Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
DeelnemerHoofdstraat met de Fiat Cinquecento
GSI Racer
Deelnemermooi zo! :thumb
GSI Racer
Deelnemervolgens mij niet.
een Calibra (C20LET) boom is namelijk anders dan een Astra (C20XE) boomde stekkers die van de motorboom af komen klik je normaal zo op de dashboom.
die groene stekker onderandere.
maar dat gaat niet lukken op een of andere manier heb ik begrepen via het GSi ForumGSI Racer
Deelnemerthanks!
en welke komt dan waar op de turbo?
voor of achterzijdeGSI Racer
Deelnemerheb je de o ring vervangen?
die zou ik wel ff mee vervangen als je hem los gehad hebt!GSI Racer
Deelnemerik dacht ook vanaf 95 ja ;)
GSI Racer
Deelnemerwow vet!
jammer dat ik de LET net klaar heb :jerry
GSI Racer
Deelnemeroliepomp zelf moet 8nm hebben
de aanzuigbuis kan ik ff niet vinden.ik zou ze gewoon met beleid aandraaien ;)
GSI Racer
Deelnemerheb je die Cali laten maken bij Niels??
komt me bekend voor zo op de foto.
was een dik blokje zeg!! :thumbGSI Racer
Deelnemer:thumbup
GSI Racer
Deelnemergereedschap waarmee ze
GSI Racer
Deelnemerturbo blok erin gehangen :thumb
volgende week afbouwen.
dan feest :worsGSI Racer
Deelnemersow ey, wat een maloten daar :shock:
wel mooi dat je die pieken terug krijgt!! :thumb
ennuh, nu een beetje rustig met dat pedaal he :mrgreen:GSI Racer
Deelnemerlaat mij auto nu net van 96 zijn :mrgreen:
GSI Racer
Deelnemermijn probleem is dat ik zonder kat en middendemper ga rijden.
daar kom ik niet mee door de keuring.
zonder middendemper wel, maar zonder kat niet (co te hoog en is verplicht op mijn auto)GSI Racer
Deelnemerthanks!
hier kan ik wel wat mee. zeer duidelijke beelden :thumb
de bedrading voor de bobine, waar zit dit trouwens normaal??
bij de oude motor had ik DISGSI Racer
Deelnemermooi :thumb
ik ga toch nog niet liggen blazen, eerst ff inlopen.
dus die standaard uitlaat kan er wel onder ;)GSI Racer
Deelnemerwilde toch even de oplossing plaatsten:
inbouwen is gelukt.
stelt echt niks voor!deksel onder op de bak
5 boutjes bij de keerring los draaien.
en de grote moer met al die kartels aan de andere kant losdraaiendan valt het diff zo op je tenen :mrgreen:
bij het diff zelf moet het kroonwiel, lagers en het tandwiel voor de km teller omgezet worden
thanks voor de hulp!

GSI Racer
Deelnemerja orginele XE uitlaat praat ik over he.
die is iets van 56mm als ik me niet vergis?
orginele uitlaat van een LET is toch wat dikkerGSI Racer
DeelnemerPepsi met ranja
GSI Racer
Deelnemerwat zie jij bleek
GSI Racer
Deelnemerhem maar schuren
GSI Racer
Deelnemerblijft gestolen goed
GSI Racer
DeelnemerLamborghini heeft ze wel :thumb
:jerry
ik zou het persoonlijk ook echt niet doen :shock:
maar je moet natuurlijk voor je eigen keuze gaan, t is jou auto! ;)GSI Racer
Deelnemermaar ook gestolen :hmmz
-
AuteurBerichten