Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
9 augustus 2009 om 18:05 In reactie op: wie heeft mijn oude astra F of gezien ?? Nu met foto #17509700
gtw
Deelnemerpersonenauto
Merk Klik hier voor informatie OPEL
Handelsbenaming Klik hier voor informatie ASTRA TAILGATE GT C1.6SE E2
Brandstof Klik hier voor informatie BenzineVervaldatum APK Info 22-01-2010
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 22-01-2009hij loopt nog wel dus
gtw
Deelnemerorigineel gepost door chriske
origineel gepost door Keesjr
Het pasvlak van de koppelingsplaat is groter bij een 2.2.maar passen doet het wel ????
grtz
nee, past op de motor, maar de koppeling gaat niet passen, je moet een komplete set van een 2.0 of 22 of 3.0 hebben
dus vliegwiel hoort bij de koppelinggtw
Deelnemervorige week net gemeten in mijn camper, accu, was echt niet vol, direct bij het starten 13.8, met licht ed aan, 13.8
als je alles aan hebt, zou ook de gemeten waarde ruim boven de 13 moeten liggen
laat je dynamo eens na meten zou ik zeggengtw
Deelnemerorigineel gepost door kadett4x4
waar is dat.groeten.
je kunt beter vragen wanneer, lijkt me een oude foto
gtw
Deelnemersnelste optie
inlaat van een 2200, uitlaat spruitstuk van een 20 E, gasstuk op de inlaat, plus luchtfilter (open luhctfilter)
loopt het gewoon op gas, en heb je geen benzine systeem (injectie ) ed meer nodig, maar dan kan je ook niet op benzine rijden13 juli 2009 om 20:23 In reactie op: Klein probleempje met het tot leven wekken van een 2.0E #17499912gtw
Deelnemerorigineel gepost door louwe 16 klepper
van dat relai weet ik zo ff niet uit m,n hoofdweet wel dat die groene draad van je bobine komt
dan door gaat naar de computer en dan eventueel
verder naar n toerenteller
als die niet aangesloten is op je computergaan de injectoren niet open en krijg je dus geen brandstof in je cilinders;)
klopt, weten we alles van :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
gtw
Deelnemerorigineel gepost door henk 400rr
er is een verschil tussen assen tot en met 1600N en vanaf 1600S en groter.De vanaf “S” is dikker, de tot “N” is een dunne as. Bij de B heb je nog een uitzondering op de regel, de 1300 as, deze is ook weer een dikke.
een 2.0 As in een A kan, maar dan heb je een B-as, zoals bekend mag zijn is de 2.0 pas in de B-manta verschenen.
klopt, maar deze is breder dan de A manta as
maar past er wel ondergtw
Deelnemerligt er aan wat je er mee wilt, de kleine 1.6 as is korter, dus sneller optrekken, maar meer toeren op snelheid, en een lagere top snelheid, als dat je doel is, ja,maar als je er normaal mee wilt rijden, gewoon de as laten zitten die er onder zit, rijd sneller en rustiger
gtw
Deelnemeris toch wat, koopt de vrager een kop van mij, draai ik die van een blok af, krijg ik de melding, heb al een kompleet blok gekocht, dus de koop gaat over
nu vraag ik je, das toch niet normaal ?
kan ik dat blok niet meer kompleet verkopen, of ik moet er weer een verse pakking ed tussen zetten
heb ik de kosten weer
slechte zaak, en reageert ook niet meer4 juli 2009 om 18:40 In reactie op: Manueel naar elektrisch [update] zwengelmechanisme gezocht #17495160gtw
Deelnemerdak is gevonden, maar de bediening nog niet, maar is dus niet meer noidg ?
2 juli 2009 om 20:13 In reactie op: Manueel naar elektrisch [update] zwengelmechanisme gezocht #17495158gtw
Deelnemerik ga morgen, als ik tijd heb, en het niet vergeet ff kijken of die kompleet is
2 juli 2009 om 19:47 In reactie op: Manueel naar elektrisch [update] zwengelmechanisme gezocht #17495156gtw
Deelnemerik bedoel een hand bediende dus
2 juli 2009 om 19:47 In reactie op: Manueel naar elektrisch [update] zwengelmechanisme gezocht #17495155gtw
Deelnemermet een beetje goede wil, zou het wel kunnen, maar beter eentje van een A2 nemen, als je nu A1 hebt
(misschien heb ik die nog staan bedenk ik me net)
moet er ook wel wat aangepast worden, maar dat is te doen, de mijne heeft ook eentje uit een A2gtw
Deelnemeren ff verlengen met een buis helpt ook niet ?
werkt meest beter dan slaangtw
Deelnemerals je deze op de cd kabel aansluit, de rest er ff afhalen, dus alleen die schijf erop, hoef je ook niet naar jumpers te kijken, en zou die het moeten doen .
gtw
Deelnemerop zich geen enkel probleem, als die niet direct op je nieuwe systeem zou passen, daar is wel een omweg voor, ik heb een adapter liggen, en daar kan ik alle soorten via usb weer inzien, ed, dus zo een adapter is altijd een optie, als de schijf niet stuk is tenminste
gtw
Deelnemerorigineel gepost door alexendaan
hij is 3,5 jaar geleden getaxeerd toen was hij net klaar op 4750 euro dus ben benieuwd ik had er al een paar gebeld maar deze vertelde mij dat een oldtimer getaxeerd wordt op zeg 5000 euro dat hij na 3 jaar minder waardt is omdat deze gebruikt wordt :fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1ok, en wat is daar mis mee ?, als die beter en mooier is dan 3,5 jaar geleden is deze vast duurder, als je alleen rijd en onderhoud pleegt dan zal de waarde vast iets zakken.
maar zal niet zo snel zakken dan een nieuwere autogtw
Deelnemerok, word toch de camper, is bijna klaar voor de reis

gtw
Deelnemerbedrijf ken ik niet, maar 100 W lampen geven gewoon veel warmte af, als je op normale snelheid rijd zal het wel mee vallen, dan heb ook koeling, maar bij stilstand of file, tja, dan word het warm, en gaat het je koplampen kosten, worden echt veel heter dan 55 w
apk, moet kunnen , als het lichtbeeld goed is, daar word niet gekeken naar licht opbrengsten garantie, hij zal denk ik, max de aanschafprijs van de lampen terug betalen
gtw
Deelnemerkijk eens op problemcar, dit is het opel-forum
dus nie een plek waar je ff je probleem dumpt, en dan weer verder surftmaar na eens je normaal voor te stellen krijg je mischien wel betere andwoorden
gtw
Deelnemerorigineel gepost door opelforever
origineel gepost door gt/w
op de slinger hoort een knop te zitten, als je die niet indrukt, gaat het dak nergens heen, en kun je de slinger ook niet draaiennee gert dat is bij een monza senator commo c enz.
eddy heeft een b commo en daar zit het knopje aan de voor kant
klopt, en daar past die van een monza senator ook niet in, voor commo B zal het helemaal moeilijk worden om een goed werkend dak te vinden, mijn verhaal ging over de monza
gtw
Deelnemerop de slinger hoort een knop te zitten, als je die niet indrukt, gaat het dak nergens heen, en kun je de slinger ook niet draaien
gtw
Deelnemernee, lijkt er mischien wel op, maar daar gaat helemaal niets van passen, ook geprobeerd
gtw
Deelnemerik heb er ook eentje, en het bleek, de a1 daken zijn inmiddels meestal versleten, nieuwe delen zijn moeilijk, of niet te krijgen, dus ik heb er eentje van een a2 in pas gemaakt, moest wel het dakje opnieuw laten spuiten, en alles bij elkaar, kan ik je binnen een halve dag ook wel eentje pas maken
moet je wel een vergelijkbaar dak hebben, dus een handbediende, als je die nu ook hebt
(en volgens mij, was de a1 alleen met hand bedient te krijgen)gtw
Deelnemerorigineel gepost door kurtmanta
jawattedan laten ze bij jullie wel erg veel toe
:oja klopt, er mag toch redelijk veel.
-
AuteurBerichten