Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GTS2.2DTI
DeelnemerVergeet de Vredestein maar als je minder lawaai wilt. Ik heb na een jaar alle 4 de Vrdesteins er weer afgesmeten. Slechte stuurband en vreselijk cuppen met nog meer lawaai tot gevolg. Pirelli weet ik niet, ik hoor ook goede verhalen over Michelin onder de Vectra..
Toen ik de Vectra kocht lagen er Bridgestone banden op en die waren aardig goed stil, ook geen last van cup vorming. Heb nu een budget band onder liggen, de Maxxis Vector meen ik en die lopen ook lekker stil. Maar komen qua sturen niet in de buurt van de Bridgestones.
5 juni 2011 om 17:53 In reactie op: Stuur van Vectra C GTS 2.2 DTI blokkeert in bochten HELP! #17701269GTS2.2DTI
DeelnemerStuurhuis van de Vectra wil nog wel eens stukgaan, ik kan vanhier niet zeggen of dat bij jou ook het geval is. Kijk eens een keer naar je stuurhoesen of je ook wat vettigheid kunt ontdekken daar. De olie blijft in eerste instantie in de stuurhoesen staan namelijk.
Als je as zo enorm bromt is de homokineet naar de galamiezen, vervangen is dan de enigste optie..
GTS2.2DTI
DeelnemerAls Popke een beetje een kerel is zoekt hij nu contact op met de gedupeerde en doet hij hem een net voorstel. Ik vind het grofweg schandalig dat liefhebbers een sloper aan een andere liefhebber verkoopt en dan net doet alsof zijn neus bloed. Het is immers niet de eerste keer dat hij opgelapt materiaal verkoopt. Dus een onbeschreven boek is het niet.
Het gaat wel om €3700,-. Omgerekenend in Nederlandse Guldens is dat toch een kleine 8 rooitjes en das best een hele berg met geld.
GTS2.2DTI
DeelnemerIk heb dezelfde steun in mijnVectra zitten, geen idee welk merk het is. De vorige ( eerste ) eigenaar had er een Nokia carkit inzitten en dat is eruitgehaald. De steun is blijven zitten en daar heb nu zelf een houder voor mijn PDA op gemonteerd.
GTS2.2DTI
DeelnemerWerkt allemaal super op één klein irritant ding na….Op sommige plaatsen op het forum laadt de banner ( google ads ) ongeloofelijk langzaam in..Lijkt met name te komen van die banner met die zandlopertjes.
Weg met die rommel dus want het levert je toch geen knaak op..
GTS2.2DTI
DeelnemerZolang de homokineten niet kapot zijn zou ik alleen de hoes vervangen. Is vele malen goedkoper dan de hele as vervagen. Wel even schoonmaken en nieuw vet in doen. Vet krijg je bij een setje ashoesen als het goed is..
Niet te lang mee doorrijden want dan kun je wel de hele as/homokineet vervangen.
GTS2.2DTI
DeelnemerFotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooossssss
;)
Super dat jullie een mooie basis hebben kunnen vinden, ik zou de rest strippen en wat over is terug geven aan de vorige eigenaar. Kan hij eens goed bekijken wat voor bagger hij heeft verkocht….
GTS2.2DTI
Deelnemer@Flep en EGBERTpullen, helemaal mee eens…
Forum is een ventilatieplaats waar ook zulke dingen op horen te komen. Het is immers niet altijd rozengeur en manenschijn zoals wel weer blijkt..
GTS2.2DTI
Deelnemer@eddepet007 wrote:
dacht dat dit intressant topic zou worden helaaas
Dit is al een interesant topic, nu al…
Maar de Manta is goed rot helaas..
GTS2.2DTI
DeelnemerAls het goed is zijn alleen je kleppen krom geslagen door de zuigers. Dan zouden alleen de kleppen vervangen hoeven te worden. Maar inderdaad, voor dit soort reparaties moet je ver uit de buurt van de dealer blijven want die trekken je echt twee van je ribben uit je borstkast hoor..
GTS2.2DTI
Deelnemer@Grenswachter wrote:
Als je dan toch kinderachtig wil doen, het is heiligschennis aan mekaar geschreven.
Kijk , als je andere wil corrigeren, zie dan eerst dat je zelf goed voor de dag komt. :fy1 :agentFF muggeziften, het is niet aan mekaar maar aan ELKAAR geschreven…
Nu ophouden lijkt me..
GTS2.2DTI
DeelnemerVoor de kunstoffen aan de buitenkant kun je ook Vista van Concept nemen, super goedje. Voor binnen zou ik dash fresh nemen, voed het kunstof en gaat niet glimmen.
GTS2.2DTI
DeelnemerZal niet gaan denk ik, spegels zijn compleet anders net zoals de deuren.
10 mei 2011 om 21:13 In reactie op: Originele Xenon koplampen C1 te vervangen door ‘normale’? #17885469GTS2.2DTI
DeelnemerAftermarket kan er zonder meer in zonder problemen of melding via BC..Heb een C2 en heb aftermarket Xenon in zitten zonder problemen.
GTS2.2DTI
DeelnemerSchokbrekers al nagekeken, wiellager maakt toch vaak een meer zingen/zagen geluid en komt zachtjes in en word steeds luider.. Maar bonk geluiden duid op kapotte schokbrekers en/of speling ergens op..
GTS2.2DTI
DeelnemerKlopt, gewoon de knop waarmee je de deuren sluit vasthouden. Dan gaan de ramen mee omhoog als het goed is.
GTS2.2DTI
DeelnemerOp zich is dit een hele verbetering ten opzichte van het vorige forum op één ding na. Het komt nogal eens vor dat je ergen in een posting op een link klikt en dan naar een andere website gaat. Helaas open dan niet alleen een nieuw venster maar vaak een hele nieuwe website. Als je klaar bent met lezen en je wilt hem wegklikken dan is alles foetsie. Is het niet mogelijk dat alles alleen in een nieuw venster word geladen?
GTS2.2DTI
DeelnemerZiet er goed uit, nu alleen nog wat betere foto’s schieten..
GTS2.2DTI
DeelnemerGoogle is je vriend in deze, 2 minutjes zieken en viola..
http://www.gomaxx.com/vmchk/Kleding-Gadgets/Stickers/Naafemblemen.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
GTS2.2DTI
DeelnemerHisotrie, sja. Deze set was vroegah te koop voor, onder andere, de E Kadett. Het is geen orgineel gevoerd type. Je kon er alle typen Kadett mee ombouwen, van een 1.2S tot een GSI aan toe.
GTS2.2DTI
DeelnemerZo dat ziet er goed uit, draait ook lekker soepel. Een hele vooruitgang zo..
GTS2.2DTI
DeelnemerMooie cabrio, ik hoop dat je hem helemaal orgineel gaat maken/houden. Zoe zie je er niet zo heel veel meer in deze staat. Ook uniek is die raportage die er van deze auto is. BTW, het orginele interieur vind ik stukken mooier dan het leer wat er nu in zit..
GTS2.2DTI
DeelnemerGaat ook heel goed met 4 lange spijkers of breinaalden, even de imbusboutjes eruit draaien dan de lange spijkers, of breinaalden erin en je kunt de radio eruit floepen.
GTS2.2DTI
DeelnemerEr zijn inderdaad in het verleden primers geweest die je tussen de Thermoplast en de 2k lak kon zetten. Ik heb er nooit echt goede resultaten mee behaalt om eerlijk te zijn. Probleem is dat een Thermoplast altijd flexibel zal blijven en de nieuwe aflak word knetter hard. Als dan de onderlaag gaat werken, en dat zal hij gaan doen wat zoals gezegd een Thermoplast word nooit echt hard, kun je krakkelee in de aflak krijgen. Het is een beste bult werk maar ik zou hem kaal gaan maken en opnieuw de lak gaan opbouwen.
BTW, Jou Ascona komt uit Antwerpen en is inderdaad met die Thermoplast gespoten. Ik zag al een paar pagina;s terug dat je de Thinner test had gedaan, de lak loste ook op. Met Terpentine zal het niet gaan oplossen. Als je een lap thinner op een VW of Ford legt uit die periode zal de lak niet oplossen of week worden.
-
AuteurBerichten