Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
Deelnemermisschien heb je hier nog wat aan? (ff wat naar onderen scrollen op die pagina)
http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?f=2&t=14426&hilit=c20xe+revisie&start=125
GSI Racer
Deelnemerorginele pakking kun je gebruiken.
Heb je een M2.5 of een M2.8 motor? (met DIS)
bij de 2.5 kun je hem er zo op schroeven bij de 2.8 moet je de dynamosteun aan gaan passen.
voor de rest zou het allemaal zo moeten lukken;)voor de stappenmotor moet je trouwens wel ff een ander plekkie zoeken, want die gaat niet meer op de orginele plek komen
GSI Racer
DeelnemerZie hier mijn foto’s:P
(die gek in het Tirolerpakje ben ik):wtfGSI Racer
Deelnemerdie ratlook auto’s zijn vreselijk:o
maargoed, ieder zijn smaak he.Doe mij maar een dikke glimmende bolide.
(Ziet zelfs in het donker vet uit);)GSI Racer
Deelnemer[rquote=1889437&tid=144377&author=GS2.6]Sorry, heb ik niet erbij gezet.
natuurlijk, ik snap dat dat makkelijker is, schakelt ook stukken fijner en lichter, maar ik heb nog een bak liggen met hydraulische koppeling, vandaar vraag ik dat hier even!![/rquote]
oke, das duidelijk.
hoe en wat precies qua inbouwen durf ik je niet te zeggen:hmmz
Heb je dan niet ook een andere hoofdremcilinder nodig met gescheiden reservoirs voor de vloeistof.
het moet namelijk niet zo zijn dat als je remvloeistofpeil zakt, dat je dan geen koppeling meer zou hebben;)GSI Racer
DeelnemerMijn 1e vraag: waarom zo ingewikkeld als het een stuk makkelijker kan?
kun je niet gewoon een bak met kabel gaan gebruiken?scheelt je een hoop werk en ellende:thumbup
GSI Racer
Deelnemer[rquote=1887740&tid=144195&author=wim-v6]haha…
wil je een Audi rijder pesten:
zorg dat je OPEL harder kan als de betreffende (liefts jonge) Audi
ga in duitsland rijden op snelweg 31. zoek een audi, en ga m vervelen door m voor te blijven..
haha, ik heb zon gast helemaal witheet gekregen aldaar haha…
mijn 2.5 uit 1996 wil over de 250km/u heen, haha..
2.0TFSi uit 2009 kon niet veel harder als 245km/u haha..
Willem[/rquote]
HULDE:wors:thumbup:D
GSI Racer
DeelnemerWaar blijven de foto’s van de Sjonnie Golfs 3:jerry
GSI Racer
DeelnemerHebben ze de auto afgeperst toen hij warm was of toen de motor koud was?
Het beste is bij warme toestand, dan druk erop en dan gewoon af laten koelen.
Het kan best zijn dat de waterpomp lekt ja.
Is het in het interieur nergens nat/vochtig. Anders misschien de kachelradiator lek.Je kunt ook een bakje neerzetten op de plek waar je de druppels ziet liggen.
Dan ff met je vingertop erdoorheen roeren en aan je vinger proeven.
koelvloeistof smaakt zoet;)GSI Racer
Deelnemer[rquote=1884720&tid=143004&author=botssiee]Als ze bij de frietzaak vragenof het ingepakt moet worden.
Nee het is voor me zelf…
king:
[/rquote]Geniaal:thumbup:D
GSI Racer
Deelnemer+ drukgroep en druklager uiteraard;)
GSI Racer
DeelnemerEn ondertussen word er 2 km verderop volop ingebroken…..
Gekke figuren;)GSI Racer
Deelnemerik heb het dit jaar ook weer overleefd!!
Gisteren nog in Gulpen geweest, super gezellig daar
Morgen weer werken:mad:Op naar 11-11-’11!!!!!!!:P
Alaaf
GSI Racer
DeelnemerBougies zou ik van ngk pakken. Kabels van Beru.
of orgineel spul, is maar net wat je voorkeur is.uitlees stekker zit achter het kapje links onder bij het stuur.
(zekeringkast)Hoe je hem moet uitlezen staat hier ergens op het forum.
kan door middel van een paperclip.GSI Racer
Deelnemer[rquote=1887197&tid=144203&author=wesp-nl]En dat is? Want ik heb zoiets gelijk soortigs met mijn astra f uit 96 [/rquote]
De homokineet is zit aan het uiteinde van de aandrijfas.
dit is een kogelgewricht om ervoor te zorgen dat je wiel kan draaien.
Hier omheen zit een zwarte hoes met vet voor de smering.
de homokineet zit met een borveertje vast aan de asGSI Racer
Deelnemernee, lijkt me sterk.
Zijn wel meer mensen die met een F16 rijden.
Vooral in de crossHeb je hem eens uitgelezen?
En voor de rest loopt hij goed?Bougiekabels of bougies kunnen wel eens de oorzaker zijn;)
GSI Racer
Deelnemerhomokineet vermoed ik??!!;)
GSI Racer
Deelnemerjup, koppeling defect.
Of olie op de plaat door een lekkende keerring.
Maar ik vermoed het eerste;)GSI Racer
DeelnemerHier ook een knettergekke carnavaller!!!!
Gisteren flink gefeest in Veasrade en Valkenburg
Vandaag in Nuth.
Morgen Hulsberg
Dinsdag weer Nuth (cafe in Grijzegrubben)Gaat weer veel koppijn kosten:P
carnavals hit::D
GSI Racer
Deelnemertegen een dom iemand:
Die heeft een IQ van een visstick:D
GSI Racer
Deelnemerje hebt 2 temperatuursensoren.
ene voor je dashbord inderdaad (is een eenpolige sensor waar gewoon zo’n schuifstekkertje overheen zit)
en dan nog ene voor het motormanagement, deze geeft de temperatuur van de koelvloeistof door aan de computer. Aan de hand hiervan weet de motor hoeveel hij moet inspuiten (en nog wel van andere signalen)GSI Racer
Deelnemereen goeie voor de carnaval:
zoepe tot ver kroepe
GSI Racer
Deelnemer[rquote=1879437&tid=123157&author=Jerremy]beter toch, die draagarm zal niet (snel) gaan roesten iig
De C20XE is ontwikkeld door Dr. Fritz Indra. Die zou ik alles behalve een malloot durven noemen !![/rquote]
dat malloot zal ik terug nemen.
Als ie eenmaal over die 4000 toeren heen gaat ben ik het weer vergeten:thumbup:thumbupGSI Racer
Deelnemerolie met filtertje vervangen.
welke malloot heeft het bedacht om de filter precies boven de draagarm te maken zodat alles mooi onder de olie zit???:wtf
GSI Racer
Deelnemeroliepijl oke?
deed de motor dit van te voren niet? of weet je dat niet?
-
AuteurBerichten