Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:thumbup
even een schopje….
Niemand die mij op welke manier dan ook kan helpen?Niemand hier die er misschien 1 van beide kent?
Ik ben nog steeds zoekende…….
Help is wanted!!!!Ik weet er misschien wel 1, stuur je wel een u2u
Bij jou blijft zeker het airbaglampje branden en bij het uitlezen geeft hij dit als storing aan?
ZO ja, accu pool loshalen, stekker onder de stoel loshalen even inspuiten met WD40, paar keer in en uit elkaar klikken en meestal is de storing dan weg. De contacten van de stekker willen wel eens wat geoxideerd zijn waardoor de storing optreedt.Met die klapsleutel, zet je dan het binnenwerk over? Kun je dit uitleggen wat je dan moet aanpassen of staat dit ergens anders?
Ziet er een stuk beter uit zo :thumbupAirbox vervanger heeft een betere flow, dus zou daarvoor gaan. Airboxen zit geen verschil tussen.
Airbox vervanger heeft een betere flow, dus zou daarvoor gaan. Airboxen zit geen verschil tussen.
Volgens RDW,
Datum aanvang laatste tenaamstelling 21-02-2011
Dus als hij m verkocht heeft is dit al een jaar geleden! of hij is niet verkocht.
?????Iedereen is in principe welkom, als je maar liefhebber bent ;)
Mooie foto’s :thumbup
Jammer dat de motor het begeven heeft, net nu die eindelijk was zo als tie zou moeten zijn.
Inlaatspruitstuk voor de TB’s is dat een zelfbouw? Of is deze ergens zo te koop?
Indien zelfbouw heb je dan als basis de originel inlaat gebruikt of anders?
Welke ecu gebruik je?Het is op de zaterdag en zondag, de feestavond is op de zondag, net als het concours
Waar heb je het spruitstuk vandaan? Zoek er zelf ook nog 1 maar ben bang dat deze al niet in mijn GT past zonder een stuk uit de motorruimte te moeten halen.
Maar goed is altijd leuk om eens bij je langs te komen en wat maten over te nemen, en weer eens bij te praten…..gewoon NEE dus.
En de Kadett nu? Is die wel rijdbaar of staat die lijdzaam te wachten op een nieuw hart?
Hoever ben je met de 16V? Heb je alles al bij elkaar? Bak, kabelboom, tussenas enz….Wat is de situatie nu?
CIH goed gekomen of zit de 16V er al in?THANKS!!!!!
Kijk dit is de info die ik nodig had, met die paar punten van wijsheid moet het zeker lukken!
Straks een poging wagen……..Ok ik wacht op Willem dan, maar er zijn er toch wel meer met een V6?
Yep, heb er vele gedaan, dit wordt alleen wel mn eerste Opel V6, dus vandaar de info vraag.
Als ik t zo zie is het t dubbele van een “gewone” 16V, daarom heb ik al wel t blokkergereedschap geroggeld.klopt helemaal zo.
:thumbup Goeie tip!!
Iemand daar de nummers van of weet waar ze te verkrijgen zijn?upje….
Ik weet inderdaad dat dit type de langste zijn, maar zijn ze niet te lang? Ik heb het ooit met een Omega motor gehad, ik meen X20XEV, dat ik te lange kopbouten had en te weinig vlees in het onderblok had. Toen kreeg ik het spul dus niet dicht met alle narigheid van dien aard.
Heb jij het zelf zo ooit gedaan of is dit gewoon een redenering van je?
Er moeten er hier toch wel een aantal zijn die het ook zo gedaan hebben?
Wel bedankt voor je reactie natuurlijk, maar wil het in 1 keer goed doen dus……Ik zag ze van Gates ook staan voor die prijs, maar als ik niet precies weet welke moet ik er 2 bestellen en blijf ik er straks met 1 zitten, waar ik niets aan heb.
Of ik moet er dan hier weer een koper voor vinden………Ik denk ook dat het zoiets moet gaan worden dan, viel het mee om te doen?
Heb je het met speciaal gereedschap gedaan of op een andere manier?
Een gewone 16V heb ik al diverse keren gedaan, maar een V6 wordt ook voor mij de 1e keer……..
Iemand nog info betreffende de keerring??Hmm das zeker al een aardige klus en dat alleen maar om te bekijken welke set ik nodig heb, daarna kan ik pas de set bestellen en dan ben ik weer een dag verder.
Dat moet ik dus wel ff gaan plannen want als het tegen zit, is de auto dus een paar dagen niet rijdbaar.Weet iemand wel het bestelnr van de krukaskeerring, aan de distributiezijde? Deze wil ik ook gelijk gaan vervangen als de boel los is.
-
AuteurBerichten