Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GTS2.2DTI
DeelnemerAls je het service boekje erbij hebt dan staat er als het goed is een stempel van de dealer waar hij afgeleverd is. De security code is overigens bij iedere dealer op te vragen tegen een kleine vergoeding..
GTS2.2DTI
DeelnemerLigt eraan hoe zwaar jou rechtervoet is, wil je graag altijd het eerste wegzijn bij de stoplichten dan kost dat brandstof.
GTS2.2DTI
DeelnemerAls je de auto een dag in Almelo zou kunnen brengen dan willen wij het wel voor jou doen. Onze prijzen zijn niet gek..
GTS2.2DTI
DeelnemerIk weet niet welk budget jij hebt maar hier staan een paar mooien..
http://suchen.mobile.de/auto/opel-kadett-gte.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.modelDescription=gte” onclick=”window.open(this.href);return false;
GTS2.2DTI
DeelnemerMijn mening, compleet over the top. Te veel bling bling…
GTS2.2DTI
DeelnemerKan maar zo zijn dat het kabeltje van je remblokslijtageindicatie gebroken is. Kabeltje kost iets van €15,- Heb ik toen ook gehad bij mijn eerste GTS, ik dacht dat de blokken versleten waren maar mijn garage had door dat het kabeltje stuk was.
GTS2.2DTI
DeelnemerDe rode is inderdaad errug slecht zo op de foto’s. Kun je inderdaad beter een andere body nemen die stukken beter is. Ik zou zelf de uitbouw er wel opzetten, als hij dan klaar is heb je uiteindelijk een prachtige en redelijk unieke uitvoering. Een i240 zie je niet zo heel vaak..
GTS2.2DTI
DeelnemerIs de set echt wel geschikt voor Canbus. Heb in mijn Vectra ook een setje Pilot gehad maar die gaven geen enkel probleem..
GTS2.2DTI
DeelnemerMooie harde basis om er iets heel moois van te gaan maken, en dat zal bij jullie zeker gaan gebeuren. Ben nu al benieuwd naar de foto’s van de vorderingen.
GTS2.2DTI
DeelnemerEven goed oppoetsen met Re-Nu Glaze, dan komt de kleur wel weer ’tijdelijk’ tot leven. Poetsen zou ik met de machine doen, met de hand is het haast geen doen..
Als je iets dichter bij woonde kon je zo even langskomen in Almelo.
De dochter van een collega van mij heeft in 2006 een nieuwe Corsa gekocht bij Opel Kamp in rood. Toen is er door de verkoper gezegd dat rode auto’s niet meer verkleuren omdat er nu een laklaag overheen zou zitten. Klopt alleen heeft Opel als één van de weinige autoproducenten nog lang rode auto’s gemaakt die gespoten zijn met Uni lak, dus zonder de beschermende blanke laklaag, vandaar het verkleuren/blken van de lak.
GTS2.2DTI
DeelnemerDie ziet er nog heel goed uit zeg. Jullie kennende gaat dit een hele mooie GT worden..
Over het ZR kenteken van je Manta. Als je in die jaren een deel van je kenteken kwijtraakte kreeg je een zogenaamd Z nummer toegewezen. Heeft niets met schade auto of wat dan ook te maken maar puur om een deel van het kenteken bewijs te vervangen. Beetje het zelfde als die 1tjes die je tegenwoordig op de GAIK platen wel eens ziet, die krijg je als je een kentekenplaat bent verloren. Maakt verder niets uit hoor..
GTS2.2DTI
DeelnemerVolgens mij kun je die motorkap beter even aan de kanten zetten en op zoek gaan naar een beter exemplaar, damnn wat een zooi…
GTS2.2DTI
Deelnemer@Mantallica, dat zou zomaar kunnen inderdaad. Maar hoe komt hij dan aan een kenteken wat is uitgegeven in 1978.. En GT/J zou ook duiden op een later bouw/productie jaar. De GT/J was er in 72 naar mijn weten nog niet..:hmmz
@Hulkie, zoekerdezoekzoekzoek :thumbGTS2.2DTI
DeelnemerZiet er zo op het eerste oog nog best netjes uit. Dat kenteken is echter niet van 1975 maar ‘als ik het goed heb’ van 1978.. Volgens de gegevens is de auto van 1975.
Doet niets af aan weer een mooi project van jullie wat ik zeker weer ga volgen. Hopenlijk ga jij weer flink wat foto’s van de vorderingen met ons delen.
GTS2.2DTI
Deelnemer@Andre_Ede wrote:
@GTS2.2DTI wrote:
Je moet niet naar de Opel dealer gaan, die trekken je echt het vel over de neus. Ik zeg altijd, als je auto nieuw gekocht is en na verloop van tijd uit de garantie is dan het onderhoud bij een reguliere garage laten doen.
Alleen duurt het zo lang voor dat een auto tegenwoordig echt uit garantie is, waarom ?
Garantie op roesten van binnenuit (12 jaar garantie) vervalt zodra de onderhouds beurten niet bij
een erkende dealer plaats vinden, slim hé.Vindt die 1000 euro ook wel zeer hoog, ze hebben je niet ingelicht dat het zo duur zou gaan worden ?
Zelfs dan MOET je nog echt kunnen aantonen dat het echt roest van binneuit is. Als zij je kunnen aantonen dat het door steenslagschade komt dan nog krijg je geen coulance hoor..Inbrekers zijn het..
GTS2.2DTI
DeelnemerJe moet niet naar de Opel dealer gaan, die trekken je echt het vel over de neus. Ik zeg altijd, als je auto nieuw gekocht is en na verloop van tijd uit de garantie is dan het onderhoud bij een reguliere garage laten doen. Die zijn net zo vakbekwaam als een dealer maar stukken goedkoper..
Ik weet niet of het veel geld is of niet voor de reparatie maar puur op mijn boeren verstand afgaande zeg ik dat het veel goedkoper had gekund..
GTS2.2DTI
DeelnemerIs dat de kap die van de coupé afkomt welke door coupetjeJR is gespoten?
GTS2.2DTI
DeelnemerHet klopt dat de Vectra C eem lastige auto qua uitlijnen is. Bij was het pas na twee keer goed, eerste keer was het stuurgedrag niet goed. Pas na een tweede keer bij een andere bandenboer was het goed. Als ze het goed doen ken je de auto echt niet terug, wereld van verschil als het gaat om rechtuit stabiliteit en bochtgedrag.
GTS2.2DTI
DeelnemerInderdaad, defecte brandstofpomp komt vaak voor na de 200.000km..
GTS2.2DTI
DeelnemerAls je lak op kale ondergronden gaat zetten is het echt vragen om moeilijkheden, zowieso is de hechting van de lak ver te zoeken. Jammer want dat kleine beetje extra werk levert je een veel mooier resultaat op.
Zoals gezegd ziet die Rekord er super goed uit en die is wel in de grondmateriaal gezet..
GTS2.2DTI
DeelnemerComplimenten met deze prachtige Ascona, zo zie je ze niet zo vaak meer..
GTS2.2DTI
DeelnemerDe Vectra kennende zou ik eerst naar de schokbrekers gaan kijken, deze gaan toch best wel snel stuk bij de C.
GTS2.2DTI
Deelnemer@pipo wrote:
ziet er wel vet uit.zo,n idee had ik ook nog ergens liggen op de plank. ;)
maarre zie ik dit nu verkeert spuit je de aflak gewoon over de plamuur zonder grondverf?? ben je niet bang dat dadelijk je lakstand inzakt of dat hij op de geschuurde randen de lak op gaat branden?? :hmmz
normaal spuit je hem eerst geheel in de grondverf.dan voorspuiten schuren en dan auto aflakken.dan drogen afplakken en het zwarte spuiten.Exact hetgeen ik ook dacht, heb het op deze manier in mijn actieve loopbaan ook nog nooit gedaan. Ook aflakken zo over de plamuur is niet echt aan te bevelen door wat er kan gebeuren wat jij al zegt..
GTS2.2DTI
DeelnemerSuper dat jullie hem helemaal orgineel gaan maken, ook de orginele kleur is gewoon echt heel mooi. En een auto zoals deze die al vanaf nieuw maar één eigenaar heeft gehad hoort in mij ogen gewoon in de orginele kleur. Volgens mij ben jij en ik van ongeveer hetzefde bouwjaar, afgaande dat jij als peuter achter het stuur van die mooie GS zit.
GTS2.2DTI
DeelnemerVoordeuren passen zowieso, achterdeuren zijn verschillend.
-
AuteurBerichten