Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
Deelnemer[rquote=1834392&tid=139899&author=Fearless]Ik rij met een korte f16 achter mn Xe..Gaat prima.
Al zit ik stiekem te denken aan een langere bak. Heb laatst een lange bak achter een 2 liter geplaatst die eerst een korte bak had, ding gaat in zn 2 nu 115 op de klok:D[/rquote]
die van mij ook;) met F18
GSI Racer
DeelnemerF16 bak komt weel beter tot zijn recht lijkt me.
kortere overbrenging dus.
top ligt dan wel lager, maar de snelheden zullen niet met 200 km/h gaan denk ik he:D
trekken gaat dan wel beter;)GSI Racer
Deelnemerhmm, geen idee.
kan ik je niet mee helpen helaas:hmmzGSI Racer
Deelnemerik zou je remtrommels er toch maar eens af halen.
is niet zo gek veel werk, wie weet kom je dan wel wat tegen.wat het anders zou kunnen zijn zou ik zo 1 2 3 niet weten…
GSI Racer
Deelnemerviezigheid zou goed kunnen met dit weer;)
gewoon even goed schoon maken.
maaruh??? je rem tot op de grond intrappen?? dan zou je een bak lucht in je remmen moeten hebben, wat e.v.t ook dat geluid kan maken. luchtbelletjes die door je remleiding gaan.GSI Racer
Deelnemerdie zit op je inlaatspruitstuk en meet de druk in het spruitstuk.
de druk in je spruitstuk verandert als je bijv. gas geeft en gas los laat (vacuum)
GSI Racer
Deelnemerzowiezo 1 3 4 2
waar je moet beginnen op de bobine weet ik zo even niet.
staan daar geen nummertjes op?GSI Racer
Deelnemer[rquote=1832778&tid=139626&author=Sicco]Daar is wel een tijdelijke oplossing voor.Gewoon de rekening ,retour afzender.Verkeerd bezorgd erop schrijven,verschaft je ook weer wat extra spaartijd.:P[/rquote]
:wors:jerry
GSI Racer
Deelnemerindd. leuk prijsje;)
GSI Racer
DeelnemerM tech:jerry
GSI Racer
Deelnemerik weet niet waar je vandaan komt.
als je hier uit te buurt komt vervang ik je dat ding wel;)
GSI Racer
Deelnemerkun je gewoon laten zitten inderdaad.
GSI Racer
Deelnemeraaaaaaaaaaaaaaaa, mijn ogen:cry
GSI Racer
Deelnemerik zou er een nieuwe in zetten.
kost niet zo gek veel, en je motor komt dan weer mooi op temperatuur.
krijg je wel warme lucht in het interieur?volgens mij zit de termostaat bij dit type motoren achter de distributieriem. dit moet er dus wel vanaf, incl. achterste distributiekap en nokkenas tandwiel
GSI Racer
Deelnemerals je carterontluchting dicht zit krijg je die troep er niet meer uit met alleen goed warm rijden.
meneer rijd 30.000 per jaar, dus korte stukjes worden er ook niet heel veel gereden lijkt me?
GSI Racer
Deelnemerkoppakking kun je altijd laten testen in de garage.
van buitenaf kun je daar niks aan zien, of hij moet al naar buiten toe lekken, wat eigenlijk zelden voor komt.Zoals Fearless al zei komt het vaker voor bij deze motoren.
Carteronluchtingsslangen goed schoonmaken.
Het beste is om de helemaal eraf te halen en door te blazen met perslucht.
als je dan toch bezig bent, meteen even de gasklep reinigen. Loopt hij ook weer wat mooier.GSI Racer
Deelnemerlaat hem nou maar eens uitlezen.
aanklooien heeft ook geen zin.die benzine wat de auto je nu verzuipt, voor die prijs kun je hem ook laten uitlezen;)
GSI Racer
Deelnemerals je geen lekkages kunt vinden kun je het koelsysteem eens af laten persen in een garage.
het kan ook nog een haarscheurtje zijn in de koppakkingGSI Racer
Deelnemerik denk dat je temperatuursensor de boosdoener is.
even laten uitlezen in de garage, dan weet je het zeker;)
GSI Racer
Deelnemerik dacht 17 inch:hmmz
GSI Racer
Deelnemereven een sneeuwfoto gemaakt van de Astra.
zo stond hij er 2 weken geleden bij.
inmiddels zie je echt alleen nog maar een witte hoop sneeuw…..:(


GSI Racer
Deelnemer[rquote=1826584&tid=123157&author=Astra F Vaassen]Weer bezig geweest met bumper en grill, past al stuk beter morge weer verder!:cool:[/rquote]
heb je ook al een C20XE klaar liggen voor erin?:jerry
ziet er iig stukken beter uit zo, om eerlijk te zijn;)
GSI Racer
Deelnemerzo zie ik het graag!
mooi gedaan:thumbup
28 december 2010 om 16:10 In reactie op: Klepveren wisselen zonder kop van blok te demonteren? #17780787GSI Racer
Deelnemer[rquote=1825187&tid=139170&author=RobRD]Ik deed een moer aan een koperdraadje onder de klep manouvreren en dan de zuiger met de hand manipuleren zodat de klep dichtgehouden wordt door de moer die klem zit tussen de zuiger en de klep.[/rquote]
en dan het moertje er niet meer uit krijgen:jerry
de beste oplossing is indd. gewoon de cilinder onder luchtdruk zetten zodat je klep op zn plek blijft.:thumbup
ik had het in een keer gedaan als ik jou was, toen je nog alles uit elkaar had liggen.
Maar kan me van de ene kant ook wel voorstellen dat je eerst wilde kijken hoe hij liep na de reparatie.
zal zeker leuk gaan lopen met die assen erin:worsGSI Racer
Deelnemermet een hamer gaat indd. nog altijd het beste.
naaf van de velg goed opschuren als je hem eraf hebt.
de naaf waar je velg op komt ook goed schuren.niet bang zijn en gewoon rammen;)
-
AuteurBerichten