Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gtw
Deelnemermanta past niet, om de schakelaar van de alarm, rekord e ed is wel gelijk
gtw
Deelnemerok, maar als je een goede pasbout hebt, zit er geen spelling in, ik gebruik altijd een aangepaste van een 2 liter, en een beetje spelling kan echt dit veroorzaken, moet je eens proberen te berekenen hoeveel kracht erop komt, als die steeds een beetje draait, en waarschijnlijk zal de boel niet de eerste keer dat het beweegt stuk slaan
gtw
Deelnemereven een staatslot kopen, want je hebt weer veel geluk gehad. krijg je er van om deze boel te monteren zonder pas bout
gtw
Deelnemerop zich niet zo veel, als je de boel netjes over zet, en je heb de gegevens van de donor, en de auto is ook zo ooit geleverd, valt het best te doen
gtw
Deelnemerwel eens anders om, van diesel naar bezine, maar wat is de vraag ?
gtw
Deelnemerzal best pas te maken zijn, maar is wel redelijk werk, je hebt gewoon donders weinig ruimte, beter eentje van een a zoeken denk ik
gtw
Deelnemerorigineel gepost door fluks
je kunt het bij terberg in hoogeveen proberen daar heb ik mijn tussenas laten balanseren mischien lassen die ook wel
zij bouwen vrachtwagens omja die doen het ook, maar zijn wel een stuk duurder dan technotrans, en als het te ver is, stuur je het toch op, dus afstand is geen bezwaar lijkt me
gtw
Deelnemervoor een 2 liter zijn 40 zat, maar of er dan 150 pk uitkomt ?
maar met 45 op dezelfde motor gaat dat dan ook niet lukken
en 150 pk is best mogelijk, maar dan zal er toch een en ander aan vastgespijkerd moeten wordengtw
Deelnemerniet, de manta 400 had ook grijs, de ascona 400 had wel zwart, maar dat zijn dus ook van het oude type, gelijk aan de sport en C kadett, stoelen zijn echt anders dan manta
gtw
DeelnemerOp zich een leuk idee, maar als je dan dingen plaatst waar je zelf belang bij hebt, zijn er mischien weer meer kapers op de kust
en werkt het tegengtw
Deelnemeren onder welke vlag werd er gereden op de baan ?, want ergens dit jaar hoop ik ook mijn circuit manta gereed te hebben, en zou dan ook graag ff op het circuit rijden, (vrij rijden )
vroeger werd dit wel eens door maaskant geregeld, maar die doet het niet meer12 november 2008 om 16:34 In reactie op: Helppp: weet iemand wat dit is..??Je raadt het nooit wat het #17446944gtw
Deelnemerorigineel gepost door 1985
origineel gepost door Opel-tigra-95
Tja dealer he…
:swear:swear:swearIk vind dit een volkomen onterechte opmerking ! Vergeet niet dat een vakgarage ook onderzoeks kosten zal rekennen en als ze per uur 40 euro rekennen (vrij normaal tegenwoordig!!!) en er dan 3 uur voor nodig hebben om een versnellings bak te demonteren (en te monteren) zullen de onderzoeks kosten altijd hoog liggen !!!
Alles met versnellings bakken is kut. of het nu automaat of handgeschakeld is en dit kan je never nooit niet op een dealer afschuiven ! Iedere garage zal hier een gepeperde rekening voor sturen …
Sorry moet dit toch ff kwijt !!! :wub
helemaal mee eens, jij hebt een probleem, iemand ((bv de garage kijk hierna), en steek daar dus tijd in, om je een goed antwoord te geven, en tja, dat kost geld, jij werkt toch ook niet voor niets ?
gtw
Deelnemerorigineel gepost door timmy_Loco
na 8 jaar is elke auto BPM vrij!!niet waar
blijft 10 % bpm staan, tot dat de auto 25 jaar is, dan is de bpm weggtw
Deelnemerkopen, op naam zetten, verzekering bellen, mee naar huis rijden, en als je daar bent, schorsen, als je zeker bent dat de rest de reis vol houd, dus motor goed, en geen vast zittende remen
anders toch ff een aanhanger huren, als je geen kennis hebt met eentje
ik kan er altijd eentje gebruiken, als het voor mezelf is, als ik het voor een ander gebruik, betaal ik altijd iets voor het gebruik, wat ik ook weer terug krijggtw
Deelnemergaat dan weer over de bestel auto’s met echt laadvermogen, de “omgebouwde personen auto’s ” zoals astra en corsa combo komen er toch niet aan, en volgens mij hebben daar nooit C banden standaard op gezetten
dus voor jouw, gewoon de banden monteren die je hebben wilt, en geen echte bus kopengtw
Deelnemerja, is wel een beetje breed voor de senator, ik heb ook zioets in de monza, et nog iets hoger (standaard is 49 dacht ik), en iet smallere bandjes
gtw
Deelnemerorigineel gepost door louwe 16 klepper
denk ook niet dat leen het serieus bedoeld;)maar tuurlijk kan dat het is waarschijnlijk nog iets meer werk dan bij n a manta
want volgens mij is de neus van een a ascona nog net wat korter:o;)
maar dan moet je dus iets verder naar binnen inbouwen;)
klopt, maar de motor is dan het probleem niet zo, meer de lm ed, daar heb je minder ruimte voor, maar met een beetke handigheid moet het gewoon kunnen
gtw
Deelnemerlaat die strips maar zitten, gewoon ff goed aan de voorkant onder de stoel kijken, zie je vast 2 beugels zitten, met elk 2 bouten, die moeten los.
als het dan nog niet kunt vinden, gewoon door een ander laten doen, is echt haast te simpel voor woordengtw
Deelnemerzou minimaal moeten passen, ik heb een astra achteras onder de kadett D, en dat was ook plug and play, kan microsoft nog wat van leren
gtw
Deelnemerik heb wel een bedrijf in de buurt zitten, die echt perfect werk voor me doet, dus stuur me eerst ff een duidelijke foto, ga ik bij hun ff vragen of ze zoiets na kunnen maken, als het kan, dan zal ik vast het origineel moeten hebben.
gtw
Deelnemervoor 99 % zeker dat het past, misschien moet je wel iets aan plastic veranderen, maar voor de rest moet het haast zeker te gebruiken zijn, ik heb in mijn monza een manta stuur, en past goe
gtw
Deelnemerorigineel gepost door 1985
voor zo ver mij bekend zijn er ZEEEEERRRRRR veel motoren als stuk gedraaid door dit …
ga er maar van uit dat je je kop kan vervangen, en zodra de nieuwe kop er op zit is de
kans groot op een olie slurperrrrrrrrrrr !!!je kleppen zijn bijna zeker stuk, maar of het daarna een slurper is, dat hoeft natuurlijk niet, als de kop 100 % is, en het onderblok ook, dat zou dat niet mogen, ligt er denk ik wel een beetje aan hoe de boel weer gemonteerd word
gtw
Deelnemerhou je er ook rekening mee, dat de originele bakken van ascona een schuif stuk hebben en dat als je die er niet tussen zet, je A, de tussenas er waarschijnlijk niet tussen krijgt, en B, de kans loopt dat er ergens iets gaat afbreken ?
en een 2.4 met een 19 radiateur gaat heel goedgtw
Deelnemerop zich werkt het goed, ik heb een kennis die he ook rijd, maar, die heeft na ongeveer 80.000 km, plots zijn motor vast zien lopen, waarschijnlijk door de brandstof, en dat hoor ik vaker, dus ik zou het alleen gebruiken als de motor minder kost, dan de winst op de brandstof, maar wel een stukje goedkoper rijden
gtw
Deelnemeris dat eentje met de dynamo aan de voorkant, en de turbo er net naast ?(isusu), zo ja, moet je maar een bellen, ik heb een astra station staan, met zo een motor, loopt goed, misschien kunnen we zaken doen, astra heeft ook nog apk, dus bel morgen maar eens, als je het telefoonnummer wilt, u2u
Gert -
AuteurBerichten