GTvirus

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 128)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Zoek Elektrisch schema van Stuurkolom met EPS van Corsa C #17471338

    Hoever is dit projekt nu?
    De links werken helaas niet meer, iemand anders wel een link naar schema’s?

    In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577250

    Bedankt voor de info!
    Succes met de inlaat, pas je hiervoor de originele inlaatbuis aan, of gebruik je hiervoor wat anders?
    Waar las je het mee dan?

    In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577244

    Ook foto’s vd inlaat interreseren mij, ben benieuwd hoe je dat hebt aangepakt

    In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577243

    Mooi project:wors
    Als ik het goed heb gezien heb je de steunen en de karterpan van de 18S gebruikt, kwam je daar goed mee weg aan de turbozijde?
    Ik dacht zelf dat het niet zomaar pastte, moest je er nog aanpassingen voor doen?
    Misschien heb je daar ook nog wat foto’s van?
    Wil zelf nog steeds de C20LET in de Opel GT plaatsen!
    Moet helaas zelf nog wat meer geduld hebben daar er zeer binnenkort een baby afgeleverd wordt.
    Hou het nu nog maar ff bij foto’s en smullen.

    In reactie op: Oliepomp c20xe #17571660

    Ik had zelf het idee, dat de buis rond is en pas bij de aansluiting naar ovaal overgaat, maar weet dit niet zeker.
    Kan iemand dit bevestigen?
    En eventueel ook de diameter van de buis doorgeven zodat er meer duidelijk wordt

    In reactie op: Oliepomp c20xe #17571658

    Thanks,
    had ik het toch goed begrepen!

    In reactie op: Oliepomp c20xe #17571656

    @stoppelflieger
    je schroeft de olie pomp los aan je carter met een oud stuk pakking ertussen en je kunt precies uitvogelen wat en hoe.
    Alleen het lassen zou ik met tig laten doen,als je zelf tenminste niet kan tig lassen.

    Als ik het goed begrijp, bedoel je dus van 2 olie aanzuigbuizen 1 passende maken?
    en deze dmv tig lasen aan elkaar te monteren?

    In reactie op: Oliepomp c20xe #17571653

    Er zijn voor de C20XE toch 2 types oliepompen voor zover ik weet?
    Voor welke is dit de vervanger? 1e of 2e type?
    Ik denk zelf 2e omdat dit een nieuwer model motor betreft, maar wie weet het zeker?
    Is het ook pas te maken voor 1e type?
    Weet iemand of er ook een oliebuis leverbaar is voor een Caterham alu carterpan?
    Ik hebe deze zelf en die is over de gehel lente vlak en minder diep dan de org pannen

    In reactie op: Alles op een rij: Tussenassen #17309837

    Weet iemand de maat van de veer die komt in het schuifstuk tussen 5 versnellingsbak getrag 240 en de tussenas?
    Tevens de vraag, zit deze in de flens van de tussenas geplaatst of zit deze over de flens van de versnellingsbak geschoven? Misschien iemand een dtailtekening of:kewlpics

    Als iemand er nog 1 heeft liggen laat het mij dan weten, wil ik hem wel overnemen.
    Thanks

    In reactie op: GT ombouwen naar andere motor #17502256

    Heb je de steunenset al bij Lenk besteld?

    ik heb deze ook nog liggen, na een gestrand projekt.
    Zijn toch zeker een heel stuk goedkoper bij mij.

    In reactie op: manta 1800 s voor sloop 400 euro #17540563

    E-mail gestuurd

    In reactie op: Waarschijnlijk domme vraag #17518131

    Hoi Rick,
    Wie ben ik:D
    U2U terug

    In reactie op: Waarschijnlijk domme vraag #17518125

    Hoi Rick,
    jij ook hier??
    Als je meer wilt weten over een 16V in de GT neem je toch gelijk kontakt op met mij, ik kan je wel het 1 en ander vertellen, anders op een rit of zo, ga dit weekend helaas niet naat texel toe, maar je kan ook op de terugweg even langs komen.

    In reactie op: 18s kom op normale 4bak? #17517985

    ja dat past dus, maar meestal vindt je de bak kompleet en wordt de kom eraf geschroefd om te gebruiken op bijv een deelbare 5-bak en zo het spul passend te maken van CIH naar (D)OHC.
    Heb je losse kom liggen dan?

    In reactie op: Kadett coupe (C20XE) VERKOCHT #17393785

    Aan de oliepomp hoort een krukas positiesensor te zitten!
    Heb jij deze er wel op zitten? er zit an de oliepomp deksel een ronde uitsparing waar deze doorheen gaat, bij de foto van je stabilisator zie ik niets bij jouw zitten, of heb je deze daarna gemonteerd?
    Anders gaat hij ook niet lopen.
    Heb je al foutcodes uitgelezen? kun je makkelijk zelf doen door een doorverbinding te maken.

    In reactie op: Remmen op een kadett B #17509449

    De meeste hebben trommels rondom, sommige latere typen hebben schijven voor.
    Voor hebben ze allemaal een bladveer en achter spiraalveren met losse schokbrekers schuin liggend

    In reactie op: Remmen op een kadett B #17509447

    Ik weet niet of je nog trommels voor hebt of schijven, maar anders kan je het spul van een opel GT overzetten, de as is hetzelfde.
    Weet anders nog wel t 1 en ander voor je te liggen, voor info neem maar kontakt met me op.

    In reactie op: cih uitlaatflens tekening? #17451834

    Kun je maten niet gebruiken van de pakking?
    Die heb je sowieso nodig met monteren, dus kan je die toch bestellen?:hmmz

    In reactie op: Zijn er hier ook nog oldschool fietscrossers #17451510

    Heb ook een aantal jaren fanatiek gecrosst, had toen een GT-BMX zelf opgebouwd van niks af aan.
    Heb nu een Opel GT, ook helemaal (opnieuw) opgebouwd.
    Ben er toen mee gestopt omdat ik ging werken, veel weekends en was toen niet meer te combineren.
    Ik sleutelde toen al graag, daarna kwamen de brommers en dat werden vanzelf de auto’s:D

    In reactie op: cih 16v #17451378

    Lars,
    je hebt toch al een snel blok staan of wil je de boel alweer omgooien gaan?:wtf

    In reactie op: Alles op een rij: versnellingsbakken (4-5 bak) #17310620

    Staat er op het type plaatje niet wat de eindoverbrenging is?
    Meestal wordt dit wel ergens op de bak vermeld, ik durf het zo niet te zeggen.
    In welke auto wil je de bak evt gaan plaatsen?:kewlpics

    In reactie op: Alles op een rij: versnellingsbakken (4-5 bak) #17310616

    stel je niet al te veel voor van dat 8x schakelen, want in de lagere versnellingen geeft dat niet veel meer waarde omdat alles veel te dicht bij elkaar ligt, bijv 2 + overdrive is 3.
    Achteruit schakelen moet in principe wel kunnen, zelf nog nooit aan gedacht.:wtf
    Maar jij had het over een ZF bak met overdrive, de bak die jij aanwees op plaatje 3 is geen ZF bak!
    Volgens mij is er ook geen ZF bak geleverd met elektr. overdrive, maar daar kan ik geen 100% uitsluitsel over geven.
    Wil wel weten hoe achteruit schakelen bevalt:jerry

    In reactie op: Alles op een rij: versnellingsbakken (4-5 bak) #17310613

    Bak heeft oa in Monza en rekord gezeten, de foto nr 3 is geen ZF bak, wel met overdrive die in alle versn te gebruiken is, dus een 8-bak zeg maar. Wat betreft de prijs, was er laatst 1 die bood deze hier en op mp aan, hij vroeg er 400 voor, ik kan hem zelf voor de helft halen.

    In reactie op: Asci plat #17449354

    oei oei oei
    Das balen man,
    ik hoop dat t morgen niet al teveel tegenvalt, succes in ieder geval met opknappen

    In reactie op: carterpan aanpassen #17447738

    Wat je kunt doen is 2 aansluitingen maken onderaan de 2 “bakjes” welke je met een leiding aan elkaar verbind. Door de wet van de communnicerende vaten blijft het nivo dan gelijk.

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 128)