Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gtw
Deelnemer@PeterNoFear wrote:
Ik slijp eerst m’n deur er wel uit,
maar hoe heet dat stuk gereedschap om die deur er uit te halen?
als je de hele deur eruit slijpt, en dan de pinnen eruit gaat slaan, loop je de kans dat je scharnieren uit het lood komen, want de deur geeft ook dan stevigheid
dus zo veel ruimte maken dat je er bij kunt, of een echte regelen om de pinnen eruit te halengtw
Deelnemermanta/rekord versnellingsbak gebruiken (duur, en zeldzaam aan het worden ) is een optie
of een omega A bak gebruiken, maar dan wel de 1800/2000 versie, is verder gelijk aan de jouwe, maar heeft mechanische koppeling
tussenas moet dan wel voorzien worden van een schuifstukgtw
Deelnemerja, maar dan weet je nog niet waar het zit, ik weet, is onhandig, maar gewoon op de punten waar altijd spanning moet blijven, lampje aansluiten, en dan zie je gelijk war deze weg valt, op het moment dat hij uitvalt
ooit een ford in onderhoud gehad, met zoiets, bij uitval, motorkap open, direct weer dicht gooien, en weer rijden, soms na 10 km, soms na 1000 km
zoek je maar rot, vind je echt nooit.
maar jouw probleem moet met een proeflampje toch te vinden zijngtw
Deelnemerzekering vuil ?
heb ik jaren geleden gehad, ff de boel schoongemaakt, klaar, soms wel en soms geen contactgtw
Deelnemer@eddepet007 wrote:
aangezien ik nog steeds problemen heb met afslaan van mijn manta
en bijna alles vervangen heb denk ik dat er een breuk in de kabel naar de computer zitnu de vraag als die onder broken wordt loopt dan benz pomp ook niet meer ?klopt, de pomp zou dan ook moeten stoppen
deze draad kan ik toch rechtstreeks trekken op de bobine ?
, ja
maar als je een lampje voor nood, op je pomp zet, weet je of je pomp stopt als je de klacht hebt, want dan kun je het ziengtw
Deelnemer@Robke71 wrote:
@Grenswachter wrote:
Net getankt?
Ja, gisteravond getankt.
Uiteraard even de bon gecontroleerd, maar heb echt de goede slang erin gehangen.@GSI Racer wrote:
kijk eens of je benzine en vonk hebt
Hoe controleer ik dit?
zoals ik het hier zie
A het is echt een astra F
B, laat er even naar kijken door iemand die wel weet wat die doet, anders sta weken te kijken, en kom je er toch niet achter
als je eens laat weten in welk deel van NL je woont, komt er vast meer hulpgtw
Deelnemer@infineonz wrote:
Bedankt voor jullie bijdrage. Hier kan ik vast wat mee.
Kleur is opzich niet zo belangrijk, vind de centr. vergrendeling en electr.ramen belangrijker!
En Gt/W laat je nog even weten of je een complete deur hebt liggen?
kijk morgenvroeg gelijk ff wat ik nog heb staan
gtw
Deelnemerik kijk morgen wel ff, heb vast nog een deur, moet alleen ff kijken of die goed is
gtw
Deelnemerwat henk zegt is de enige 100% manier, maar, wielen los van de grond (remmen moeten dan niet aanlopen), bak in de vrij
wiel draaien en kijken of de andere dezelfde kant op draait, zo ja, bestaat de kans op een platensper, zo nee, de kans is een stuk kleiner
maar ff de olie eruit, en deksel eraf is de enige 100% manier, ook een deksel waarop staat special oil is geen garantiegtw
Deelnemerja, en die heb ik op de plank liggen
gtw
Deelnemerik heb er ook nog wel wat liggen
eventueel incl bovenbakgtw
Deelnemer@GSE wrote:
Laat ik ff mijn mening vertellen:
Om de haverklap komt de naam Opel4ever hier in het forum en meestal negatief….
Dat moet gewoon veranderen,de eigenaar moet gewoon melden hoe de situatie is,ipv niet reageren of laat enz,als je een zaak runt moet je der achterstaan en afspraken nakomen,anders lig je der zo uit bij de meeste klanten..
Sorry maar ik vind het persoonlijk geen stijl om zo met klanten om te gaan,als je de zaak niet aankunt of het te druk hebt,concentreer je dan op 1 ding en laat de Opel onderdelen ff liggen en focus je op 1 ding,todat je weer met 100% inzet op de Onderdelen kunt concentreren,zoals het nu gaat maak je geen vrienden of gelukkige mensen en dat zeker niet de bedoeling zijn.
kijk en dit snap ik nu dus niet meer, de duidelijkheid is hierboven net gegeven, dus, de boel gaat in de uitverkoop, en weg is weg, leeg is leeg
Ik blijf het jammer vinden, maar daar houd het dan ook mee op
heb altijd een redelijk positief contact gehad met Rob, oke soms wat lastig met mailen, maar de delen die ik er gehaald heb, nooit iets negatiefs gehad
dus om nu weer dit soort onzin te plaatsen ?
nee, kan ik niet bijgtw
Deelnemerbediening zit in de kaartenbak in de deur origineel, monza senator A zijn gelijk, en zijn vast te vinden.
als je eens verteld waar je ergens in Nl woont heb je vast wel iemand redelijk in de buurt zitten
ik heb er ook vast wel 1 over, moet alleen kijken of dat inbouw paneel er nog ergens ligtgtw
Deelnemerdan past manta ook, die zijn gelijk aan ascona B
zijn er ook in chroom en zwart heb ik vast liggen, als je geen kunt vinden10 april 2012 om 05:28 In reactie op: 2.3D start niet meer. Sleutel omdraaien en niets! Relais? #17899962gtw
Deelnemerheb zo geen schema, maar je contactslot of de starter zelf is verdacht, gewoon meten, als je wel een stuurstroom krijgt bij je starter is die waarschijnlijk de dader, geen stuurstroom contactslot
volgens mij loopt er een directe verbinding van het slot naar de startergtw
DeelnemerIphone 3 gs
en hier werkt het zoals altijd, net ingelogd
via wifigtw
Deelnemer@henk 400rr wrote:
Nee, die stond voor het “forum Daun” naast de wagen v/d toekomst, de Opel Ampera, naast de technische keuring stond de “originele” wagen van Sepp Haider (E-kadett) en de originele wagen van Walther Rohl (A-ascona).
Dit is ‘m:

D’r staat bij dat het de originele is, maar dat is gelul.
Ze hebben met deze wagen in Kenia rond gereden om te testen, daar was de Zakspeed versie ook bij, vandaar dat er ook nog veel zand in de auto lag.
en volgens mij heb ik nog koplampen van dit type liggen ergens, dus wat ga ik doen, zo een kadett bouwen of de kappen verkopen ?
toch jammer dat je dit niet vaker op straat ziet, wel afgelopen weekend met een Manta 400 mee gereden, rally versie met 285 pk
das bruut, en wat een herrie, maar wel leukgtw
Deelnemergezien, zal hem ff bellen vandaag
dankgtw
Deelnemernee, heb ik geen gegevens van
gtw
Deelnemer@stefansmilde wrote:
gert heb je (opel)jan ook al even gevraagt die heeft volgens mij nog het 1 en ander liggen
nee, maar ik heb de vraag ook op het bigopels gezet, en daar word het mischien wel gelezen, maar zal hem ook nog een bericht sturen
ik had er niet aan gedacht
bedanktgtw
Deelnemer@Ghanz wrote:
rob/arjen/opel4ever zal het dus wel niet hebben :D
tot mijn spijt, nee, en Romijn heeft ook niet het juiste antwoord gegeven, die heeft het ook niet
maar wie wel ?gtw
Deelnemerklopt, daar staan ook nog D kadetten ben er vanmorgen nog geweest, staan er al jaren
gtw
Deelnemer@voederbiet wrote:
lopende enceclopedie, rally coureur en ook nog dit! :wors :wors :wors Henk, wat kan je eigelijk niet? :jerry
dat moet je niet vragen, en Henk, niet op antwoorden, dan gaat het niet goed komen king: king: king: king: king: king: king:
gtw
Deelnemerer zijn wel mensen die zeggen dat het geen probleem is, maar de ervaring leert, dat je een rijdende auto terug krijgt, en regelmatig gaat daarna de pomp weer stuk. en als je dan om de beloofde garantie vraagt, is er net weer wat anders stuk, dus weer een rekening, en heb je aan het eind van de rit, meer betaald, en nog geen betrouwbare pomp
dus ga niet direct voor het budget en zorg dat het goed gemaakt word, dan kun je meestal jaren verdergtw
Deelnemer@McLambo wrote:
Op verschillende eBay shops ben ik voor de C20XE motoren oliepluggen tegengekomen met een sterke magneet aan de binnenkant, die zo eventuele metaaldeeltjes vasthoudt, zodat deze niet opnieuw het oliecirculatie systeem in kunnen.
Vraag 1: Zou dit echt werken? ja, werkt echt, zijn zat motoren welke deze standaard hebben
Vraag 2: Is een carterstop van een C20Xe hetzelfde als van een 20E CIH? geen idee, maar zou best kunnen
Vraag 3: Stel ik wil ooit een olietemp meter aansluiten op mijn CIH, is daar nog een andere plek voor buiten de carterstop?
ja, in het distributiedeksel, waar standaard die inbus in zit
-
AuteurBerichten