Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
thanx voor alle reactie jongens ik heb met hem afgesproken dat ie mij rond 3 uur belt zodat we af kunnen spreken hoe laat hij bij mij is
ik laat jullie meer weten zodra ik ook meer weetsow dat zijn vlugge reacties!
maar een manta met een 2sleuven front is toch een b1 en 1tje met 4sleuven een b2?
het is iig een gt/e uit 84 maar is dat dan al een b2?
ik dacht dat als het een gsi was dat het dan een b2 was en een gte een b1maar er zijn nogal wat punten waar ik op moet letten met betrekking tot roest:(
en zijn er ook kwaaltjes die deze manta’s hebben motorisch of elektrisch?
en natuurlijk als ie daadwerkelijk zonder roest is wat dan ongeveer de waarde zal zijn
de manta is 25jaar oud dus er zullen zeker wel gebruikers sporen opzitten maar dat is ook niet erg als ie maar niet rot is dan ben ik al blij;)maar mijn cabrio staat voor een weggeefprijs te koop… 2000euro. zou ik daar veel op toe moeten leggen?

het is volgens mij dezelfde als deze op de wielen en verlaging na en dan een gt/e in plaats van een gsi
ik heb 1x in een calibra een testrit gemaakt dat was een rode c20ne
en ik vondt dat ik erg weinig hoofdruimte had k zat zowat met mn hoofd tegen t dak en ik ben maar 1.85m lang
en ik heb nu mn 2de astra gsi en die rijden naar mijn mening veel fijnermaar ik vindt de cali een hele mooie opel dat is 1 ding wat zeker is zeker met zon brede dtm set (van rieger geloof ik)
de cali is de manta voor een jongere generatie
allebei erg mooie auto’s (de astra enkel in gsi uitvoering!)de folie over de tengels MOET dampdoorlatend zijn anders krijg je overal vocht en schimmel
(is maar een tip maar k heb zon gevoel dat je dat al wist)en tja die auto’s komen wel weer als je schuur klaar is heb je er 2x zoveel plezier van!
sow das een behoorlijke kap!
mooi werk om dat te maken!!
ik ben namelijk timmermanwat komt er over de gordingen heen…..?
sporen,dakbeschot,underlayment,dakplaten? of een combinatie van die dingen?ik zou toch een paar dikke dakplaten nemen ivm isolatie…. t is een flinke schuur kost veel om dat warm te krijgen
maar in ieder geval super onder komen voor de ascona!
origineel gepost door streamline
origineel gepost door Stender
Idd mooi om te zien ja, ken het van Youtube.In de eerste serie zat ook een Manta :P
in dat zwembad: WAT DENK’TE JONGEUH, 700 WATT SPIEKES JONGE in elke natnek jonge :jerry
niet helemaal!
dat zijn dus allemaal brabantse gozers!wa denkte jonge 700watt spiekers lilleke natnek (lillek= lelijk)
ik vind hem vet hoor die rekord coupe!
is zon diplomat coupe zelfbouw of is dat orgineel?
want ik vindt het er wel vet uitzien!
origineel gepost door kadett4x4
gister nog even bij de boomkamp meeting in lobith geweest, was weer leuk ondanks we er pas laat waren.
heb toen meteen mijn spullen opgehaald.
4 gaats turbo remschijven en turbo remklauwen, en toen ik thuis kwam lagen de remblokkken ook al klaar.
aangezien mijn kadett 4×4 niet klaar was om naar lobith te gaan, ben ik met een maatje van me in zijn c-coupe 2.4 met compressor geweest.
dat trekt bekijks, waar je ook rijd. DAT GELUID:o:o:o:o:o.
en nu hopen dat we sevenum halen.groeten.
is dat dat bordeaux rode ding met die bodykit…?
als dat die is dan is dat geluid van dat ding idd echt spectaculair!!dikke CQP :wub
kunnen het geen orginele champvelgen zijn met een gespoten hart en gepolijst velgbed…?
of zijn ze breder als de orginele…?12 augustus 2009 om 10:36 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473708mooie dett!!
nog nie echt nieuwe foto’s
alleen dat hij weer op de ambulance staat om hem weg te brengen naar waar de motor ingebouwd gaat wordeninmiddels hangt de motor er al in nu moeten we ff wachten op een paar kleine onderdelen
en dan kan de uitlaat er onder de intercooler aansluiten en de draden aansluiten
dan moet ie ingereden worden
en dan gaan we toch echt eens een x vlammen met dat apparaat:afro
de jongens die deze grijze c-kadett sedan hebben gebouwd hebben ook de motor gekieteld naar ruim 400pk
die zijn nu mijn mijn motor bezig waren op de c-kadett meeting in budel snelste van de dag en dat was de eerste x testen de auto is nog niet optimaal afgesteld.30 juli 2009 om 09:46 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473698en t is vervelend dat ze met schuurpapier op je auto tekeer gaan:wtf
mijn auto is net helemaal gespoten en er gaat een let in maar als ze bij mij alles kaal gaan schuren krijgen ze dus wel de reparatie kosten (zodra die omgekeurd is)
want ze beschadigen wel je auto ook al zie je er niks van beschadigd is beschadigd
ik vind da echt nie kunne!
@ mr T
dus als ik het goed begrijp zijn alle andere kleuren als empire green
over gespoten….want die van hirschcar is zwart
op die andere foto’s staat een witte
en als je naar die site gaat van lotus omega nr940
staat er op een gegeven moment ergens in die foto reportage een gele lotus omega op de achtergrondenjij rijdt dus ook een lotus omega?
heb je er misschien wat aan veranderd naar eigen smaak of juist niet vindt je hem orgineel mooier?en 15stuks dat is erg weinig vraag me af hoeveel er daar dan nog van rijden en wanneer wordt er vooral mee gereden


nr 940 is wel heel erg vet!
:wors:wors:wors:wub:wub:wub
die hirschcar is ook vet op die achterspioler na!
origineel gepost door Hulkie

@ Paullus, goed mp in de gaten houden daar staan af ten toe de perfecte setjes op
voor een HELE nette prijs.mvg gerry
deze kadett nog tegen gekomen op de a2 een week geleden ofzo
ikke in een groene astra f cabrio k gaf nog een:thumbup18 juli 2009 om 17:07 In reactie op: Waarom kunnen voor velen VW en Opel niet door 1 deur? #17498415origineel gepost door b07
origineel gepost door mayhem
origineel gepost door b07
vw onderdelen zijn duurder en het uurloon is ook niet bepaald goedkoop met 90 euro.als ik opel astra g vergelijk met een golf 4 vind ik dat de opel ook meer grip heeft in de bochten de vw wil wel eens rechtdoor gaan in een bocht .
ben wel te spreken over de golf 2 voor weinig geld kun je een leuke auto rijden.
ik vind de motor prestaties van Duitse auto’s wel altijd tegen vallen want voor echt veel vermogen moet je een veel grotere motor er in hebben , mij voorkeur gaat dan ook uit naar een Japanse motor blok ik heb een tijdje honda crx v-tec gereden en daar was ik zeer te vereden over een 1.6 met 160 pk in 7,5 seconden naar de honderd en een top van over de 245km ,
er is geen Duitse auto die zulke prestaties neer zet met een 1.6 of zonder turbo.
alleen vind ik de Japanse auto’s niet mooi anders had ik in plaats van een opel zeker een honda.
tsjah.. je hebt enkel een gekietelde b18 nodig in je civic om aan de 196nm koppel te komen die een c20xe standaard heeft.
c20xe-5/600 euro
b18b 2500/3000 euro.maat van me heeft er 1 in zijn civic, vorig weekend wezen banken 205pk en iets meer als 185nm koppel..
een c20xe is een 2liter met maar 150 pk deze heeft toch 185 nm?
deze doet toch nog 8,5 of 8 seconden over om bij de hondert tekomen , dan mag die meer nm hebben maar sneller is de 2 liter niet ,een honda kan ook veel meer toeren maken.een c20xe heeft standaard 196nm koppel
en t verschil is ga maar eens in een crx v-tec zitten met 2 mensen
en in een kadett gsi met 2 mensen en doe dat stoplichtsprintje dan eens opnieuw dan zul je zien dat dat crx’je toch tekort gaat komenen een maat van mij heeft een crx del sol v-tec gehad 160pk
en ik met mijn astra c20xe tegen hem sporten
maar voordat dat ding op toeren was zodat de ‘wilde” nokkenassen erin ‘kickte was ik al lang en breed vertrokken met mijn gsi met veeeeeeeeeeeeeeeel meer koppel!:o:wors
mattig:wub:wub:wub:wub
is ook echt een complete restauratie
toen ik hem op had gehaald bij de spuiter om hem weer op te gaan bouwen kwam ik er achter dat t enige onderdeel wat ik niet had aangepaktook roest had dat was dus de bodemplaat dus de auto weer op de ambulance en weer terug naar de spuiter
en toen ik hem eindelijk weer thuis had ben ik begonnen met opbouwen kwam ik erachter dat ik heel veel schroefjes boutjes en moertjes kwijt was
dus mijn vader is echt weken aan een stuk naar de opeldealer gereden om schroefjes endergelijke te halen
toen heb ik ook maar meteen alle plastic kappen vervangen voor nieuw dat kijkt toch net iets mooier als je auto net gespoten is
ik kan haast nie meer wachten tot dat t ding rijdt en dan meteen mn vec 2000 digidash erin bouwen dat wil ik er zo graag in hebben hopen dat ik t deze zomervakantie erin kan zetten!king:ik zou wel die zwarte band op de kofferklep maken dat staat toch net iets mooier
maar t is een mooi dettje ook weinig tot geen roest bij de achterschermen!:thumbupeen coscast met dis zeeeeeeeeer zeldzaam!:wub
hey gerwin wel gaaf dat je dit allemaal zelf kunt zeg!
en als t blok eruit is ook meteen ff wat pk’tjes erbij sleutelen?
of alleen eruit en daarna weer erin…zodra mn astra klaar is kom ik echt een x langs
-
AuteurBerichten