Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat is toch mooi dat de eerste eigenaar dr toch nog zo mee begaan is :thumb en jij bent wel erg zuinig op die 400 die ziet er echt super netjes uit :thumbup
@mantaray bedankt :thumb
En is dit de manta waarmee een tijdje geleden bij een 400 rit terug is gereden naar de eerste eigenaar. K kan me herinneren dat daar een topic over geweest is..?
Een echte 400 :wub
@ h-400
zou je
Hier niet eens wat fotos van jou manta 400 willen plaatsen? K denk niet dat de jongens dat heel erg vinden :thumbIk heb een complete senator dus ik heb alle benodigde stekkers en kabels dus dat zal het probleem niet zijn. Maar het dash zal waarschijnlijk dan niet zo 1,2,3, passen
@h-400
Is jou 400 een echte of een replica? Ziet er op die foto iig erg netjes uit :thumb@beun moet jij zeggen jij hebt in al je dettjes een 2.0 of meer liggen :jerry
@ghanz ik heb de senator momenteel niet thuis staan omdat mijn vader met zijn project bezig is in mijn garage.
En ik probeer zoveel mogelijk info te verkrijgen voor ik begin. En ik verander erg weinig aant t uiterlijk van de manta ik wil dat ie geheel b1 blijft
Kan zomaar zijn dat ik jou nog eens een pm moet sturen over jou ombouw ;)Maar heeft niemand eens een digitaal dashboard uit een senator in een manta gebouwd? Of ergens een ombouw gezien…
Ik snap t wel hoor gijske mijn turbo voelt ook nie echt meer veilig bij 260 ik weet zeker dat ie dik 270km/h loopt maar ik denk nie dat ik dat er ooit nog mee zal rijden. Dus ik begrijp dat je t mooi geweest vond bij de 250. En ik had idd wel willen zien hoe die mensen reagerden op je 4×4 eerst kijken ze onder de kap. Hey een c20let hey zit daar nou een tussenbak en een as naar achter…. :jerry blijft toch mooi in elkaar geknutseld die dett :thumb
Nondeju wat een mooie lijkt wel een nieuwe
@astrawez wrote:
Zojuist in Vinkel:
deze senator is van een opelmonteur die met de vut is. Dat is net een nieuwe senator zo netjes is die. En t is nog eens een verrekte goed monteur ook nog eens :thumbup
Wim v6 heeft gelijk bak in neutraal en slepen tot maximaal een 50km/h. Geen probleem heb mijn manta automaat ook al een aantal keren gesleept ;) staat ook in elk werkplaats handboek.
Diegene die zn achterruit verloor met het inladen van die c20xe :shock:
Ja wit ff die 16v drin dan kun je daarna weer verder met de dettjes :thumb
Waarom moet zon vraag per pm? Zit er zon heftige reden achter dat je de station turbo verkoopt?
:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry ik denk dat beun die turbo voor zichzelf wil gijs. Dan weet ie ook eens hoe t is om met een snelle auto te rijden :thumb
Nog niet na de turbo upgrade wel :thumb
Geen nieuwe grotere turbo met bijpassend spruitstuk en nieuwe ecu want dan ben je sneller als ik :jerry :jerry :jerry ik zou dr niks aan doen :thumb
T word al geen daily driver meer met 600pk zie ik
zijn er toch een hoop mensen die al gelijk hebben gekregen… :jerry@kadett4x4 kan zomaar zijn dat we daar nog eens aan beginnen bodemplaat druit en een halve vectra/cali er terug in lassen en klaar is kees :jerry of k neem een halve subaru je ziet wel dat dat gewoon allemaal kan :thumb
Weer mooie vorderingen het is echt een mooi project maar die wielen zijn ook absoluut niet mijn smaak. Maar het is dan ook niet mijn manta 4×4 ombouw :thumb
Ik ben elke x weer benieuwd naar de updates van dit project :kewlpics:wub
Das wel een hele mooie en dat knalrode interieur vind ik echt mooi das een mooie manta :wub
@fearless en tjalling prachtige beestjes :thumbup
Wij zijn een opel turbo clubje aant worden gerwineke :jerry
Zekers hendig zon station/kindercontainer :thumb
:wors :thumbup :thumbup
-
AuteurBerichten
