Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nou ik ben nie anti corrado want dat vindt ik schitterende auto’s alleen zo jammer dat ie van vw is want vw vindt ik helemaal niks
maar dat is ieder voor zich ik ben een auto gek in t algemaan en opel is voor mij t mooiste
en zeker mooise restauratie projecten waardeer ik zeer ook van vw omdat ik weet hoeveel moeite tijd en energie en geld zoiets kost
en daar heb ik respect voor
en zon achterlijke tattoo van vw corrado over je hele rug terwijl je niet eens zon auto hebt tja dat gaat wat ver
oh ja opplak tjoening en japtupperware tjoening heb ik 0,0 respect voor dat is alleen maar goed voor mijn lach spierendaar is ook eens een hele discussie over geweest op agc toen reageerde hij zelf ineens op t forum toen vroeg ik hem dat hij natuurlijk wel een enorme vette corrado moest hebben maar hij had nie eens een auto whahahahaha
niels heeft geen chroom en goud liggen:jerry
wat een gruwelijke manta niet veel aan gedaan wat niet orgineel meer is maar ik vindt hem echt heel erg dik!:wors
is de v6 al klaar? en waar blijft de bodykit?
andere start motor… rij je er dan nooit mee?
en ik vindt die azev’s goed staan onder t ding!
en al 13jaar in bezit!? respect:worsdie manta……………………….:wub:wub:wub:wub
heb je niet ergens veel meer foto’s van dat ding en wat voor een motor en hoeveel pk enz enz want dat wil ik graag zien!weet ik nog nie
heb hm nie horen lopen maar hij zal vast en zeker in de buurt gaan komen:ohier een filmpje van een astra f met 4×4
origineel gepost door E+Bkadett
heb mijn c20let gekocht met f28 voor € 1850.- ( hier heb ik wel lang naar gezocht meestal zijn ze duurder)
de 4×4 verdeelbak verkocht voor € 250.-
= € 1600.-onderblok zelf gereviceerd kop laten doen ( € 400.-) nieuwe koppeling, intercooler slangen lagers enz. enz. enz. enz.
+- € 2400.- + de € 1600.- aanschaf
= totaal +- € 4000.-moet nog een sper bij € 700.- ( zonder is eigenlijk niet te rijden)
dan totaal +- € 4700.-als je alles laat reviceren en alles laat inbouwen zit je snel boven de € 10.000.-
ik ging van 150pk naar 204pk en 1500km verder het blok is nog maar net ingereden en ik heb al weer allemaal snelle onderdelen gekocht.
het went erg snel en is erg verslavend.bij mij zitten die snelle onderdelen er al in en ik zit al aan een ver 3 voudigd bedrag van 4000 euro
maar goed ik ben dan ook geen monteur en heb alles uitbesteed
je kunt t zo gek maken als je zelf wilt en als je zelf een hoop kunt doen aan zon blok dan zou ik zeggen kopen en erin lepelen als t kapot loopt kun je t alsnog zelf reviseren
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
ombouw naar een let, met f28?je moet de motersteun gebruiken die je nu hebt de bak steun van een calibra turbo,
en je kan/ moet draad tappen in de f28 bak zodat je huidige “lepel” steun van de kadett er op kan (die je vast maakt onder de auto.verder volgens mij allleen zelf een beetje het buizen systeem aanpassen, inclusief intercooler,
maar dit is zelf te lassen,
staat allemaal in dit topic
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=105756en ja wat je kwijt bent? ik kan wel ff navragen naar een groothandel in motoren voor je, daar heeft een vriend van mij zijn let gekocht met f28 en 4×4 verdeelbak voor 1850. en als de 4×4 nog goed is kan je die weer verkopen voor 400.. en heb je een let voor een nette prijs.
samco slangen kost je ongeveer 100 euro voor het hele zooitje en ja ik raad wel aan metteen ff nieuwe riem en waterpomp boegies olie koelvloeistof lagers enz te monteren, als je het net zo als in dat topic wilt doen ben je rond de 4000 kwijt (zonder ramshorn en gt28 turbo) mits je alles zelf doet. standaard letjes zie ik te vaak binnen no time stuk lopen/ ernstige sporen van slijtage vertonen..
let goed op die 4000euro is zonder revisie van de motor en bak dus dan heb je dus gewoon een 2dehands turboblok met 150.000km op de teller
als de bak en t blok uit de auto lioggen kun je beter meteen een compleet revisie doen
en als je dan toch bezig bent kun je beter alles aanpassen op mucho pk’sen dan worden die 4000euro’s ongeveer ver3voudigd…
oeeehhhh die vectra is vetttt!!
vette ascona das net zon bommenwerper uit de 2de wereld oorlog met die haaienbek
13 februari 2010 om 16:28 In reactie op: Manta B gevraagd als eye-catcher op Feest te Emmen #17600357haha die foto is echt gaaf! zon feestjes lijken me ook wel vet!
wat voor een muziek draaien ze dan eigenlijk…. ouwe housemuziek?
2unlimited
2brothers on the 4th floor
dj paul elstak enz enz
tjonge jonge zon vette bak laat je toch niet verstoffen!??
matt und platt!
ubergeile oldie!:worsben benieuwd zal wel weer heel netjes worden!
mooie wielen!! en staat goed onder een oranje manta:thumbup
erg mooie schuurvondst!
8 februari 2010 om 20:34 In reactie op: Help je iemand van leeftijd, krijg je nog bijna een bon ook! #17612055tering wouten en da willen ze dat wij respect voor hun hebben??
net dat verhaal gelezen in t kadett gedeelte over inbraken…
en idd mensen opjagen op de snelweg en de scooterjeugd aanhouden dat durven ze wel en mij voor wildplassen opschrijven maar als er geknokt wordt komen ze nie dan wachten ze tot t gevecht over is en bij inbraak kun je fluiten naar hulp stelletje smerige homo’s
als ik door t dorp rij dan houden ze me wel aan om te hunnen schrijven ja maar als je ze nodig hebt hebben ze het te ‘druk’
echt geen goed woord over voor ze!2drs of 4drs wat voor een motor..
veel of weinig roest…mocht t nou een ascona 400 zijn dan kom ik hm graag ophalen want schuurvondsten kosten nooit zo heel veel toch:jerry
oh enne:kewlpics
nou dat denk ik dus wel voor een beetje een goede 6.6 betaal je al heel snel een dikke 10.000 euro
k zag t aan t kenteken maar met orginele bumpers issie t mooist!:wub
de allerlaatste foto van die b corsa!:wub:wub
de maat van kadett 4×4 heeft een cqp met een c24ne met compressor….
is een gruwelijk snel ding! en t geluid van dat ding is echt supervet!
is een bordeauxrode c kadett coupe met een uitbouw erop weet niet van welk merk…. -
AuteurBerichten