Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GTS2.2DTI
DeelnemerIk denk dat je toch bij de gloeispiralen moet gaan zoeken. Normaal en met deze temperaturen moet hij eigenlijk vlot te starten zijn hoor. Als hij nu al slecht start en we krijgen straks vorst word het helemaal een probleem.
GTS2.2DTI
DeelnemerMooie foto locatie bij de Oldemeijer of niet?
GTS2.2DTI
DeelnemerStuurhuis is inderdaad één geheel. Daar aan bouw je de rest zoals de stuurstangen en dergelijk.
Zit de speling in de stuurstang of echt in het stuurhuis.
GTS2.2DTI
DeelnemerHeb ik ook gehad met de Vectra. Ze hebben bij mij de naven waar de wielen tegenaan komen met een speciale machiene schoongemaakt, roest en ander soortig ellende af gehaald. Ook de wielen zelf hebben ze netjes alle corrosie vanaf gehaald, hierna was hij 100% trillings vrij.
Let er ook even op dat ze bij balanceren alle oude lood eraf halen. Ze willen het oude lood nog wel eens laten zitten en dan opnieuw balanceren. Ik prefereer bij nul beginnen.
GTS2.2DTI
DeelnemerHoezo wil je dat weten, de problemen met een stuurhuis van een C is meestal olie lekkage. Er is dan maar één afdoende middel en dat is vervangen. De olie lekkage komt in de meeste gevallen voor aan de bijrijders zijde daar waar de stuurstang aan het stuurhuis word gemonteerd.
Gelukkig zijn er tegenwoordig ruilstuurhuizen te krijgen. Nieuw zijn ze rond de 1500 euro, ruil is ongeveer de helft daarvan.
GTS2.2DTI
DeelnemerZiet er goed uit, je moet alleen nog even die driehoekjes zwart maken bij je achterstijl. Had je beter even kunnen doen toen het raam er nog niet inzat.
GTS2.2DTI
DeelnemerAlweer iemand die zijn diesel inruilt tegen een benzine. Heb ik voor een paar weekjes terug ook gedaan. Rijd nu in een Seat Leon van 2006, bevalt me uitermate goed al mis ik wel die schop in de kont als je het gas even intrapte..
1 oktober 2011 om 15:09 In reactie op: C Kadett Coupe restauratie –> GTE Replica [update 03/11/11] #17895625GTS2.2DTI
DeelnemerNog nieuws omtrent deze Kadett?
GTS2.2DTI
DeelnemerEindelijk een oplossing gevonden, het probleem is de Google Ads die op de site te vinden zijn. Simpleadblocker geinstaleerd en al mijn problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Heel leuk die google ads maar er op klikken doe ik toch niet, nu worden ze automatisch geblokt op elke sit waar ik kom.
http://simple-adblock.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Werkt perfect.
GTS2.2DTI
DeelnemerNou, als mij de auto en de prijs aanstond zou het mij een biet zijn wat er mee gebeurd was. Handel is handel..
24 september 2011 om 17:44 In reactie op: C Kadett Coupe restauratie –> GTE Replica [update 03/11/11] #17895624GTS2.2DTI
DeelnemerIs de Kadett al gespoten, ben zeer benieuwd over hoe hij geworden is..
21 september 2011 om 13:13 In reactie op: Calibra Turbo restauratie kleine foto update 21-09-11 #17915294GTS2.2DTI
DeelnemerDie zit mooi in zijn/haar jasje zeg, helemaal super..
17 september 2011 om 09:54 In reactie op: Opel Astra GTC Coupé 2006 probleem centrale vergrendeling #17898543GTS2.2DTI
DeelnemerAanmelden zal waarschijnlijk niet nodig zijn maar een voertuig specefieke kabelset is een absolute must. Evenals een aanhanger module die er bij hoort, als je vader het op de ouderwetste manier heeft gedaan zou ik maar naar de garage gaan en alles laten herstellen. In verband met Canbus kan dat tegewoordig niet meer.
GTS2.2DTI
DeelnemerCheck even of het stuurhuis geen lekkage vertoond, kun je controleren als er wat olie uit de stofhoezen komt. Lekke stuurhuizen willen nogal eens voorkomen voor de Vectra C, meestal is het aan de passagiers kant.
15 september 2011 om 19:26 In reactie op: c kadett 1300 ! dus niet 1200 sc dus , met foto’s #17917809GTS2.2DTI
DeelnemerIk heb in 1984 een Ascona B 1.3 gehad van 1979, ding was ingevoerd uit Duitsland. Twee van die motoren heb ik er toen uit geblazen binnen een jaar hahaha. De laatste heb ik hier op de Hoofdweg aan zijn eind geholpen. Een grote blauwe walm rook achter mij hahaha. De 1300 had 60 hele PKs en was standaart voorzien van een 4 bak. De 1300S had 75 PK. Ik weet nog goed dat de 1600 N ook 60 PK had, maar die hielden mij niet bij. 1300 was veel feller op het gas maar gaf ook eerder de geest hahaha.
GTS2.2DTI
DeelnemerBanden spannings controle had de eerste GTS ( een 2.2DTI uit 2003 ) maar heeft deze niet meer. Ben er niet echt rouwig om dat het er niet meer opzit want het was niet echt super betrouwbaar. Zelfde geld voor geluidsingaal geen gordel om. Ik draag altijd mij gordel maar zo’n waarschuwings zomer/belletje is in mijn ogen een overbodig iets.
Er zijn wel meer items weggehaald tijdens de face lift van C1 naar C2. Zo is de leuning op de achterbank niet meer voorzien van een klep met daaronder een opberg vakje. Ook de motorkap steun is nu gewoon een stangetje terwijl dat eerder een gasdrukveer was. En het centen bakje links naast het stuurwiel is niet meer aanwezig.
12 september 2011 om 19:38 In reactie op: update klopt het dat Opel onderh../motorolie geweizigd heeft #17899630GTS2.2DTI
DeelnemerWaarom niet even bij een normaal en onhafhankelijk garage bedrijf langs. Die doen het vast voor veel minder geld dan de dealer..
GTS2.2DTI
DeelnemerZjooo, dit is een mooie Calibra geworden.
Met de spoiler. :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerOww eventjes, ik heb niemand idioot genoemd.. Ik heb gezegd dat IK niet voor idioot wil rijden vrind, dat is wel even wat anders hoor..
Lees mijn reactie even goed door, geen enkele meber heb ik idioot genoemd en zal ik ook niet gaan doen.
GTS2.2DTI
DeelnemerMeeste reacties in meerdere topics zijn hier off topic maar goed. Ik blijf bij mijn mening oké.
GTS2.2DTI
DeelnemerOch zinloos, ik geef mijn mening thats it..
GTS2.2DTI
DeelnemerJakkiebah, die onderlip staat hem super maar die boos/scheelkijkers zien er op de Vectra niet uit.
GTS2.2DTI
DeelnemerIs dat alles onder garantie vervangen of komt het voor je eigen rekening. Best een dure reparartie al met al.
GTS2.2DTI
DeelnemerSteenslag, ach ik ben best autogek maar het is en blijft een gebruiksvoorwerp. De mijne heeft er nu iets meer dan 150.000K op staan maar de steenslag zit eerder op de voorbumper dan op de motorkap. En dan nog zie ik liever een keer een putje van de steenslag dan compleet voor idioot te moeten rijden met een lapje over de motorkap, lijkt dan net of hij bang voor kou is hahaha.
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
GTS2.2DTI
DeelnemerEen Bra hoort bij een vrouw om haar borsten te ondersteunen ;) , op een auto vindt ik het persoonlijk geen porum.
-
AuteurBerichten