting ecu lijkt op het schema gelijk
het is niet voor niets, maar ik kan weer verder -
AuteurBerichten