Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GTS2.2DTI
DeelnemerOmslagpunt ligt ongeveer bij de 20.000 per jaar..
Met een 2.2DTI is weinig mis, alleen kan vanaf de 200.000 de brandstofpomp gaan opspelen en dat is een kostbare operatie als die stuk is. Ook wil het nog wel eens vookomen dat de hogedruk slang van de turbo gaat scheuren, dat valt je vermogen voor een groot deel weg. Ik heb zelf een 2.2 van 120.000 naar 175.000 gereden en dat zonder problemen. Fijne en soepele motor die mij nog wat beter beviel dan de latere 1.9CDTI die in mijn tweede GTS lag.
GTS2.2DTI
DeelnemerDat kleine hikje had die van mij ook soms, maar wat het nu is geweest weet ik niet want ik heb het nooit laten uitlezen omdat hij het lang niet altijd deed. Het is net wat Kimmi zegt, het kunnen zo veel dingen zijn.
GTS2.2DTI
DeelnemerBumper loshalen, anders kun je de koplamp er niet uithalen.
GTS2.2DTI
DeelnemerCoupetjeJR is met een coupe aan het klaarmaken zag ik in een ander topic. Daar zat een motorkap met bult op misschien is dat een optie?
GTS2.2DTI
DeelnemerNette Ascona,
Ik hoop dat je de chrome delen toch niet in de oud ijzer bak gemikt hebt, ik heb er zelf niets aan maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die ze graag willen. Jammer dat je het eraf hebt gehaald..
GTS2.2DTI
DeelnemerMijn mening? zonde dat je hem in mat/zwart hebt laten spuiten.
En inderdaad die street race demper kan niet..
GTS2.2DTI
Deelnemerkleprubbertjes gaar misschien…
GTS2.2DTI
DeelnemerEventueel, maar dan hoeft het niet. Heb net even gekeken op de site waar de grondverf op staat en je mag het verdunnen maar het is niet noodzakelijk..
GTS2.2DTI
Deelnemer@dj71 wrote:
@GTS2.2DTI wrote:
Super mooi geworden :thumb die daklijsten moeten inderdaad zwart zijn, die voorsten zijn er met kleine schroefjes op als het goed is..
Respect voor het werk :thumb
Heb jij er toevallig foto’s van ?
Helaas heb ik daar geen foto’s van, ik weet dat het zwarte tot en met de regengoot/dakrand gespoten moet zijn. Ook de daklijsten zijn zwart uiteraard.
GTS2.2DTI
DeelnemerWowww, dat is een mooie. Die ga je toch ook lekker orgineel laten hoop ik?
GTS2.2DTI
Deelnemerferm maar niet te hard en niet te zacht klapje met een rubber hamer op zijn kopje geven, wel eerst even op de vertanding drukken..
GTS2.2DTI
DeelnemerGTS2.2DTI
DeelnemerVanaf een foto is het altijd lastig maar onder de tankdop is gewerkt. Lijntje is daar net even niet echt strak..
GTS2.2DTI
DeelnemerSuper mooi geworden :thumb die daklijsten moeten inderdaad zwart zijn, die voorsten zijn er met kleine schroefjes op als het goed is..
Respect voor het werk :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerZjooo, wees der maar zuunig op. Ziet er mooi uit :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerDit is niet zo’n hele mooie volgens mij. Als ik het goed bekijk is al een de achterschermen gewerkt. Zit kleur en glansverschil in. Ook kun je duidelijk zien dat er onder de tankdop gewerkt is aan de wielrand aldaar..
Die andere van €3250,- die hier in Nederland staat is dan toch wel ff een stukkie mooier..
@Kaneelschep: Die Etjes worden alleen maar duurder, ze worden echt schaars nu en dat vertalt zich in de prijs. Er is ook al flink geacheerd op jou reactie in het andere draadje. Het is veel geld dat weet ik maar zoek maar eens een harde of nette Kadett op die niet totaal verbouwd is of vernacheld. Iedereen betaald ervoor wat het hem/haar waard is..GTS2.2DTI
DeelnemerCuppen doen heel veel auto’s met verschillende merken banden. Hoe groffer het profiel hoe meer last je krijgt van cuppen. Continetal banden cuppen als een vreselijke, soms lijken het net tracktor banden als je ze er afhaalt. Cupper krijg je ook niet door kromme velgen of verkeerd uitbalanceren maar komt door de achteras en zijn stand ten opzichte van het wegdek, de achterwielen staan aan de bovenkant een ietstie pietsie naar binnen toe, dit om het weggedrag te verbeteren, hierdoor komt het cuppen ook alleen aan de binnenzijde van de achterbanden voor..
Als de auto na het balanceren nog niet trillingsvrij moet je een keer de raakvlakken goed schoonmaken met een roestbortsel. Dat wil nog wel eens heel goed helpen.
GTS2.2DTI
DeelnemerJa hoor, dat past 1 op 1.
GTS2.2DTI
DeelnemerStandaard zit er ET35 op, je wielen komen dus een stukje verder naar binnen te staan met de ET45. Ik zou het persoonlijk niet doen ook al kan het wel..
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=155597″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Hier een soortgelijke vraag..
GTS2.2DTI
DeelnemerWat een rare regelgeving in dat Belgenland, geen touw aan vast te knopen als ik alles zo eens lees…
Maar goed dat je eindelijk je mooie Commodore kunt laten keuren..
30 april 2012 om 08:21 In reactie op: Wim’s vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra #17453199GTS2.2DTI
DeelnemerSjeeeeee, gelukkig dat het goed is afgelopen voor allen. Had zo maar anders kunnen zijn..
Net de video op VTN bekeken maar damnn wat hebben jullie geluk gehad zeg..
Zonde van de Vec maar heeh, het is maar blik moet je denken..
GTS2.2DTI
DeelnemerDie is mooi geworden :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerMooie Beemer..Ik heb voor een jaar of 12 terug een E36 gehad, wat was dat een lekkere stuurauto..Veel plezier met je Beemer.. :thumb
GTS2.2DTI
DeelnemerIk heb hele goede ervaring met Vista van Concept, je brengt een soort van laklaagje over het kunstof heen en het voedt de kunstoffen. Voor die B-Corsatjes met die kustof wat zo enorm verweerd word er best weer netjes van..
Leoparts in Almelo levert Concept Car Cleaning producten.
http://www.conceptcleaning.nl/index.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
GTS2.2DTI
DeelnemerSupermooie Ascona, wel harstikke jammer dat je zoiets unieks niet orgineel gaat laten… Zoveel echt mooien zijn er helaas niet meer..
-
AuteurBerichten