Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GTS2.2DTI
DeelnemerMooie Kadett, ik hoop echt van harte dat je deze zo orgineel mogelijk gaat houden. Zo veel zie je ze niet meer.
GTS2.2DTI
DeelnemerAction lampjes erin, kosten nog geen knaak en die van mij gaan al 2 jaar mee, gaan ze stuk dan kost het geen reet om te vervangen. De duurdere merken gaan niet langer mee maar kosten het veelvoudige.
GTS2.2DTI
DeelnemerSodeknetters, 300 in zo’n koekblik :shock: :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerZeg dat het de onderlaag is en hier nog een andere kleur overheen komt.
Dit is verschrikkelijk lelijk, naar mijn mening. Lijkt wel magere chocomelk waarmee hij gespoten is. Ieder zijn smaak natuurlijk..
30 november 2013 om 19:00 In reactie op: Rokers lucht en aanslag verwijderen uit het interieur #18196159GTS2.2DTI
DeelnemerPrecies wat supreme zegt. Met de extrator en goede bekleding reiniger, dan kom je al een heel eind.
GTS2.2DTI
DeelnemerZiet er goed uit, maar zonder Vinyl dak vindt ik hem veel mooier :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerIk heb exact dezelfde gehad, een van de laatste Btjes was van 1981 en dat was in 1983 meen ik, was toen een jonge auto en een 1.9N. Heb toen al het chroom zwart gemaakt en er een 2.0E in gehangen. Bere fijne auto was dat.
GTS2.2DTI
Deelnemer100% de Manta houden. Houdt ook veel beter zijn waarde en is stukken mooier.. :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerToch valt het nog best wel mee volgens mij. Een hele mooie basis om weer een hele mooie Coupe van te maken.
GTS2.2DTI
DeelnemerPfoei, die is toch aardig ver heen hoor. Zou je er niet beter een ander dak of dakplaat oplassen?
GTS2.2DTI
DeelnemerVolgens mij niet, alles is kleiner bij de 4 deurs en ik denk met het raam mechanisme net zo
GTS2.2DTI
DeelnemerAstro zilver is 128
Antrachiet is 107GTS2.2DTI
Deelnemer@2000 wrote:
Iik heb er 2 spuitbussen bij, binnenkant raamlijsten spuit ik morgen. Kofferbak ga ik nog over nadenken…..heeft geen haast, gaat maar 1x in het half jaar open
:thumb Hij is echt mooi geworden hoor. Ben zelf verliefd op dat groene maar nu ik dit zie zo, wauwww..
GTS2.2DTI
DeelnemerWauwww, heel erg mooi geworden zo :thumb :thumb :thumb
Wel jammer dat je koffer niet van binnen hebt gedaan, ik las dat je die gaat bekleden maar toch had ik hem even lichtblauw gespoten. Hoe ga je dat achterin naarst de achterbank doen want daar is hij ook nog groen.
GTS2.2DTI
DeelnemerDe deurpanelen van een Signum en van een SW zijn hetzelfde, misschien de achterbank dan ook wel
GTS2.2DTI
DeelnemerAl dat geleuter hier, foto’s willen we zien :kewlpics :kewlpics :kewlpics
:jerry :jerry :jerry
GTS2.2DTI
DeelnemerMoet voor 450 a 500 te doen zijn bij een universeel garage bedrijf. Voor twee jaar terug die van mij laten doen inclusief grote beurt en APK en was geen 500 kwijt. Ik had dan wel een 8 klepper, dus de 120PK versie.
14 september 2013 om 07:52 In reactie op: Kadett E Verschil in chassisbehandeling in bouwjaren #18172866GTS2.2DTI
Deelnemer@wim-v6 wrote:
Zowel de Kadett-E hatch ui 1985 als de Kadett-E’s Caravan van 1990 en 1991, allemaal met een E laknummer..
Roesten deden ze er niet minder om.
lak leek wel netter dan velen anderen, Behalve de witte ’85er die was dof wit
Willem
Roesten wilden ze inderdaad als de bovenste beste, in die jaren werkte in bij Morsink autospuit en reclame bedrijf in Vriezenveen. Een van onze grootste klanten in die jaren was Opel Kamp uit Almelo. Kadettjes van 5 maand oud met roest aan de deuren en aan de kokerbalken was toen eerder regel dan uitzondering. Het was in die jaren bar slecht gesteld met de roest preventie bij Opel, om over de krakende interieur delen maar niet te spreken. Zelf heb ik toen een zilvergrijze 85er gehad met de onverwoestbare 1,2 motor. Liep prima maar roest, roest en nog eens roest. Dat ding was toen nog geen 2 jaar jong hahaha.
13 september 2013 om 13:32 In reactie op: Kadett E Verschil in chassisbehandeling in bouwjaren #18172862GTS2.2DTI
DeelnemerDie ziet er nog goed uit Saluma :thumb wees er maar zuinig op. Zo veel mooie zie je helaas niet meer.
11 september 2013 om 17:53 In reactie op: Kadett E Verschil in chassisbehandeling in bouwjaren #18172858GTS2.2DTI
DeelnemerOok de metallic lakken waren 1 laags op de E Kadettjes, tenminste als die in Antwerpen of in Engeland waren gebouwd. Deze werden allemaal met Dupont Thermoplast gespoten. De Detjes die in Duitsland zijn geboren hadden wel een 2 laags metallic, deze zaten ook stukken beter in de lak en waren net even wat mooier afgewerkt. Onder de kap zijn de Belgen te herkennen aan een A voor het kleurnummer en de Duitsers hebben er een E voor staan.
GTS2.2DTI
DeelnemerHeb je nog meer foto’s van de 1054, geweldige kleur dat Oranje.. :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerDe vierkante koplampen erin en achter de Grille nog even zwart maken, ziet er verders top uit :thumb
GTS2.2DTI
Deelnemer@ITERSON wrote:
@GTS2.2DTI wrote:
:shock: Die Golf :puke
Sorry hoor..
Geeft niet hoor,ieder z’n ding…. anders zouden we allemaal in standaard Vectra’s rijden! :ass
Mzzl L!
Is ook zo, maar ik heb de Vec al 2 jaar niet meer hahaha..
GTS2.2DTI
Deelnemer:shock: Die Golf :puke
Sorry hoor..
GTS2.2DTI
DeelnemerMooie coupe, op de foto’s ziet hij er nog heel netjes uit. Zit er veel werk in of valt het allemaal mee?
Wat zijn de plannen, origineel laten?
-
AuteurBerichten