Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GTS2.2DTI
DeelnemerProbleem met die kleuren is dat de auto’s in België, Duitsland, Engeland werden gemaakt. In ieder land word weer een ander merk lak gebruikt en zo kom je aan die verschillende tinten wit. Als ik eerder een auto helemaal opnieuw spoot pakte ik meestal de eerste tint. Er is zo niet te zeggen in welke tint de i200 werd gespoten.
GTS2.2DTI
DeelnemerOp een i200-i400-GSI zit standaart 452 op. Echter heeft deze kleur enorm veel tinten.
De oudere witte kleur is nog meer room witter dan 452, nummer daarvan is me even ontgaan.
GTS2.2DTI
DeelnemerShampoo slaat inderdaad niet wit uit, het wit uitslaan is het kalk wat in het leidingwater zit.
GTS2.2DTI
DeelnemerDie Valeo zal waarschijnlijk een Taxi set zijn, dit noemen ze zo omdat deze set vaak in een Taxi word gezet en wat degelijker is. Dat is een set met een normaal vliegwiel, dus geen dubbelmassa vliegwiel. Die zijn wat goedkoper en inderdaad, dat vliegwiel gaat niet zo snel meer stuk.
GTS2.2DTI
DeelnemerWat een dondersmooie Manta is dit :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerDit vind ik één van de mooiste kleuren voor een C Kadett, zal misschien komen omdat mijn vader toen een bijna nieuwe 79er had in die jaren. Als het mijne was dan werd hij vanbuiten weer helemaal orgineel, dus verlaging eronderuit en het chrome werk er weer op, maar dat is mijn mening..
Het is een mooie coupé :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerDie ziet er weer heel mooi uit, ben heel benieuwd naar het eindresultaat :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerIk heb vorig jaar de grote beurt en riem laten doen bij Luisman in Kloosterhaar. Ik kom daar al jaren, niet onbenullig duur, goede service.
Dat gerammel is grote kans dat je vliegwiel naar zijn galemiesen is ja..
GTS2.2DTI
DeelnemerIs 150.000 of 5 jaar inderdaad, zoals de dealer en het boekje voorschrijft..
Je moet dan ook de waterpomp en spanrol(en) gelijk mee vervangen, ik was volgens mij inclusief grote beurt iets van €450,- kwijt. Wel bij een onhafhankelijke garage, de dealer blijft ik ver bij uit de buurt want die hanteren schofterige prijzen..
Heb zelf een 1.9CDTI gehad met 120 PK die gechipt was naar 150PK
GTS2.2DTI
DeelnemerMooie Ascona in een werkelijk prachtige kleur. Ik hoop dat hij zo orgineel mogelijk gaat blijven..
GTS2.2DTI
Deelnemer1K zal nooit zo hard worden als 2k, dus ook hier weer. Als je er nog evenheen wilt met een 2k lak dan zou ik ook voor de 2K Epoxy gaan..
GTS2.2DTI
DeelnemerAls ik hem weer zie zal ik eens kijken naar het kentekennummer, als ik het weet dan knal ik dat hier wel neer. Ben haast wel zeker dat het deze Ascona is want wees eerlijk, hoeveel okergele C Ascona’s zijn er nu :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerAls het goed is heb ik heb deze week in Vriezenveen zien rijden.
GTS2.2DTI
DeelnemerEpoxyprimer is eigenlijk veel geschikter om als onderlaag te gebruiken op delen die je nog wilt aflakken en in het oog zitten. Menie om de bodem mee te behandelen die je later toch in de tectyl gaat zetten kan wel heel goed. Menie is ook aardig wat goekoper dan Epoxyprimer.
Als geld niet echt grootste probleem is zou ik Epoxyprimer pakken.
GTS2.2DTI
DeelnemerZooo zo zo, ben heel benieuwd naar het eind resultaat…
GTS2.2DTI
DeelnemerGaaffffffffffffffffffffff :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerBijzonder is het wel maar mooi? neeeehhhh beetje te veel van het goede zo..
GTS2.2DTI
Deelnemer@dqp-sammy, als je alleen om deze gedachtegang een rolkooi in een auto moet schroeven ben je echt goed bezig. Kunnen we beter helemaal een vangrail om de auto’s van beginnende bestuurders bouwen.
Ik ben ook begonnen met een BMW 2002 welke iets meer vermogen had dan standaart. en zie hier, 30 jaar later ben ik er nog steeds.
Mijn idee, als je een auto voor alleen op de weg gaat gebruiken ben je geen rolkooi nodig, sterker. Als je met je auto op hoge snelheid en rolkooi op een 100jaar oude Eik klapt helpt je geen kooi, harnas of airbag meer hoor..
GTS2.2DTI
DeelnemerIk zou er zowieso geen kooi indoen. Wat heb je eraan als je de auto voor dagelijks gebruik gaat inzetten. Een kooi is alleen echt nuttig op het circuit en tijdens rally’s, Persoonlijk zag ik ook liever het orginele interieur in de auto. Nu ben ik toch iemand die graag een auto zo orgineel mogelijk ziet. Maar dat doet verder niets af aan het prachtige resultaat wat hier op de foto’s te zien is..
GTS2.2DTI
Deelnemerjeeetje wat is deze mooi geworden, helemaal top :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerKleurverschil tussen de bumper en de auto heeft geen schade te betekenen hoor. De meeste bumper hebben een net iets andere kleur dan de auto zelf, en bij zilver is het verschil helemaal groot.
GTS2.2DTI
DeelnemerBel autodemontage Niks in Westerhaar eens op, grote kans dat hij nog wel wat onderdelen heeft liggen van een E Kadett.
http://www.niks-autodemontage.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
GTS2.2DTI
DeelnemerOp de foto ziet hij er nog best goed uit, maar inderdaad wat hierboven ook als staat. Probeer hem zo orgineel mogelijk te houden..
GTS2.2DTI
DeelnemerEen Manta zoals een Mante behoort te zijn, net te veel van die opsmuk die er niet ophoort. GS/I set is mooi op een B2 maar hoort hier niet op. De kleur is echt fenomenaal gekozen. Persoonlijk vind ik het jammer dat er geel logo’s terug komen op de auto maar heey, hij is verder geweldig mooi.
GTS2.2DTI
DeelnemerAls ik mij goed herinner heeft dat met verschillende bouwjaren te maken. Zelfde verschijnsel hadden de B ascona’s in die jaren ook.
-
AuteurBerichten