Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gtw
Deelnemereehhh, nee
er zijn heel misschien plannen vanuit het zuiden, maar de ploeg hier uit het noorden, Ik dus ook, gaan er niet mee verder, de site gaat ook niet meer onderhouden worden, en gaat binnen 1 jaar uit de lucht (was al eerder de bedoeling, maar de rekening stond op automatisch
Gertgtw
Deelnemerverlies zit meestal in te veel ruimte, bv op de lagers, noem maar op, en als de vloeistoffen gewoon binnen blijven, is een kop revisie niet zinvol, word een complete revisatie of een ander blok
of gewoon door rijden tot het ploft ( kan snel gaan, of lang op zich laten wachten)gtw
Deelnemerik had een paar jaar terug. ook dit probleem, dacht, ach moet ook een eind weg komen, maar op een vroege zondagmorgen ( rond 05.30) had ik een beetje haast, en na 20 minuten 150 km, gaf hij zijn laatste adem, die was er klaar mee, zeg maar, dus een jongere 3.0 gemonteerd, en wat blijkt
druk is stationar, ( 850-900), toch meer dan 1,4 bar, warm, en met meer toeren zo rond de 4 bar
dus, ik denk, dat je motor een beetje moe aan het worden is18 oktober 2009 om 13:49 In reactie op: CIH 3.0 slaat aan en direct weer af. Laatste update wat betr #17537823gtw
Deelnemerals ik dit zo lees, heb je verkeerde injectoren, als die grijs zijn, horen daar ook grijze stekkers op, en ook andersom, je weet zeker dat dit bij elkaar hoort ?
gtw
Deelnemer
ik heb zoiets nog liggen
in h4 en h1, de maat zou de juiste moeten zijngtw
Deelnemerde pomp dus, gewoon een andere halen
gtw
Deelnemerligt eraan waar deze lekt, bij de pakking, snel te verhelpen, pomp zelf ?
vervangen
nieuw volgens mij nog te krijgen, zo niet, ik heb wel een paar gebruikte liggengtw
Deelnemeris bij een 84 model toch helemaal niet nodig ?
gtw
Deelnemersper heeft niets met de tandwielen te maken, als het op een hoekige bus lijkt, kan het een sper zijn, als het taps is, en je kunt de kleine tandwielen zien, niet
plaat een foto, en je krijgt vast snel antwoordgtw
Deelnemerorigineel gepost door rinus de boer
Belachelijk, dat die gasten can Carglass je raam er niet willen trekken trekken vanwege de sierlijsten. Dan doe je die er toch later in, nadat het rubber zit. of is dat niet mogelijk (lijkt me sterk). Vroeger hadden heel veel auto’s sierlijsten in de rubbers, en die kennis hoe dat te doen zou nu verdwenen zijn?klopt, is ook een speciale trekker voor, om deze naderhand te monteren, moet ik ook nog ergens hebben liggen
gtw
Deelnemerorigineel gepost door louwe 16 klepper
heel vreemd
afgelopen vrijdag was m,n vrouwtje ermee naar de
dealer geweestding uitgelezen
konden niets vinden maar ze konden ook zo snel niet het lampje uit krijgen??dus maar een afspraak gemaakt
eigenlijk voor vandaagvanuit de dealer ging ze nog ff wat boodschappen halen
komt thuislampje uit:o:hmmz:hmmz:hmmz
dus maar ff met de dealer gebeld
die vond het geen punt dus afspraak afgezegt.tot vandaag ding mee naar haar werk
smorgens weer dat lampje:arguesmidags naar huis
geen lampje:hmmzben nu net zelf ff naar de praxis geweest met de vec
heen reis geen lampje terug reis weer wel
:hmmz:sweariemand dit of zoiets ook meegemaakt
en tips wat te doensnap best dat als ik weer n afspraak maak
dat op t moment dat de auto bij de dealer is
en t lampje niet brand op dat momentdat het heel erg lastig storing zoeken wordt
naar een storing die er op dat moment niet isben ook bang dat het wel eens n dure geschiedenis kan worden
niet zo zeer in onderdelen
maar wel in uren??????????????tjah ff geen idee wat wijsheid is:hmmz:hmmz:hmmz
heb ik wel een goedkoper adres voor, bel ff
gtw
Deelnemerik dacht dat je toch een stuk van een 5 bak koets moet gebruiken, anders krijg je het rubber van de pook niet vast
en als j het nodig bent, ik heb nog wel wat liggen ( alles wel om de ombouw af te werken)gtw
Deelnemerorigineel gepost door 2000
Hier is al eens een uitgebreid topic over geweest. Ik heb in dat topic langs horen komen dat er één in neerland staat, zonder assen, motor.
Wel een hele wrede kadettvolgens mij was dat de kadett D 400, daar staat er wel eentje van in NL
gtw
Deelnemerorigineel gepost door KoekieTurbo
Om wél even antwoord (proberen) te geven op je vraag:Volgens mij is het een kwestie van de assen links en rechts eruit
halen,
klopt, tot hier
diff openmaken
klopt ook
, grote bout in het midden losdraaien, en ik dacht dat het er dan zou uit moet kunnen.
nee, nu de lagerkappen los halenIk heb t zelf nog nooit gedaan, dus vertrouw niet 100% op mijn uitspraken. Misschien is er iemand die dit kan bevestigen?
gtw
Deelnemergewoon een andere as kopen, is veel makkelijker, en goedkoper
gtw
Deelnemerorigineel gepost door boyanka
:wtfeen berlina heeft toch meer chroom erop zitten en een velourse bekleding? airco is toch een optie?klopt, en airco op een commo C heb ik nog nooit gezien
gtw
Deelnemerbijna, s heeft achter in het blok geen water uitgang, en E heeft geen plek voor de benzinepomp, nokkenas ed kan ook iets verschillen, maar op de 2 eerst punten na, gewoon uitwisselbaar
gtw
Deelnemerorigineel gepost door m400
origineel gepost door obelix
origineel gepost door kenny900wb
Dieseltje, uitzonderlijk !!dat is een opgelapte bak
diesel staat niet op de brief
dus te duur voor zo autoVolgens mij staat er toch echt “eingetragen”, dat wil zeggen staat op de brief…..
klopt, en tuv is ook nieuw, dus zal toch wel kloppen denk ik
en als deze echt goed is, vind ik het ook geen duregtw
Deelnemerals ik dit zo lees, begin je onder met het erin trekken, ik begin altijd van boven, set eerst de onderkant er een beetje in, zorg dat alles gelijk staat, en trek dan het draad weg, dan werkt de zwaartekracht niet tegen, maar mee.
gtw
Deelnemeren er zijn ook forum leden, die kopen bv een cilinderkop, draai je die van een verder goede motor af, en meld je dat het er klaar voor ligt, krijg je de melding, heb een andere motor gekocht, dus gaat niet door, kan je de motor ook niet meer kompleet verkopen, zonder extra kosten, maar reactie ??
helemaal niets,
maar of dat nu met het het forum op zich iets van doen heeft, dacht het nietgtw
Deelnemerkijk ff verder aub, word het al snel duidelijk
klikkiedoengtw
Deelnemerorigineel gepost door black champion
ik zoek koplampen L+R
knipperlicht R
refelctorplaat tussen de achterlichtenopel4ever vind ik vrij prijzig
@gt/w koplampen zullen wel anders zijn dan niet?ja en nee, koplampen zijn gelijk, alleen het glas is anders, knipperlicht heb ik dacht ik wel, reflectorplaat moet er ook nog liggen, en die koplampen is met extra grootlicht
gtw
Deelnemeren ik heb nog een senator A2 staan, deze word ook gesloopt, en daar past ook het een an ander wel van
is wel een vauxhall, dus sturr zit donders fout in de auto, wel een cd uitvoeringgtw
Deelnemerheb er nog wel eentje liggen uit een ascona, ligt al stil sinds 1991, maar zit volgens mij niet vast
had toen maar 100.000 km op de klok
is een 20E
u2u of mail maar eensgtw
Deelnemerik weet dat het veranderd is, je mag alleen personen vervoeren als er een gordel aanwezig is, dus ik heb eens een mail naar Den Haag gestuurd , met de vraag of dat ook bij oldtimers is, die nooit gordels aan boord hebben gehad, maar nooit antwoord gehad
maar kinderen zonder vervoeren vind ik sowieso niet een goed idee, die hebben geen keus, wij wel -
AuteurBerichten