Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gtw
Deelnemerje hebt u2u
gtw
DeelnemerAdministrative contact:
DIJ004560-YELIS
S Dijkstra
+31 (0)251242264
mailto:sdmodelcartuning@hotmail.comik zou zeggen, probeer deze eens, word aangegeven als:
contact, nee, heb je, ja kun je krijgengtw
Deelnemerorigineel gepost door manta19srprobleem
ze zijn er uit gewoon draad m12 met moer door oog van de naaf,3 tikken los.ja, kan ook, maar echt, soms zitten se zo vast, dat je het met zwaar materiaal moet doen, maar je kunt geluk hebben
gtw
Deelnemerik zou zeggen, laat ze de vraagprijs betalen, je houd het kenteken, laat ze een dokument tekenen, want je hoort tegenwoordig wel verhalen, maar ik zou er mee uit kijken, straks blijkt het niet zo te zijn, bel zelf eens met endemol, krijg je sowieso weer meer duidelijkheid
gtw
Deelnemerword ook wel steekastrekker genoemd, is gewoon een zwaar gewicht aan een stang, zeg maar een dikke hamer, die de verkeerde kant op slaat, ik heb er ooit eentje zelf gemaakt, zet je vast aan de steekas, en dan maar slaan, tot de as los komt, gaat soms heel zwaar, of een lege velg erop draaien, en met de voorhamer slaan, velg kun je dan niets meer mee, behalve de steekassen eruit slaan
gtw
Deelnemerkijk, zo komen we er wel
dank9 november 2009 om 19:11 In reactie op: HELP versnellingsbak niet los..-> niet meer vast:O #17547252gtw
Deelnemeren anders heb ik nog wel een goede gebruikte liggen, als ik me niet vergis, maar heb je een 4 of een 5 bak ?
gtw
Deelnemerorigineel gepost door MantasticB1
origineel gepost door mr-turbo
ja ook mijn idee.. teweinig olievullen gaat via de pijlstokpijp als ik me goed herinner?
en dan in de P of N lees ik met een warme bak en dan? met draaiende motor of herinner ik me dit fout?
ik heb bij deze manta geen moderne handleiding die erbij hoort.:worsklopt, en te veel is ook niet goed, en dan peilen met draaiende motor, als ik het goed heb, staat er op de stok een w en een K, dus peil bij warme, en koude motor
gtw
Deelnemerde buitenkant is gelijk, de aansluitingen niet, ik heb inmiddels 3 of 4 liggen, en er is er maar 1 die op mijn aansluiting werkt, ik heb dan een A2 dash gemonteerd, maar die klokken passen ook in een E2 dasch, zijn gewoon gelijk, zelfs een digi zou passen, alleen dan samen met een 6 cilinder, of je zou een 4 cil digi dash moeten vinden, maar die ben ik nog niet tegen gekomen
gtw
Deelnemerkijk eerst eens of er voldoende olie in zit, die van mijn monza doet dit ook, maar die is lek, olie weer op peil, en het is over
gtw
Deelnemervoor astra F heb ik nog een set gebruikt liggen,
gtw
Deelnemerrekord as, kan net ze veel hebben als manta, maar is anders opgehangen, en manta assen zijn er ook nog meer dan D rekord, en zijn beide 4 gaats
gtw
Deelnemermoet er nog wel liggen, dus geef ff aan wat je er bij moet hebben
gtw
Deelnemerik heb wel de stoelen ed, van een cd, is bruin, deurplaten zou nog lukken, de handgrepen ed, heb ik er niet bij, is dat wat ???
gtw
Deelnemerer word ook nog 1 ding vergeten, bv, de versnellingsbak, als je ohc wilt rijden, moet een 18s bak hebben, of omega 2.0, en als je cih wilt, daar de bak voor
en welke zijn er het meest ?gtw
DeelnemerIn Smilde staat er ook nog eentje, is een grijze, maar das drenthe, dus een stukje sturen
leek wel een nettegtw
Deelnemerorigineel gepost door obelix
origineel gepost door gt/w
origineel gepost door obelix
origineel gepost door gt/w
ja volgens mij welja volgens mij ook wel maar moet het zeker weten:D
zal morgen eens kijken, ik dacht dat ik er nog wat van heb liggen
als je E2 zoekt tenminsteik ben op zoek naar een linker en rechter e2
kon deze eerst niet terug vinden, maar ik heb geen schermen meer liggen
gtw
Deelnemerorigineel gepost door eddepet007
heb geloof ik gele ,maar ik heb waarschijnlijk al 2 andere van een 3.0 eALs de kleur gelijk is klopt meestal wel. Echter m.u.v. de motronic injectors deze zijn ook geel maar kunnen niet uitgewiiseld worden met de LE injectoren.
weet helemaal niet welk systeem ik heb is een 85 er senator
kan ik aan de injecktor nog verschil zien ?ja, andere bosch nummers, voor zo ver ik weet, maat als de nummers gelijk zijn ……..
gtw
Deelnemerals de kleur gelijk is, zijn ze van manta ook bruikbaar dacht ik, zo doe ik het al jaren, en nooit problemen mee gehad
gtw
Deelnemerje bedoelt een ontsteking neem ik aan, contactpunten, of elektronisch ???
gtw
Deelnemerwat voor gas systeem heb je er op ?
want de meeste starten op benzine, en schakelen later over op gas, en als je benzine en gas op het zelfde moment geeft, loopt het meestal niet, dus eeehh, schakelaar verkeerd staan bv??gtw
Deelnemeren als je eens wat live hulp gaat zoeken ???
voordeel 1, de boel gaat werken zoals het is bedoeld, en je kunt de auto weer gebruiken
voordeel 2, als je goed oplet, kun je wat leren,
en het is niet zo, dat de mensen die veel weten, geen fouten hebben gemaakt (waarschijnlijk hebben die juist veel foute dingen gedaan, maar dat is toch ervaring ???)
mijn idee, laat eens weten waar in Nederland je bezig bent, en misschien krijg je wel hup aangebodengtw
Deelnemerorigineel gepost door obelix
origineel gepost door gt/w
ja volgens mij welja volgens mij ook wel maar moet het zeker weten:D
zal morgen eens kijken, ik dacht dat ik er nog wat van heb liggen
als je E2 zoekt tenminstegtw
Deelnemerja volgens mij wel
gtw
Deelnemerde cih, blokken zonder die 2 inbus bouten, voor de distributie, zijn echt oud, en die kom je ook bijna niet meer tegen, dus die met inbus zijn jonger, en in in mijn ogen beter, opel heeft ergens in de jaren 70, dit veranderd, zal wel niet voor niets zijn gebeurd denk ik zo
-
AuteurBerichten