gtckh

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • @wim-v6 wrote:

    Effe voor de duidelijkheid dan maar, zoals is te lezen in de 1e post:
    Merk: Opel
    Type: Astra-H
    Motor: Z19DTJ – Z19DTH
    Plaats: Hoeselt – Bilzen (B) kortbij Maastricht.

    Vraag van deze kant: hoe zijn de faciliteiten:
    Garage / Werkplaats??
    Brug aanwezig??
    Zo ja: 2 of 4 kolom

    Gereedschappen aanwezig??
    Zo ja, ook lucht gereedschappen, en of Compressor??

    Willem

    Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

    thx wim is aangepast thx

    @dennisnmgn88 wrote:

    Nahhh je blok eruit halen dat lukt mij wel:D geef me het stuur, het gaspedaal en je sleutel en dan regelen we dat. Doe ik nog voor niks ook!
    Punt is alleen dat mijn linkerhanden prima aan het stuur functioneren, maar zodra je er een schroevendraaier bij nodig hebt weigeren ze te werken:(. Verwacht dus ook dat de kosten om de zooi dan weer in te bouwen behoorlijk duur is :D. Haha nee sorry kan je hier niet mee helpen, maar inderdaad wat meer informatie voor de gevorderde sleutelaar zou niet verkeerd zijn.

    dank u voor de reactie, hebt dit vervolgens aangepast was het vergeten, en best wel grappig je tekst??Maar ik zal je men 2 sleutels geven? Geen probleem hoor! Ma het kutte is dat ik je moet gaan helpen, jij gaat braaf achter het stuur zitten en je doet je ding maar, terwijl ik duw!! probleem is dat de blok eruit is?
    Alleen de onderblok staat er nog in ?

    @Corsa_B_66 wrote:

    Neem eens Contact op met CarloAstra van dit forum, die doet niet anders :)
    Die heeft laatst mijn hele blok van een 1.8 naar een 2.5 V6 omgebouwd. Alleen weet ik niet of hij het op locatie doet. Hij heeft zelf namelijk een eigen plek waar ie alles uitvoert.

    hey kerel, bedankt om te reageren, op locatie probleem is, dat de auto niet rijd he, er is al een deel eruit gehaald, had namelijk een injector wat bleef spuiten, gevolg een gat in men zuiger, dit is allemaal reeds hersteld, geef je me uw emails dan voeg ik u toe aanmen dropbox en dan zie je d foto, dan hoef ik dat allemaal niet uit teleggen dank u, en verder kun jij dit beter vragen, want jij kent hem beter he, dank u

    In reactie op: Juiste keuze voor blok. #18208839

    @soepkiepe wrote:

    waarom niet gewoon 1 nieuwe zuiger bestellen?
    desnoods 4.
    scheelt je veel werk denk ik

    dag omdat men onderblok geraakt is heeft een gat erin gevolg van lekkende injector. dus daarmee die andere onderblok

    In reactie op: Juiste keuze voor blok. #18208836

    verbetert en neen ben geen waal, wtf

    info
    heb opel astra h gtc 19 16v 120pk 88kw, aangepast wervelkleppen eruit 5pk meer
    tunning stage 2 200+pk

    Men probleem is eigenlijk dat ik een lekkende injector had die namelijk is gaan blijven spuiten!
    met allen gevolgen van dien, juist! gat in men zuiger, dus ik wou het volgende doen.[/color]

    1. andere blok laten over komen van engeland zie link als dit juist blok is?

    LINK-http://www.benl.ebay.be/itm/221300308476?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

    2. Is dit de juiste zuiger wat erbij hoort want heb er eentje nodig, En de juist code graag voor men zui

    LINK- http://www.ebay.co.uk/itm/vauxhall-vect” onclick=”window.open(this.href);return false; … 0541264%26

    1. Nu wou ik weten,als de onderblok (16v) het zelfde is? Als de 8v kleppenblok?
    Heb me laten vertellen van wel!

    2. Dus wou ik weten, welke zuiger er juist in mijn blok moet komen?

    dit kwam juist binnen van de verkoper engeland

    Beste jipjip2222,

    So jippy,when you buy block it`s was 1.9 CDTi 8Valves Z19DT
    i will try found out more about, probably the same block
    only different is celinder heads it`s 10 holes for bolts on block
    diametr pistons is roughly 82 mm
    regards

    Beste jipjip2222,

    hi jip ,you buy wrong one,don`t worry i`ve got another engine 1.9CDTI 16 valves 150hp
    just need time for stripping it on Monday it`s will be ready for you
    regards

    In reactie op: automatische deurvegrendeling bij 30km. Opel astra H #18202669

    dag waar kan ik opcom kopen heb een ma weet niet goed hoe en wat ik moet doen is een clone en waar kun je tech 2 kopen of met welk andere toesel gaat dit wel bedoel van het merk autel maxiscan welke type misschien wist jij dat

    punt is met welke type kan ik de optie hebben voor sneller als 15km rijden deuren sluiten met welk type kan ik dit doen dit actiegf maken dank u

    heb zelf de autel maxiscan de ms509 wat denk wat ik die heb betaald???? juist 50euro en hij gaat volledig nieuw

    In reactie op: Juiste keuze voor blok. #18208825

    @gtckh wrote:

    OP AANVRAAG verb jeetje!!!!

    Dus ik heb een OPEL astra , ook wel bekend als GTC HEB de volgende vragen. zie 1,2,3,4

    Men probleem is eigenlijk dat ik een lekkende injector had die namelijk is gaan blijven spuiten!
    met allen gevolgen van dien, juist! gat in men zuiger, dus ik wou het volgende doen.[/color]

    1. andere blok laten over komen van engeland zie link als dit juist blok is?

    LINK-http://www.benl.ebay.be/itm/221300308476?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

    2. Is dit de juiste zuiger wat erbij hoort want heb er eentje nodig, En de juist code graag voor men zui

    LINK- http://www.ebay.co.uk/itm/vauxhall-vectra-alfa-1-9-16v-cdti-PISTON-CONROD-Z19DTH-INC-NEW-PISTON-RINGS/161110541264?_trksid=p2046732.m2060&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D16581%26meid%3D4030254841308698981%26pid%3D100040%26prg%3D7839%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D161110541264%26″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    1. Nu wou ik weten,als de onderblok (16v) het zelfde is? Als de 8v kleppenblok?
    Heb me laten vertellen van wel!

    2. Dus wou ik weten, welke zuiger er juist in mijn blok moet komen?

    3. Had graag de juist coede, en de maat geweten

    4. Kan iemand mij zeggen wat dth en die andere code s afkortingen betergezegd

    5. Men doel stelling was, andere blok laten afkomen, dit nakijken uit hoonen als het moest
    men cilinderkop door de zelfde firma laten vlakken, kleppen nakijken, men zuiger van men ORGINELE blok afgeven
    en nog een andere bijbestellen zie boven link. wel met andere nieuwe zuiger veren erop zetten
    wou dan men krukas en alles door de zelfde terug in elkaar laten zetten voor? 1 garantie 2 later geen gezeik over jij
    hebt dat gedaan en ik de cilinderkop dan is alles tegoeie gedaan

    UW MENING

    DANK U!!!!!!!!! dit bericht is op aanvraag aangepast, kan het eventueel nog voor lezen als je wilt!

    EVEN MEEDELEN dit bericht kreeg ik net van de verkoper, haalde dit aan want moest dit hem hand en tand uitleggen en kreeg dit geweldig toch!!!!!

    Beste jipjip2222,

    hoi jip, je verkeerde, maak je niet druk i `ve got andere motor 1.9CDTI 16 kleppen 150 pk kopen
    gewoon tijd nodig voor het strippen van het op maandag is het `s klaar voor u

    In reactie op: Vectra C GTS 1.9 CDTI Vliegwiel en koppelingskit #18058944

    dag en heb je gevonden wat er scheelde aan je wagen, ik had de pech lekkend einjector is gaan spuiten gat gemaakt in men zuiger

    In reactie op: Vectra C GTS 1.9 CDTI Vliegwiel en koppelingskit #18058943

    1.9 CDTi Z19DT / DTL PISTON

    welke type zuiger is dit dank u past die in mije blok, ik heb de alfa blok 19dtj eigemlijk heb 120pk 16v 88kilowat welke of code is dan van de zuiger

    In reactie op: Vectra C GTS 1.9 CDTI Vliegwiel en koppelingskit #18058942

    @jraaf wrote:

    @gtckh wrote:

    kun je mij het verschil zeggen tuusen die type ondervermeld en het verschil tussen een m32 bak of een f40 bak dank u

    Z 19 DTL
    Z 19 DT
    Z 19 DTH

    Z 19 DTL 100 pk 8 klepper m32
    Z 19 DT 120 pk 8 klepper m32
    Z 19 DTH 150 pk 16 klepper f40

    F32 320 nm andere verhouding ten op zicht van F40 400 nm

    dus ik heb dan ook de f40 bak, want heb de 19dtj 120pk 88kw 16v alfa blok

    Groet jraaf

    In reactie op: Vectra C GTS 1.9 CDTI Vliegwiel en koppelingskit #18058940

    kun je mij het verschil zeggen tuusen die type ondervermeld en het verschil tussen een m32 bak of een f40 bak dank u

    Z 19 DTL
    Z 19 DT
    Z 19 DTH

    In reactie op: Gezocht info: Z19DTJ Alfa blok #18199623

    @gtckh wrote:

    @julles wrote:

    Zou je even naar a37 auto’s een mail kunnen doen. Of naar ats vd wiel.

    Is het een 16v of een 8v?

    Mvg Julian

    16v

    120pk

    hallo naar waar moet ik een mail sturen dank u

    In reactie op: Gezocht info: Z19DTJ Alfa blok #18199622

    @gtckh wrote:

    @julles wrote:

    Zou je even naar a37 auto’s een mail kunnen doen. Of naar ats vd wiel.

    Is het een 16v of een 8v?

    Mvg Julian

    16v

    120pk

    naar waar een mail doen ??????

    In reactie op: Gezocht info: Z19DTJ Alfa blok #18199621

    @julles wrote:

    Zou je even naar a37 auto’s een mail kunnen doen. Of naar ats vd wiel.

    Is het een 16v of een 8v?

    Mvg Julian

    16v

    120pk

    In reactie op: Astra G werkplaats handboek #18120028

    @vla007 wrote:

    https://www.dropbox.com/s/xxgk2cso2ex3j99/Opel_Astra_G_Zafira_Service_And_Repair_Manual.pdf

    Ik heb deze voor jou, Haynes manuel in het Engels.

    zou je die link kunnen door sturen naar mij, huibers83@gmail.com dan geef ik je er 2 van mij zal deze door sturen via wintrans

    wantheb deze online gekocht, en ene is vorige model andere van nu staat een rode opel op,
    maar heb die nodig met de moter z19dtj is alfa blokje dank u zeer

    In reactie op: de riem timming bij de opel Z19DTJ #18194251

    heb z19dtj

    In reactie op: de riem timming bij de opel Z19DTJ #18194249

    @wim-v6 wrote:

    dat heb je ook voor boven, en dat is voor Blokkeer gereedschap inderdaad, kans dat de boel verdraait is.

    Dan zal je toch blokker / stelpennen moeten zien te bemachtigen.

    Willem

    heb je geen documatacie ofzo of een link of waar ik die opel boek kan kopen dank u

    In reactie op: de riem timming bij de opel Z19DTJ #18194247

    @wim-v6 wrote:

    Staat ie nu nog goed????

    GOED aftekenen en dan kun je de riem wisselen, ik meen dat er geen tekens staan op de nokkenas, hooguit op de krukas.

    ja nee, auto wilt net niet starten, van onder aan de krukas daar heb je een boltjed uitsteken neem aan dat dat dit voor
    gereedschap(speciale sleutel) want daar heb je ook zo een inkeping zitten op 6uur, en op de polie zelf heb je ook zo een inkeping, de vraag is hoe moet ik die nu op tijd zetten welke van de 2 en boven aan de nokkenas hoe moet die dan staan, heb wel alles aangeduid toen ik de riem er van afnam

    In reactie op: vraag over vectra c 1.9cdti 88kw bj 2006 #17594343

    riem

    hoe bij de opel Z19DTJ blok alfa blok dus de riem timming en timming nokkenas, hoe moet deze staan bij de eerste cilinder in begin fasa, en de fasa als je die bout moet indraaien

    @TvhR wrote:

    Buiten het feit dat 241PK uit een 1.9 diesel mij erg veel lijkt zou ik eens beginnen met het uitlezen van je auto met OPCOM of Tech2. Je kunt nu allerlei aannames doen en zaken gaan vervangen, maar als je hem uitleest kun je waarschijnlijk gerichter een diagnose doen.
    Als je de foutcodes hier post dan is er misschien iets meer te zeggen over de oorzaak van het probleem dat je hebt.
    Succes!

    Dat denken er vele, maar toch is het zo, vriend heeft golf gtd 7dsgbak en heeft 231 pk
    met optrek zijn we de eerste paar meters gelijk, en erna rij ik losje van die weg, en je moet denken ik moet nog schaleken hij niet he, ma verder maakt ook niet uit, want ik nu heb ik dat er bij de moter gas vrij komt het dampt een beetje en maakt links een scherp piepend geluid, kan dat men waterkoeling zijn, verder heb ik geen of wel of is een china kloon en krijg ditr niet aan de praat, verder had ik een vraag als je uw turbo afneemd en dan terug zet moetje de pakking ook vervangen, want wou namelijk zo van die pasta smeren is beter zeggen ze

    In reactie op: HELP zonden 241pk #18182930

    Maar toen ik die kochte waren die al er af, dat plaatje wat die klepjes bedienen, nu is de vraag maakt dat een verschil, of is het beter als nik deze dan terug doe?

    In reactie op: HELP zonden 241pk #18182928

    bedankt wardeer ik wel thx, waar haal jij al die info enzo, want ik zoek me onozel mischien kun je me weer helpen met betrekking dit p1109 SWIRL FLAPS

    1 wat moet ik nu precies eerst doen, en hoe?

    2 als ik men eerste deksel van de moter afhaal zie ik dan al iets of

    3 heb jij verdere informatie of tekeningen of een handboek of waar ik dit kan vinden

    dank u

    In reactie op: HELP zonden 241pk #18182926

    Dacht ik ook al, ma je hebt van die blije kerel zoals de garage van opel doe dit eens kijk daar na, had beter rechtstreeks gekeken, ma hoe je ga hier voor te werk???

    In reactie op: HELP zonden 241pk #18182923

    ga naar de garage, ja kijk als ik hun moet geloven kan ik beter een nieuwe blok steken

    en verder heb nog geen meet toestewl aangesloten, dit was het volgende wat ik kan doen.
    men garagist en niet van opel zij het zelfde

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)