Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GTS2.2DTI
DeelnemerVolgens mij kan dat niet zomaar, heeft te maken met andere stekkers volgens mij. Ook de bediening op het stuur is compleet anders.
GTS2.2DTI
DeelnemerIk heb hetzelfde gehad, opcom gaf zelfde storing aan wat jij nu aangeeft. Eigenwijs als ik ben ben ik gaan zoeken omdat ik het niet geloofde dat de ABSmodule stuk was. Waarom niet? Omdat ik als ik de auto starte geen foutmelding kreeg, enkel als ik een halve meter had gereden begon het lampje te branden op dashbord. Na wat met de stekkers aan het frummelen te zijn geweest brande het lampje constant. Dit aan de garage uitgelegd maar het enigste wat hij zei dat opcom aangeeft dat de module kapot was. Heb toen een stuk kabelboom van de sloop gehaald, achter het modderkuipje netjes aan elkaar gesoldeerd en wat denk je. Foutmelding weg, ABS werkt weer normaal. Kosten voor dit alles. Een stief uurtje werk en een stuk kabelboom van €15,-
Heb de oude kabelboom uit elkaar gehaald en ongeveer 20 centimeter na de stekker, in de isolatie, zat een kabelbreuk. Ben nog met dit stuk kabel naar de garage gegaan om het te laten zien. Het enigste wat hij zei, jamaar opcom gaf aan dat de ABS module stuk was. Dat was het dus niet..
Is het aan de linkerkant misschien?
GTS2.2DTI
DeelnemerHeb je het stuur eruit gehaald zonder dat je accupolen eraf waren dan?
GTS2.2DTI
DeelnemerWauwww, deze is nog mooi. Laat het aljeblieft orgineel want zo zie je ze tegenwoordig niet meer. Mijn broer heeft precies zo één gehad in 1985, toen spikspilnter nieuw.
GTS2.2DTI
DeelnemerInderdaad, inlezen/aanmelden in de computer is niet nodig. Ook niet aan te raden door wat spacejam al zegt( foute meldingen )
Zorg er wel voor dat je een compleet kabelset hebt met aanhangermodule erbij, deze module is niet los te koop enkel samen met de kabelset. Zonder deze module zal je verlichting niet werken. Voor de rest is het plug en play..
GTS2.2DTI
DeelnemerGa je die strepen niet met fineline tape plakken? Met maskeertape kun je van die rafel randen krijgen en dat is zonde..
GTS2.2DTI
DeelnemerOndanks dat de station een bijzondere auto is vindt ik het enorm veel zonde dat je die mooie rooie als donor gaat gebruiken.
GTS2.2DTI
DeelnemerBeetje Thinner nemen, gaat vast goed komen.
GTS2.2DTI
DeelnemerDie Mazda :shock: :thumb :kewlpics :kewlpics :kewlpics
GTS2.2DTI
DeelnemerAls je deze ruilt tegen een Manta met werk zou je eigenlijk een schop onder je hol moeten hebben. Een E in deze staat en zo orgineel is uniek man. Besef wat je hebt maar besef je nog meer wat je terug zou willen kopen..
Houden deze Kadett, en anders aan een echte liefhebber verkopen die hem in deze staat bewaart.
GTS2.2DTI
DeelnemerDas wel een Sport maar wel één met aardig wat werk volgens mij..
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/manta-gsi-und-ascona-gte/33313367″ onclick=”window.open(this.href);return false;
GTS2.2DTI
DeelnemerHeb de mijne precies twee jaar en eigenlijk niet veel shit mee gehad. Laatst de dynamo, diodes voor een paar tientjes laten vervangen. En afgelopen winter gaf de ABS sensor een storing aan, grapje zou bijna €500,- moeten kosten inclusief montage. Zelf op onderzoek uitgegaan en bleek een breukje in de kabelboom te zijn, was ik voor €15,- klaar.
Verder normaal onderhoud, APK en een beurtje vorig jaar, twee maand terug de distributieriem en het zwikkie eromheen vervangen plus groot onderhoud, bijna €500,- in totaal. Maar voor de rest helemaal niets. En onlangs 4 nieuwe bandjes. De vorige ( een GTS 2.2 DTI ) bijna 3 mee gereden en op 175.000 gezet he-le-maal niets mee gehad. Deze die ik nu heb is een GTS C2 120PK, wel gechipt naar 150PK en van de eerste eigenaar overgenomen. Had toen net 115.000 op de klok, staat nu bijna 150.000 op..
GTS2.2DTI
DeelnemerZjooo, foto’s uit de toekomst. Heb je de teletijdmachine van Prof. Barabas in de schuur staan Chris? :jerry :jerry
Geintjeeee, ziet er alweer goed uit….
GTS2.2DTI
DeelnemerGoed bezig, maar die wielrand. Waarom heb je die er toen helemaal ingezet? Levert je zo enorm veel strakmaak werk op en is in de meeste gevallen niet nodig. Devies is om het uit te stukken deel zo klein als mogelij is te houden, daar krijg je het beste resultaat mee. Heb wel respect voor het werk wat je eraan doet…
GTS2.2DTI
DeelnemerVectra GSI?? :kewlpics :kewlpics Nog nooit van gehoord op het vaste land. In de UK wel maar hier niet.
GTS2.2DTI
DeelnemerBen inmidels aan mijn tweede GTS C toe. Eerst een 2.2DTI uit 2003 gehad, 3 jaar mee gereden tot dik 175.000 kilometer. Het enigste wat stuk ging was een kabeltje van de remblok slijtage indicatie a €14,-
Deze heb ik nu ook al weer 2 jaar, naast de schade ( waar de Vec niets aan kon doen ) Alleen de Dynamo ( diodes voor een paar tientjes vevangen ) en een kabel van de ABS sensor stuk gehad ( Kabel uit de sloop gehaald voor €15 ) De ABS sensor wilde de garage vervangen voor €350,- maar mijn gevoel vertelde me dat het niet de sensor was maar de kabel, mijn gevoel was juist. Dus flink wat geld kunnen uitsparen.. Deze Vec heeft inmiddels 150.000 gelopen en is een CDTI met 120 PK maar gechipt naar 150PK. Trekt en loopt als een dolle. Vorig jaar in Duitsland 235 aangetikt. TomTom gaf toen 225 aan en moest afremmen toen..
Al met al kan ik je de Vectra C van harte aanbevelen, mits goed onderhouden maar dat spreekt voor zich uiteraard.
GTS2.2DTI
Deelnemer:shock: Sode knetters wat een mooie Combo:thumbup . Vind dit nog altijd de mooiste Combo wat Opel gemaakt heeft, vele malen mooier dan dat hok wat ze nu verkopen. Heb je al gezien wat de volgende Combo gaat worden? Een Fiat Doblo cloon, nou ja cloon. Alleen een paar andere embleempies erop en hup daar heb je de nieuwe Combo..
GTS2.2DTI
Deelnemer282 (V) POLARMEERBLAU P. 2C 1993-2003 687631 * 677953 *
GTS2.2DTI
DeelnemerToch jammer dat je baasje die piele op dat dak heeft laten zitten..Verder zie je er goed uit GTEtje..
GTS2.2DTI
DeelnemerVreselijk zo’n nosebra, net of je auto het koud heeft en hij een neuskapje nodig om warm te blijven..Mijn Vectra heeft nu bijna 150.000 gelopen en tuurlijk zitten er wel een paar pitjes in de motorkap, maar ik neem dat voor lief. Beter een paar steenslag punjtjes dan zo,n vouwcaravan op je motorkap..
GTS2.2DTI
Deelnemer200 is gewoon diepzwart.
Kleurcode Kleurnaam Bouwjaar 400 ml 12 ml
200 SCHWARZ (V) 1960-1999 46830 946860
200 SCHWARZ (V) 1960-1999 946830
OP2000 ORANGE (SERVICE) 1986-2000 42610GTS2.2DTI
Deelnemer@AK-tuning wrote:
onder dien motorkap det pleetje door steit de code op in drej cijfers , vervolges noa heuts en spuitbus pakken en aafreakene:P
:shock: En nu in Nederlands als dat mogelijk is…
GTS2.2DTI
DeelnemerVolgens mij zit er weinig, of geen verschil in..
GTS2.2DTI
DeelnemerZijn totaal verschillend. De achterkant is een stukkie langer van een Sedan en een caravan, ook de sedan bumper past niet op de caravan. De caravan heeft een uitsparing voor de achterklep..
Je zal op zoek moeten naar een achterbumper van een caravan..
8 juli 2011 om 11:27 In reactie op: Druk verschil probleem. Na 15 maanden nog niet opgelost help #17908512 -
AuteurBerichten