Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GTS2.2DTI
DeelnemerMooie kleur, maar voor de rest om te :puke
GTS2.2DTI
Deelnemer:shock: mooiiiii… Super geworden deze Kadett. Alleen snap ik die zijknippers op de schermen niet, waarom heb jij er die opgedaan als ik vragen mag?
GTS2.2DTI
DeelnemerDe Vectra C is absoluut geen slechte auto, in tegendeel het is een zeer betrouwbare auto. Ik heb een GTS2.2DTI 70.000 kilometer gereden, weggedaan met 180.000 op de klok na de normale onderhouds beurten helemaal niets. Ja een kabeltje van de remslijtage sensor stuk. Daarna de GTS1.9CDTI gehad en daar heb ik 50.000 kilometer bij op gezet, weggedaan met 160.000 op de klok. Ook met de 1.9 geen bijzondere dingen gehad, ook een kabeltje maar nu van de ABS module.
De ellende is bij de moderne diesel motoren is dat als er wat stuk is/gaat het je tegenwoordig een rib uit het lijf kost. Niet normaal wat de onderdelen kosten..
Ik geloof niet dat er met een Diesel van Opel/Alfa meer ellende is dan met die van VAG hoor. Daar hoor je ook genoeg shit over.
17 maart 2012 om 21:50 In reactie op: restauratie opel manta b1+c24ne *update 12 mrt 2013* #17999761GTS2.2DTI
DeelnemerDie ziet er weer super goed uit hoor :thumb Top dat je hem in de orginele kleur gehouden hebt. Ik zou er een setje SR striping op plakken als het de mijne was..
GTS2.2DTI
DeelnemerJonge jonge, het zit je ook niet een beetje tegen of niet dan. Heb echt enorm veel respect dat je nog geduld kunt opbrengen om met deze auto verder te gaan. Ik was 5 reparaties geleden al lang afgehaakt hahahaha..
Ik hoop voor jou dat het een keer mee gaat vallen..
GTS2.2DTI
DeelnemerBij de 2.2 DTI wil inderdaad de brandstofpomp nog wel eens voor ellende zorgen. Komt meestal na de 200.000 kilometer.
Op zich zijn dit degelijke motoren die in mijn beleving net wat minder ellende geven dan de 1.9CDTI, maar de 1.9 loopt net weer wat beschaafder. Ik heb beide motoren gehad en mijn voorkeur ging toch uit naar de 2.2.
10 maart 2012 om 18:45 In reactie op: restauratie opel manta b1+c24ne *update 12 mrt 2013* #17999727GTS2.2DTI
DeelnemerBij wie krijgt de Manta zijn nieuwe jasje aan. Ik zie dat je uit Hardenberg komt.
GTS2.2DTI
DeelnemerNiet zo lang geleden iemand ijn een bedrijfs auto ( Kangoo meen ik ) die dacht mee te kunnen liften op de achterbumper van mijn Leon, en als ik ergens niet goed tegen kan is het dat wel. Ben niet echt iemand die snel over de pis is maar deze gast hield het 3 a 4 kilometer vol op een 80km/h weg en ruimte zat om in te halen. Na een paar keer de rem aangetikt te hebben en telkens zachter ben gaan rijden bleef hij op mijn bumper hangen, soms niet meer dan een meter ertussen. Vriezenveen binnen gekomen en daar moet je stoppen voor een kruizing en ben toen uitgestapt omdat ik het helemaal zat was. Die gast wilde eerst zijn raam niet opendraaien maar na enig aandringen van mij wel, heb hem gezegd dat als hij zijn raam niet open ging draaien IK het wel open maakte. Heb hem toen rustig uitgelegd dat ik van deze prakrijken niet erg gecharmeerd ben en dat hij bij de volgende keer echt een nieuwe voorkant op zijn auto kan leten monteren want dan laat ik hem er echt vol op knallen. Hij bood zijn excuus aan en beloofde dat hij het nooit weer zou doen.
Ik snap niet wat die gasten tegenwoordig mankeren hoor, tolerantie is heel ver te zoeken maar het lijkt wel of ze de confrontatie op zoeken tegen woordig.
GTS2.2DTI
DeelnemerAdheseal van Innotec of Sikeflex zijn beiden hele goede kitten die veelzijdig in te zetten zijn..
GTS2.2DTI
DeelnemerOmdat je misschien meer stuk kunt gaan maken wat veeeel meer kost dan een diagnose uit laten voeren bij de garage. Je bent aan het klooien met je Vectra zonder te weten waarmee je bezig bent en dat is niet erg verstandig in mijn bescheiden ogen. Geloof me, je kunt met het vervangen van een uitlaat minder schade aanrichten dan lopen knoeien met elektronica waarvan je niets afweet.
Het was alleen een waarschuwing van mij aan jou maar als jij al begint met, en ik quote jou even “hmm weer zo iemand waar je niets aan hebt” Dan houd ik me in het gevolg ver weg van jou topics.
GTS2.2DTI
DeelnemerIk wil niet zeuren maar als jij geen verstand van AL die dingen hebt waarvoor je nu een topic opent ( zie ook de lijst met foutcodes ) Is dat het dan niet verstandiger dat jij met je tengeltjes van de auto afblijft. Straks maak je meer stuk dan er nu aan foutcodes inzitten..
Ik zou met de auto naar de garage gaan en even goed uit laten lezen door iemand die er ECHT verstand van heeft. NIET zelf lopen klooien met die dingen..
GTS2.2DTI
DeelnemerGewoon een setje 6000K erin en niet hoger gaan, kleur van het licht is bijna gelijk aan de normale lampen. Ik denk niet dat je daar gezeur mee gaam krijgen hoor.
4 maart 2012 om 09:31 In reactie op: werkt Turtle Wax Headlight Lens Restorer voor koplampen? #18004100GTS2.2DTI
DeelnemerHeb deze week een setje Turtle geprobeerd om de koplampen van een Focus en van een Yaris te restylen. Spul werkt gewoon super goed. Ook de schuur blokjes werken makkelijk, had dat niet gedacht. Zit een doekje met UV bescherming bij, dus eigelijk te gebruiken voor één setje lampen en dan weer nieuw setje kopen.
3 maart 2012 om 22:17 In reactie op: C Kadett Coupe restauratie –> GTE Replica [update 03/11/11] #17895643GTS2.2DTI
DeelnemerWauwww, dit gaat een hele mooie worden. Ik hoop dat je snel wat meer en betere foto’s hier neerzet..
3 maart 2012 om 08:48 In reactie op: C Kadett Coupe restauratie –> GTE Replica [update 03/11/11] #17895641GTS2.2DTI
Deelnemer@JvV wrote:
En nog updates ?
Vroeg ik me ook al een tijdje af inderdaad. Ben heel benieuwd hoe de Kadett is geworden nu alles wit is, of moet dat nog wit worden..
GTS2.2DTI
DeelnemerVandaag gaan we de Leon van mij en de A3 van mijn broer terug zetten op zomer banden. Temperaturen zijn zo hoog nu dat het geen enkele nut heeft om door te kachelen met die winterbanden..
GTS2.2DTI
Deelnemer@D-gek wrote:
Kan iemand mij vertellen/laten zien wat het kleurnummer is van een Sport (de zwarte versie uiteraard)?
dat is 200. Maar je kunt gewoon diepzwart nemen, komt kant en klaar in de pot aan en is te verkrijgen bij ieder spuitbedrijf.
GTS2.2DTI
DeelnemerIn 82 had je inderdaad open hoofdsteunen dus dat kan wel kloppen..
Ligt me iets van bij dat een Nederlandse Flash uitvoering van die brede grijz/rode striping over de zijkant had..
GTS2.2DTI
DeelnemerHoezo millieu bewust bezig zijn van de autofabrikanten. Je kunt zo maar een heel stuk ijzer/alu in de bak mikken..
Maar inderdaad, je zult de gehele draagarm moet vervangen helaas.
25 februari 2012 om 21:32 In reactie op: Vec C1 Z1.9DTH 2004 by jraaf / Kleine handige mod #17783712GTS2.2DTI
DeelnemerHeb wel respect voor je, een godsvermogen in een Vectra stoppen en dan nog ‘lachend’ de volgende reparatie uitvoeren hahaha.
Ik heb de Vec weggedaan omdat de vaste lasten zoals Belasting en verzekering me te hoog werden. Van werk verandert en dus veel minder gaan rijden.
25 februari 2012 om 15:24 In reactie op: Vec C1 Z1.9DTH 2004 by jraaf / Kleine handige mod #17783708GTS2.2DTI
DeelnemerMet alle respect, maar je hebt toch best al wel veel shit met de Vec gehad of niet dan. Heb je nou niet het gevoel dat je op die auto aan het leeglopen bent?
Zelf zou ik er al helemaal schijtziek van zijn geworden zo onderhands hahaha
GTS2.2DTI
DeelnemerKan inderdaad goed vast zitten, let er wel voor op dat de spijkers lang genoeg zijn. Je kunt ook de breinaalden van moeders gebruiken, die zijn wat langer hahaha.
Even een beetje wikken en zo en dan zou hij los moeten komen..
22 februari 2012 om 21:22 In reactie op: distributieset+waterpomp,thermostaat,bougies= +- €€ ong.? #17996740GTS2.2DTI
DeelnemerGa gewoon naar een universeel garage bedrijf en je houdt zomaar een paar hondertjes in je pokket. De dealer moet je niet zijn in mijn ogen, die trekken je het vel over de neus en de voering uit je portemonee..
GTS2.2DTI
DeelnemerVrdestein en Vectra zijn geen gelukkige combi heb ik aan den lijve ondervonden. Binnen het jaar heb ik ze er weer onderuit gehaald omdat het weg/stuur gerdrag veel te wensen over liet.
GTS2.2DTI
DeelnemerWauwwww, je spamt het hele Vectra gedeelte vol met je vragen hahaha
:jerry :jerry :jerry
-
AuteurBerichten