Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
Deelnemerbedoel je misschien toerental storing?
kan best wel eens zijn dat de nokkenassensor defect is.
hoe ver kun je de motor doortrekken?
verder dan 4000 rpm?GSI Racer
Deelnemerje zult er wel op gelet hebben lijkt me, maar is er geen drijfstang iets krom waardoor de zuiger niet helemaal in bdp komt.
dus grotere ruimte = minder compressie.GSI Racer
Deelnemer@Basgsi,
Die laatste 2 systemen zijn met middendemper als ik het goed begrijp?
die wilde ik er eigenlijk niet bij hebben. Kat ook niet.dus alleen een einddemper moet toch wel voldoende zijn qua tegendruk.
ik ga die van Fiedrich eens mailenGSI Racer
Deelnemertemp. sensor?
lambdaGSI Racer
Deelnemermeet wel eerst fftjes of hij wel kapot is ;)
GSI Racer
Deelnemerdan doe ik dat ook :mrgreen:
GSI Racer
Deelnemermeet eens of je spanning krijgt op de pomp. (moet je hem wel uiteraard bedienen met de ruitenwisserschakelaar)
meestal is het pompje overleden.
zijn niet zo gek duur :thumbGSI Racer
Deelnemerheb je gelijk in Fearless ;)
maar echt overdreven is het ook niet.op de Nordschleife doen ze ook wel eens geluidsmetingen.
nooit problemen gehad daar.
en ik denk dat een XE meer herrie maakt als een LET.
zeker hoog in de toeren.
Die EVO wat mee deed aan de Time Attack, daar kom ik niet boven uit met mijn uitlaat hoor :jerryGSI Racer
Deelnemerhaha, beetje herrie vind ik wel leuk :thumb
misschien enig idee of ergens een groep A uitlaat vanaf de downpipe uit te halen is?
zonder dempers dus.
gewoon de gevormde pijpGSI Racer
DeelnemerGSI Racer
Deelnemerhier wat foto’s van mijn werk
ben nu 1e monteur :angelfoto’s van toen ik de nieuwe remmerij gemonteerd heb:




GSI Racer
Deelnemerwaar die Ludolfs
GSI Racer
Deelnemer@Fearless wrote:
@GSI Racer wrote:
@Fearless wrote:
Hahaha neej, ze hadden een geintje uitgehaald of iets.
Mijn naam verkeerd doorgegeven aan die reporter dus die dacht dat er nog een meid mee reedt.Vrij rijden is niet spectaculair vind ik, niet op zon dag. Dan gewoon mee doen met een time attack. Is veel mooier om tussen te rijden.
zou het wel zin hebben om mee te doen aan de Time Attack?
ik heb namelijk nog nooit op Assen gereden.
wil me natuurlijk wel een beetje kunnen meten met de andere jongens :jerry
ik denk dat ik beter eerst eens vrij kan rijdenIk had dat probleem dus vorig jaar ook.
Had toen nog nooit gereden op een circuit. Had die dag ook gigantisch de zenuwen.
De eerste ronden schijt ik em dik,
maar gewoon altijd iedereen die sneller is voor latengaan.Daarna komt het vanzelf en durf je de bochten door te planken zoals je nog nooit eerder gedaan hebt.
Als je dat punt voorbij bent wordt het echt te mooi!Ik maakte toen zelfs een vette schuiver, ik reed ook op straatbandjes toen (op 2.5 bar :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping )
Ik denk dat ik de vrij rijden dagen van vrijrijden.nl nog even mee ga pakken. Want heb na maandag iig weer de kriebels gekregen.
Dan kan je voor 20?? euro een sessie mee pakken.Mijn enige circuit ervaring is aardig wat rondjes op de Nordschleife (en het F1 circuit)
daar zit de (bochten)snelheid er wel aardig in naar mijn mening.
op een nieuw circuit is het natuurlijk een ander verhaal.
voordeel is dat Assen een stuk korter is dan de NS. Hierdoor ken je de baan veel sneller.
semi slicks heb ik ook nog niet :angelGSI Racer
Deelnemer@2000 wrote:
@2000 wrote:
Nou, dan zal ik er een aardig schepje bij doen. Mede door mijn makkelijkheid is mijn boete nu 300. Ik heb 160 gekregen voor mijn donkere ramen. Ik was bezig om in beroep te gaan, maar in de tussentijd wel 2 verhogingen gekregen. Ik kom er nauwelijks aan toe, dus toch maar besloten om alsnog te betalen :cry
Nieuw pot bedrag: 997.75 euries
Pfff, mijn schepje erbij loopt nog steeds……
Wat blijkt: ik heb de boete betaald, en tegelijkertijd heeft justitie een incassobureau ingeschakeld. Het bedrag was ondertussen verhoogt naar 440, en na bellen met incassobureau bleek dat ze op het punt stonden om loonbeslag te leggen (bluf?)
Maar het schijnt zo te zijn dat zo’n incassobureau door gaat totdat ze van justitie horen dat het geregeld is :shock: Dus uiteindelijk ook deze maar betaald, en nu weer achter mijn eigen geld aan om het terug te krijgen (wat een sche!t land is dit toch!!!) Dus het totaal betaalde voor mijn te donkere ramen zit nu (tijdelijk) op 740 euro. (als ik dit terug lees, wordt ik wéér woedend!!!!)WTF :wtf
GSI Racer
Deelnemer@Fearless wrote:
Hahaha neej, ze hadden een geintje uitgehaald of iets.
Mijn naam verkeerd doorgegeven aan die reporter dus die dacht dat er nog een meid mee reedt.Vrij rijden is niet spectaculair vind ik, niet op zon dag. Dan gewoon mee doen met een time attack. Is veel mooier om tussen te rijden.
zou het wel zin hebben om mee te doen aan de Time Attack?
ik heb namelijk nog nooit op Assen gereden.
wil me natuurlijk wel een beetje kunnen meten met de andere jongens :jerry
ik denk dat ik beter eerst eens vrij kan rijdenGSI Racer
Deelnemerleuk dagje gehad gister.
Fearless, jij ging aardig rap met dat zwarte racertje :thumb
heeft er ook nog een meid (je vriendin?) een paar rondes gedaan?
op de terugweg zag ik je nog wegrijden bij het tankstation lang de snelweg
volgend jaar wil ik mee doen aan het vrijrijden daar ;)GSI Racer
Deelnemerduidelijk uitgelegd Jerremy.
ik wil die platen er op hebben omdat de binnenkant van mijn banden als een gek slijt.
komt omdat de auto veel verlaagd is, hierdoor staat het camber te negatief.
rest van de wielstanden klopt wel ;)
voorbanden zijn na 15.000km kaal aan de binnenzijde………..GSI Racer
Deelnemerleuke auto’s staan ertussen voor de Time Attack. :thumb
morgen weer lekker genieten :DGSI Racer
Deelnemersow Wim, tank flink leeg getrapt :jerry
GSI Racer
Deelnemerik hoor indd veel positieve verhalen over zo’n F18WR
ik heb nog een F18 liggen, maar dat is een CR :???:dan ga ik toch maar voor zo’n bakkie :thumb
GSI Racer
Deelnemerdie pech heb ik ook altijd.
altijd als het goed weer begint en de automeetings weer om de hoek komen kijken is mijn Astra kaduuk :(
GSI Racer
Deelnemeren zat je toen in de begrenzer?
of had je nog toeren over?270 is wel aardig rap ja :D
kameraard van me met een Astra LET en F28 gaat pas bij 260 naar z’n 6GSI Racer
DeelnemerVET :thumb
GSI Racer
Deelnemervandaag begonnen aan het nieuwe hart voor de GSi.
LET’je helemaal uit elkaar getrokken :thumb
GSI Racer
Deelnemerhopen we ook allemaal mee op goed weer? :angel
-
AuteurBerichten