Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gtw
Deelnemerorigineel gepost door Ascona 2.0 sr
gt/w je hebt u2u haha:thumbup
sorry, nog geen tijd voor gehad, zal straks toch ff kijken
gtw
Deelnemerik volg dit nu een poosje, maar kun je niet beter de auto even naar een garage brengen ?
en er daar bij blijven zodat je wat leert ?, of bij iemand van het forum ?28 mei 2009 om 16:00 In reactie op: kmteller voor Monza A1 [ahum,lampje weer op zijn plaats] #17484290gtw
Deelnemeren is dat voor een A1 dash of A2 ? want daar zit verschil in
Ik heb beide wel liggengtw
Deelnemernja, degene die ik krijg ivm niet geregistreerde versie
tja dat krijg je er soms van, maar dan nog zou firefox het probleem op moeten lossengtw
Deelnemerpast er gewoon op, maar dan zit je wel met de spruitstukken, die passen nie, en 22 had alleen injectie
ik denk dat ik wel een 2.0 kop heb liggen, als je weer gewoon wilt rijdengtw
Deelnemermoet je een dasch kopen, met de stekkers erbij
en welkom, maar is niet marktplaats hierogtw
Deelnemerorigineel gepost door kadeddilac
idd, gewoon naast de baan gaan staan als je een tent hebt. Wijst zich vanzelf:thumbupAl geef ik zelf altijd de voorkeur aan een hotelletje in de buurt, de file na afloop neem ik voorlief…
ik ga liever met de camper, ben er ook druk mee bezig, maar weet nog niet zeker dat het dan klaar is, vandaar een tent als laatste red middel
gtw
Deelnemermijn idee, de boel ff netjes uit elkaar halen, eventueel revisie set halen, roest en aanslag van de zuiger halen, en binnenkant rem klauw idem, en met de juiste materialen weer monteren
ik zou nooit met onbetrouwbare remmen de weg op gaan.gtw
Deelnemermaar invoeren vanuit BV Duitsland, is wel een optie, als je er daar eentje koopt, met alles ingeschreven, dan zou het door de Europese richtlijn, ook in België op papier moeten kunnen, zelfs als het in België nooit is goed gekeurd, Europa is soms wel handig, zo kun je ook in GB, een auto kunnen laten bouwen, daar op kenteken laten zetten, en dan de plas over trekken, vinden ze in Nederland ook niet leuk, maar ze moeten het dan wel op kenteken zetten
gtw
Deelnemerikke wel, mail me maar ff
Gertgtw
Deelnemerdat had ik ook gezien, maar was me te klein, heb inmiddels bericht terug, van de camping direct naast de baan, maar die doen niet aan reserveren, dus ik denk dat we gewoon gaan inpakken dan, en dan zien we daar wel, waar er ruimte is
gtw
Deelnemerorigineel gepost door Redmanta84
Ik wil voor mijn A manta met CIH 2.0S, waarvoor ik een setje 40DCOE webers heb gekocht, de sproeierbezetting voor elkaar gaan maken. Wie rijdt er ook met een CIH 2.0 en heeft een advies hiervoor?Momenteel heb ik 35 mm venturi’s welke ik het liefst zo wil houden. En heb een 290 graden Kent nokkenas.
En om het nog handiger te maken :P , komen er ook lpg gasmengstukken op (van BCCP).
als je nog gesmengstukken zoekt, ik heb nog een set liggen
gtw
Deelnemerin welk deel van nederland woon je ???
gtw
Deelnemerje hebt u2u
gtw
Deelnemermoet je ook een stuk bodem hebben, en een tunnel bekleding, en dan wijst het zich vanzelf
bodem deel en tunnel bekleding heb ik wel liggen
en je moet de baksteun bij de bak hebben, en die moet je verlassengtw
Deelnemerorigineel gepost door asconiakkefietje
huh?
je kunt ze er gewoon uittikken hoor…
bout erop draaien en met een vuistje een tikje geven dan liggen ze er zo uit….waarom een bout erop draaien, als de draad toch al stuk is ???
gewoon een beste tik geven, wel eerst de goed erbij halen, er zijn minimaal 2 diameters , ik heb al eens de verkeerde gehadgtw
Deelnemerorigineel gepost door opelforever
het enigste verschil in naafgat is toch tussen
wel abs en geen abs??klopt, en de nieuw prijs van die schijven, met abs zijn duurder
gtw
Deelnemeren anders heb ik er ook nog 1 staan, is een 16s, van 82
staat ook wel hiero ergens te koop, en op speurdersgtw
Deelnemerik heb er wel eentje voor je, waarschijnlijk zelfs een, die direct past, mail ff
Gertgtw
Deelnemeren als de nederlander deze weer op de weg wil gaan gebruiken, moet het ingevoerd worden, dus diverse paieren moeten er dan bij zijn, voor onderdelen maakt het niets uit wat er bij is
gtw
Deelnemerals je een motor bouwt voor echt pk,s en je gebruikt die ook echt, tja, dan gaat de boel ook snel weer stuk (versleten ), kijk maar naar de F1, die blokken kosten een fortuin, en dat voor nog geen 1000 km
gtw
Deelnemerok, is ook allemaal helemaal waar, maar, als je de oude m3 had (bmw), die echt super opgeschroefd zijn, die gaan ook maar 2000/2500 op snelheid km mee, tenminste dat word dan gegarandeerd, door sommige tuner’s, en de super 1600 uit een puma kitcar, ook die moet na 1500 wedstrijds km weer uit elkaar
dus zo slecht doen de oudjes het nog nietgtw
Deelnemerorigineel gepost door louwe 16 klepper
plaats er eens wat fototjes van zou ik zeggen
ben wel benieuwd naar die remklauwen;)voor zo ver ik wet, zijn die bijna gelijk aan de oude dubbelwerkende klauwen die op de eerste manta’s ed zaten, alle van aluminium, ik heb ze ook wel gehad
gtw
Deelnemerje kunt er natuurlijk wel een 2200 of een 2400 van maken, maar als 1900 heeft het alleen zin als je de auto helemaal standaard wilt houden, want ze zijn gewoon oud, dus echt snel worden ze als 1900 niet
maar slecht zijn ze in mijn beleving niet, zijn ook al 30 jaar oud zo ongeveergtw
Deelnemerals het goed is, staat er ook in die brief dat als die niet meer in bezit is, dat je dan niets hoeft te doen, dan gaat deze uit hun bestand.
dus als je er niets van weet, of niet meer die auto kan herinneren niets doen
de rdw is de boel aan het opruimen -
AuteurBerichten