Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GTS2.2DTI
DeelnemerIk heb net na de vakantie geprobeerd om mijn GTS 1.9CDTI met 150.000 uit 2005 ( C2 ) op klok te verkopen. Op het laatst aangeboden voor €7250.- maar niemand die er belang bij had. Ik denk wat Jraaf hierboven zegt reeel is. Max €5000,- maar eerder richting de €4500, – moet je aan denken.
Handel bood voor die van mij €4500,- :shock:
GTS2.2DTI
DeelnemerDat is een mooie stukje laswerk wat daar gedaan is…Ziet er al goed uit allemaal hoor :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerIn google banden trimmen weert…Eerste klik was al raak.
http://www.profiletyrecenter.nl/displayLibraryPage.aspx?pageName=per_tiretrimmen&AspxAutoDetectCookieSupport=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Succes :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerLuisman in Kloosterhaar kan het volgens mij met OpCom wel uitzetten. Ik zou wel even je orginele velgen in de kofferbak smijten. Met andere woorden, je transmitters moeten mee. Bel hem even op dan weet je of hij het kan, volgens mij wel..
Autobedrijf Luisman
Dorpsstraat 21
7694 AA Kloosterhaar
Tel. 0523241127GTS2.2DTI
DeelnemerEn hij heeft last van een koude neus..
GTS2.2DTI
DeelnemerAdvies, als geen garantie meer hebt, fabrieks cq bovag of wat dan ook. De dealer links laten liggen en naar een universeel garage bedrijf gaan voor onderhoudt. Daar kunnen ze het zeker net zo en vaak voor de helft van het geld.
26 november 2011 om 08:58 In reactie op: Passen Vectra Gts 2.2 veren 2003 op een Vectra Gts 1.8 2003 #17946969GTS2.2DTI
DeelnemerZijn hetzelfde bij mijn weten. Zover ik weet zijn enken de voorveren verschillend van een GTS.
GTS2.2DTI
DeelnemerDie Limited is toen in een tweetal kleuren geleverd waarvan de Donkerblauwe het meest verkocht werd. De lichtblauw metalic had dezelfde striping, dus met de oranje biesjes erdoor. Striping werd aangebracht door TrinLine en was dus een Nederlands actie model. Bij mijn weten hadden ze de wieldoppen van een GL uitvoering. Die plattere met de grotere ronde gaten dus. De LS had bollere wieldoppen met kleinere ovale gaatjes.
GTS2.2DTI
DeelnemerLoop even de kabel na. Ik had hezelfde probleem met mijn Vectra, uitleze gaf aan dat er een storing zat in de ABS sensor. Reparatie was een duur grapje. Nu geloofde ik dat niet dus zelf even de isolatie van de kabel gehaald. Een paar centimeter van de stekker zat een kabel breukje en dat was zo gerepareerd. Als ik dat bij de garage had laten doen was ik én een naaf plus sensor armer en het uurloon van de kabelbreuk kwijtgeweest.
Ik wil niet beweren dat dit bij jou ook het geval is maar even uitvogelen loont zeer zeker.
GTS2.2DTI
DeelnemerGTS2.2DTI
DeelnemerMijn advies, breng de Vec naar een onhafhankelijk garage bedrijf. Heb mijn Vectra ( niet meer in bezit btw ) in Mei jongstelede de 150.000 beurt laten geven. Koste mij inclusief Distributie set en al net geen €600,- De heren bij de dealer zijn de weg compleet kwijt qua prijzen als je het mij vraagt.
Het verhaal over orginele onderdelen kan een heet hangijzer zijn maar waar denk je dat Opel de riemen en filters lat maken, justum. Bij Gates, Continental en dergelijke toeleveranciers.
GTS2.2DTI
DeelnemerGa niet af op wat de boordcomputer zegt wat het verbruik is, veelal klopt daar geen kont van namelijk. Tank de auto af en zet de dagteller op nul, rijd er een tijdje mee en tank hem dan weer af bij dezelfde pomp. Deel het aantal liters benzine door de gereden kilometers en dan heb je een goed gemiddelde.
GTS2.2DTI
DeelnemerAlweer iemand die een stapje terug doet. Ik heb mijn GTS 1.9CDTI inmiddels ook al een kleine 2 maand niet meer. Ik rij nu naar alle tevredenheid in een Seat Leon 1.6 benzine. Ik heb geprobeerd om mijn GTS zo te verkopen maar dat is me niet gelukt, heb hem dus maar ingeruild. Op het laatst de Vec voor €7500,- aangeboden maar geen kip die er naar kraaide. Het schijnt dat grote diesels minder in trek zijn tegenwoordig.
Desalnietteplus, veel succes met de verkoop. Je hebt ook nette GTS Baboe.
GTS2.2DTI
DeelnemerMooie gave en harde Manta hoor. Fantastische basis om wat mee te doen.
GTS2.2DTI
Deelnemer@Astraman wrote:
Oww maar ik weet dat die 1.3-tjes als je ze goed inreed best levendige motoren waren, lekker fel op het gas. Ik heb weleens met een 1.3n kadett d gereden, dat ding wilde lekker gretig vooruit.
Ze waren inderdaad veel veller op het gas dan die ouwde bejaarde 1.6 motoren uit die tijd. Ik heb er twee echt compleet opgeblazen, de eerste hier op de Hoofdweg ten hoogte van garage Godeke hahahaha. wat een rook. De tweede heeft een zuiger een eigen leven geleid, zat een barst in net onder een zuigerveer.
GTS2.2DTI
DeelnemerIk heb in 1984 een B Ascona 1.3 OHC gehad. Ik trok er met gemak een CIH 1.6 uit, ongelogen waar. Ik heb wel in een jaar tijd twee blokken naar de galmiezen gereden want echt sterk en betrouwbaar waren ze niet in die jaren. De mijn kwam uit Duitsland, importje dus. En had een geweldige vaal groene kleur. Heb hem later helemaal overgespoten in dat Beige metalic waar toen de Manta GSI veel in werd geleverd. Nog een jaartje mee gereden en toen ingeruild bij Wolves Opel dat toen nog in Enter zat op een D Kadett SR.
GTS2.2DTI
DeelnemerJup, gaat zeker passen. Alleen de mislampen zullen niet passen. Die van een GTS zijn rond en van een sedan zijn vierkant.
Zal wel saai worden vrees ik maar daar zit jij niet mee. ;)
7 november 2011 om 17:00 In reactie op: C Kadett Coupe restauratie –> GTE Replica [update 03/11/11] #17895637GTS2.2DTI
DeelnemerGoed dat je het toch wit laat maken nu, als je het niet doet krijg je daar zeker spijt van.
6 november 2011 om 19:53 In reactie op: Uitvallen stuurbekrachtiging, accu- abs- airback lampje enz. #17922364GTS2.2DTI
DeelnemerIs vast de dynamo wat de geest heeft gegeven. Had ik bij mijn vorige Vectra GTS 1.9CDTI ook. Bij mij waren de diodes doorgebrand. Voor een paar tientjes was het gefixt, moet je even kijken bij een speciaal zaak in auto elektronica. Ruil dynamo is niet echt goedkoop van een 1.9 CDTI.
GTS2.2DTI
DeelnemerDraagarm rubbers zou kunnen maar dat moet ik even chekken. Iemand nog meer iedeen?
3 november 2011 om 20:19 In reactie op: C Kadett Coupe restauratie –> GTE Replica [update 03/11/11] #17895632GTS2.2DTI
DeelnemerWauww, ziet er erg goed uit hoor. Jammer dat de binnenkanten niet wit zijn maar dat is niet anders. Ik vind hem geweldig zo.. :thumb
GTS2.2DTI
Deelnemer@Erwin1987 wrote:
en wat heb je nu dan?
Erwin
Ik rijdt sinds 15 september in een Seat Leon van 2006. Het is een 1.6 benzine in Stylance uitvoering. Bevalt me boven verwachting goed.
GTS2.2DTI
DeelnemerNiets want ik heb de Vec al een tijdje niet meer ;)
GTS2.2DTI
DeelnemerMooie Astra, verder niets meer aan doen. Grille met Logo lekker laten zitten..
GTS2.2DTI
DeelnemerHahahahaha, lees en huiver:
Hi,
Mijn auto heeft geen hypotheek of lening op.
Al het onderhoud werd gedaan alleen op de Opel vertegenwoordiger in Nederland.
De verf is in perfecte staat en er zijn geen zichtbare krassen.
Deze auto heeft nu slechts 44.000 km aan boord.Hier is een lijst van alle auto-accessoires: 2008 Opel Astra GTC OPC / ABS, Airbag, Airconditioning, Alarm, Centrale deurvergrendeling, Audio installatie, Elektrische ramen, Lederen bekleding, Stuurbekrachtiging, Navigatiesysteem, Xenon verlichting, Parkeersensoren, Airbags voor/achter, Audiobediening op het stuur, Automatisch dimmende binnenspiegel, Cruise control, Elec. verstelbare spiegels, Lichtmetalen OPC velgen 19′, Recaro sportstoelen, Startonderbreking, Traction control, Fabrieksgarantie, Dealer onderhouden, Casablance wit, Climate control, Gordijn airbags voor/achter, Automatisch stabiliteits systeem, Carkit Bluetooth, Keyless entry, Elec. ramen, Automatische Xenon verlichting, Mistlampen, Regen sensor, Stoelverwarming, Alarm klasse III, 1ste eigenaar, NAP geregistreerd, Onderhouds gegevens aanwezig, Model # 92 of 835.
De auto heeft alle betaalde belastingen in Nederland, dus u hoeft zich geen zorgen over.
Ik heb alle betaalde belastingen in Nederland, dus dat betekent je moet niets te betalen wanneer u de wagen te registreren onder uw naam.
Deze auto is te koop voor maar 7.300 € omdat ik onlangs verhuisd terug met mijn familie naar mijn oorspronkelijke land Spanje na 2 jaar werken in Nederland. Ik heb geprobeerd om de auto hier in Spanje te verkopen, maar kopers willen niet te kopen want er is nog steeds geregistreerd in Nederland.
Ik heb gesproken met een agent van mijn stad, en hij zei dat ik niet heb om weer in Nederland aan deze overeenkomst sluiten in persoon, want er zijn tal van escrow bedrijven die dit soort transacties kunnen verwerken. Dus ik heb gedaan een beetje onderzoek en ik vond een lokaal escrow-bedrijf.
Nu is mijn auto in beslag genomen door de escrow-bedrijf nadat ik hebben een verkoop-overeenkomst met hen. Het beste deel is dat ze zullen zorgen voor het transport, betaling en autoverzekering. Levertijden zal ongeveer 3-4 dagen, en de auto zal worden geleverd aan uw huisadres.Als we deze escrow-bedrijf moet je 7 dagen om de auto te testen voordat u een definitieve beslissing te nemen.
Je hebt ook de mogelijkheid om te komen in Puertollano, Ciudad Real op deze bestanden, en ophalen van uw auto als u contant geld.Voor meer informatie over deze transactie, dan kunt u altijd contact met mij op.
Dus laat het me weten als je nog steeds geïnteresseerd in het kopen mijn auto.
Groet
-
AuteurBerichten
