gtopelgt

Aangemaakte reacties

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: 2.2E MOTOR IN EEN OPEL GT #17368467
    gtopelgt
    Deelnemer

    hoi geert
    vandaag geen tijd gehad kan niet altijd feest zijn sleutelen in de baas z n tijd
    maar heb het gevoel mede dankzij jou dat ik steeds verder kom
    het gekke is dat bobine 12 volt krijg hoewel met starten terug zakt naar ongeveer 9 volt maar dat er dan geen vonk is je zou denken dat het met de groene draad te maken heb
    wanneer ik weer tijd heb ga ik verder met het doormeten
    ik hou je op de hoogte
    thanks voor je zeer bruikbare informatie
    groetjes rene

    In reactie op: 2.2E MOTOR IN EEN OPEL GT #17368466
    gtopelgt
    Deelnemer

    hoi geert
    vandaag geen tijd gehad kan niet altijd feest zijn sleutelen in de baas z n tijd
    maar heb het gevoel mede dankzij jou dat ik steeds verder kom
    het gekke is dat bobine 12 volt krijg hoewel met starten terug zakt naar ongeveer 9 volt maar dat er dan geen vonk is je zou denken dat het met de groene draad te maken heb
    wanneer ik weer tijd heb ga ik verder met het doormeten
    ik hou je op de hoogte
    thanks voor je zeer bruikbare informatie
    groetjes rene

    In reactie op: 2.2E MOTOR IN EEN OPEL GT #17368463
    gtopelgt
    Deelnemer

    zit ook met de luchtmassameter weet niet goed hoe ik die het beste kan plaatsen

    In reactie op: 2.2E MOTOR IN EEN OPEL GT #17368462
    gtopelgt
    Deelnemer

    hoi geert

    alles aangesloten vandaag ook een nieuwe bobine erop gezet maar nog steeds geen vonk
    gr rene

    In reactie op: 2.2E MOTOR IN EEN OPEL GT #17368461
    gtopelgt
    Deelnemer

    deze draden zitten aan een stekker maar heb de contrastekker niet dus dan zullen ze wel veranderen in bruin staat ook in het boek zo kwam ik erachter

    In reactie op: 2.2E MOTOR IN EEN OPEL GT #17368459
    gtopelgt
    Deelnemer

    HOI GEERT
    KIJK NU KOMEN WE ERGENS
    BEN GISTEREN OOK BEZIG GEWEEST EN HAD HET OVR EEN STEKKER WAAR IK NIET WIST HOE OF WAT WELNU BEN AAN HET DOORMETEN GEGAAN EN ERACHTER GEKOMEN WAT DE DRADEN ZIJN OA BRANDSTOFPOMP EN 1 NAAR DE BOBINE KLEM 15 EN EEN AANTAL VOOR MASSA[KLEUR GROEN EN WIT DEZE ZULLEN WEL VAN KLEUR VERANDEREN MET DE CONTRASTEKKER MAAR DIE HEB IK ER NIET BIJ DUS VANDAAR]
    IK ZAL OOK DE DOORZICHTIGE KABEL GELIJK VERVANGEN DACHT DAT DEZE WEL GOED ZOU ZIJN MAAR VOOR HET ZEKERE MAAR FF DOEN
    IK GA EEN MAANDAG WEER AAN DE SLAG MET JOUW GEGEVENS GT STAAT NL OP DE ZAAK DUS SLEUTELEN IN DE BAAS Z N TIJD HAHAHA
    GROETJES RENE
    PS IK LAAT HET JE WETEN ALS IK ALLES HEB AANGESLOTEN
    TROUWENS MOOIE GT HEB JE

    In reactie op: 2.2E MOTOR IN EEN OPEL GT #17368457
    gtopelgt
    Deelnemer

    HOI GEERT
    HET PROBLEEM IS OOK DAT DE VORIGE EIGENAAR DE STEKKERS ERAF GEKNIPT HEB EN ALLES EEN BEETJE VERANDERD HEEFT
    IK HEB BIJ DE ONSTEKING DE VOLGENDE DRADEN
    ZWART VOOR CONTACT
    GROEN BOBINE
    BRUIN NAAR MIJN IDEE MASSA
    VERDER HEB IK EEN KABEL LOPEN NAAR DE INJECTIE DIE ZIT MET EEN STEKKER AAN ELKAAR VERBONDEN NAAST DIE STEKKER ZIT NOG EEN STEKKER MAAR WEET NIET WAARVOOR DEZE IS
    BIJ DE INJECTIE ZIT NOG EEN BRUINE DRAAD DEZE IS MASSA MAKEN OP AANZUIGBUIS
    EN DAN ALS LAATSTE EEN RODE DRAAD DAARVAN WEET IK OOK NIET WAAR DEZE HOORT
    IK WEET OOK NIET WAT ER ALLEMAAL OP DE BOBINE HOORT BEHALVE DE GROENE DRAAD VOOR DE TOERENTELLER
    MISSCHIEN KAN JIJ MIJ VERDER HELPEN
    ALVAST BEDANKT
    GROETJES RENE

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)