Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@kadett4x4 wrote:
Komt goed, heb er nog wel een paar.
Groeten.
heb jij een paar let motors :shock: :jerry
Mooi interieur jonguh :thumb
ja het is een puinhoop in de manta ik weet het :jerry
Ja bij de cross komt altijd zon knal oranje kadett helemaal crossklaar op lampen en ruiten na :jerry
Fooooootoooo’s
En is het opgelost?
Voor de manier hoe wij ermee rijden gewoon een f28 erachter en gas dr op je hebt met mij meegereden niks te klagen met die f28 wel? :jerry
Hehe eindelijk!! :jerry nu kunde dadelijk die tdi’tjes weer voor blijven en nie teveel pks he anders moet ik ook weer langs dn tunert :thumb
:wub :wub :wub
Het 4x4tje met 100 naar huis en de astra turbo is iets harder naar huis gestuurd ik heb een paar keer doorgetrokken hij ging vrij hard ik durfde niet naar zn top te rijden ik ging volgens de tom tom 260en dr zat nog meer in maar ik durfde nie meer :shock: :shock: dat is echt geen doen in een astra dat was de laatste x dat ik zo hard met dat ding heb gereden dat is n
echt levensgevaarlijk maar t was weer gezellig lange. en heeft dn boei nu gehoorbeschadiging :jerry@kadett4x4 wrote:
ook nog even een dakstrip vast gezet, er waren wat klemmetjes afgebroken.
en mijn gecleande luchtfilterbak ook nog geplaatst (foto’s volgen).
zie nu wel dat ik meer onderhanden moet gaan nemen.
kreeg van de week een uitnodiging om met de kadett, bij de release van de nieuwe fast en the furios film te zijn.
is voor een select groepje genodigden die dan ook de film mogen zien.
moet er wel een aardig eindje voor rijden, maar dan kan het kadettje de bandjes eens een keer strekken.
ben benieuwd.groeten.
ja zeet ie hebbn ze daar geen turbos nodig :jerry :jerry
Al zon saab knakenblok gekocht :jerry en waar gaat de 16v heen? Mischien is jou 16v nu mantarijp :jerry :jerry :jerry
Ja 3de c20xe waarvan 2met webers maar waarom die zijn stuk gelopen is nog steeds een raadsel maar ik kan nie veel met 2linkse handen maar k kom je gewoon helpen hoor zelfs met saab rommel :thumb
Tuurlijk is onze liefde dan nie over ik wil best nog wel knuffelen hoor :jerry :wub
en met problemen bedoel ik als je een auto rijdt met een niet fabrieksaf orginele motor krijg je al met problemen te maken. (dat weet ik dus uit ervaring met de gsi en met de cabrio al genoeg gezever gehad) En als je dat dan ook nog gaat doen met een motor van een ander merk ga je naar mijn inziens meer problemen krijgen….
maar als je saab motor kapot loopt dan bel je de witte LT afsleepdienst maar dan kom ik je meteen halen :jerryJe vraagt om problemen met die saab rommel
Dhz twente maakt deze sprutstukken ook er zijn een enkele stra gsi v6en met spruitstukken van niels en ze zijn er allen zeer over te spreken en direct meer vermogen en zeker voor meerdere setjes tegelijk kun je bij niels terrecht
Idd een meeting met autos tot en met 97 dus geen asta g en al wat erna komt tot en met de astra f zeg maar
enne niet in t noorden want dan ga ik er niet zijn ik kom uit brabant k wil best een uur rijden maar geen 2uur ;)Mijn c20let is voor 90% niet meer orgineel daarom als je je motor flink wil aanpakken dan heb je geen let nodig maar kun je een xe nemen dat scheelt je 1000tot 1500euro in aanschaf die kun je dan weer in nieuwe onderdelen steken. je weet wat mijn motor heeft gekost en je weet hoe dat rijdt (vliegt) en ik kom vlug langs voor kaffee de manta moet vande week ff afgesteld wordren en wat kleine dingen we appen
Als je een turbo motor wil en dan ook meteen een nieuw opgebouwde motor kun je gewoon een c20xe nemen als je toch alles opmieuw opbouwd….. Je kan ook een gare let kopen voor 2 ruggen en erin kiepen ander chippie dan heb je ook 250 pk maar dan kun je gegarandeerd elke week de schuur in om te sleutelen….. Een turbo motor rijden kost gewoon erg veel geld hou dat goed in de gaten maat. En als jewat wil afkijken kom ik van de zomer gewoon weer langs met de gsi turbo
Ik ben 30 en rij een manta b en een astra gsi turbo en ik zou heel graag nog wel 10opels willen waaronder heel graag een commodore coupe en een kadett gsi
kadett daar is het bij mij mee begonnen een 1.3 gt compleet gsi uitgevoerd vanaf dat moment is er voor mij nog maar 1 merk king:Haha mijn astra gsi turbo staat er gewoon tussen maar dan zonder turbo achter die groene kadett gsi toen was hij nog niet van mij en ik heb hm al 8jaar ofzo
echt gaaf!!In een opel hoort een opel motor en ginne saab rommel
wat zouden ze dan tegen je zeggen als je in maaskantje had gewoond…….. :jerry
Heeft die ascona 400 niet eens geventileerde schijven? Dat had ik niet verwacht :shock:
Ja die komen helpen al dat bier op te drinken;-) nou eerst nog ff die c20xe inde corsa en dan kun je weer met 220km/h richting van dinther :jerry net als vroeger
-
AuteurBerichten