Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gtw
Deelnemeren laten die gasstukken daar nu ook op passen, en ja, ze liggen hier nog
gtw
Deelnemer@GSE wrote:
4-gang aut is leuk maar de 4 is te lang voor een C rekord met een 4 cil 1,7 1,9L motor met 90-100 pk..
Na mijn idee dan een 30E trekt al niks meer in de 4de gang bv,laat staan dat een 4 cil wel.
zal er wel overheen lezen, maar waar staat dat er een 4 cilinder in ligt ????
en waar komt de record weg ?, was een commodoregtw
Deelnemerik zou wel voor een 4 bak gaan, zijn wel duurder in aanschaf, maar minder toeren in de 4 (lockup)
en eerst maar eens een bak vindengtw
Deelnemer@manta_sport wrote:
Henk rijdt hem niet plat, ik ga “proberen” hem in toom te houden. Ik heb al een paar blokjes hout gezaagd voor onder het gas pendaal. ;)
was al bekend, hij krijgt mijn kettingzaag mee, alleen om te zien wie dat gaat winnen
:thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :angel :angel :angel :angel :angelgtw
Deelnemer@louwe 16 klepper wrote:
Dat ziet der verschrikkelijk mooi uit :thumb
Hoop dat de prestatie.s net zo mooi zijnZal ook een fijne sound geven :wors :wors
mee eens, toch maar even wat tijd maken binnenkort om live te kijken
gtw
Deelnemerals je de boel netjes afgesteld krijgt, is alles mogelijk, die mengstukken zijn niet voor niets gemaakt, en persoonlijk, als je een set nette carburateurs hebt, en de afstel apperatuur, is dat afstellen best te doen, er zijn standard zat auto’s geweest met webbers af fabriek, alva peugeot ferrari
dus waar een wil is ……..gtw
Deelnemerja, die heb ik ook, zijn losse pijpjes die dan achterin de carbs komen, maar ook heb ik echte mengstukken die tusse carb en luchtfilter passen, zal als ik er aan denk deze week eens wat foto’s maken
gtw
Deelnemer@eddepet007 wrote:
Weet wel iemand Een mengstuk had voor weber
die heb ik ook nog liggen, en set dan, van 2
gtw
Deelnemer@McLambo wrote:
dan ben ik in de war met de 2000 serie denk ik. Hoe dan ook; indrukwekkend bundeltje licht gaat dat opleveren ;-)
dat valt ook mee, heb er nog 3 sets van liggen, maar hoe het in de rest van Nederland is weet ik niet
maar is en blijft een dikke dettgtw
Deelnemeren ter info
ik heb ze niet meer, en weet ook echt niet meer waar ik ze ooit gekocht hebgtw
Deelnemervolgens mij heet dat een gasregister, en gewoon ff bij de lokale gasboer vragen, daar heb ik nog nooit bot gevangen
gtw
Deelnemeromega heeft 5×110
5 oktober 2012 om 11:08 In reactie op: Recaro stof , waar nog te koop? Wie nog bruikbare stof over? #18067502gtw
Deelnemer@lenn0 wrote:
Ja zeker interessant, nogmaals, gouden tip eddie! :wors
Er zit wel een stiksel over de hele lap heen, zo om de 12cm maar ik denk dat die er wel uit te krijgen is, nog niet goed naar gekeken…
die kun je er makkelijk uithalen, naderhand is dat niet meer zichtbaar
gtw
Deelnemermee eens, vraagprijs is niet zo gek
maar de onderdeel prijzen, zijn niet van deze wereldgtw
Deelnemervraagprijs 3650
maar ook een nieuwe radiateur voor 700 ?
en wielen voor 2000 ?
dat zijn echt geen eerlijke prijzen
maar wel een nette monzagtw
Deelnemer2 oktober 2012 om 16:20 In reactie op: Recaro stof , waar nog te koop? Wie nog bruikbare stof over? #18067524gtw
Deelnemer@eddepet007 wrote:
Effe tip
Wat ik gedaan heb bij mijn beige reccaro waar ook wangen van stuk waren
Een achterbank van een b1 gepakt die was geheel in kleur want het was idd opel stof
Volgens mij is die stof nl ook in b1 int zwart geleverd
http://link.marktplaats.nl/600920981″ onclick=”window.open(this.href);return false;dee stof moet je hebben, daar heb ik ook al jaren een stuk van liggen, voor reparaties
en met de hele achterbank, kan je jaren vooruit2 oktober 2012 om 06:38 In reactie op: Klein Plastic voorwerp in het luchtkanaal gevallen…Wat nu? #18072240gtw
Deelnemer@louwe 16 klepper wrote:
@TedMechanic wrote:
Even bij Brezan een kunststofmagneet halen, dan heb je ‘m er zo uit.
bestaan dat dan???
al geprobeerd de ventilator vollop te laten blazen ;)
louwe toch, denk toch ff na, …………………
gtw
Deelnemerook mensen zat denk ik, die wel regelmatig komen kijken, en niet echt veel posten
ik ben er meestal zoeen :afro :angelgtw
Deelnemerja, alle inlaten vanaf 1.6 tot en met 2.0 zijn gelijk kwa aansluiting op de kop
en de uitlaat is gelijk bij elke cih, dus ook de 2,2 en 2.4
maar ook daar geld, blok is in de opbouw gelijkgtw
Deelnemeryep, verder zijn ze gelijk, O ja, ook ff de motorsteunen bij de rekord houden
gtw
Deelnemer@Fearless wrote:
Goed het volgende…..
Mn Rekord Sedan is voorzien van een 1.9. Deze mag er uit want heb een extra motor liggen.
Heb een 2.0s gekocht uit een manta.
Maar we hebben nu ook een Caravan op gas, een 2.2 automaat.Dus denk dat de 2.2 in de sedan gaat, met een 5 bak.
en de 2.0 in de caravan.Kan ik de inlaat van de 2.2 zomaar op de 2.0 zetten? Dat scheelt mij een hoop werk dan.
Volgens mij zijn die cih motoren verder wel redelijk van het legoprincipe?
Of iemand anders een beter idee?
carter manta past niet in een rekord, dus die moet je over zetten, incl olie aanzuigbuis, en de peilstok
gtw
Deelnemerik heb al veel lpg tanken gezien, en nog nooit een vulslang zonder die klep, die moet er gewoon afkunnen, maar ook daar zit restdruk in, alleen is die dikker, dus meer gas.
gtw
Deelnemermaar er staat wel rest druk op je leiding, dus ff losdraaien,een paar slagen, en de druk laten weglopen
gtw
Deelnemerals de auto nog rijd, en je regelt zelf een passende pen, die door je schanierpen past, heb ik wel zo een slagijzer, en ook wel een grote hamer
pen is vast bij de brezan te krijgen -
AuteurBerichten