Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
Deelnemervandaag nog ff gecheckt:
mm lampje brand niet.
oliedruk wel
abs enz ookGSI Racer
Deelnemerik heb vandaag de kabelboom gesoldeerd.
heb nog 3 draden over die vanaf de motorkabelboom komen.
namelijk:
rood/wit
zwart/bruin
zwart/witkan het kloppen dat die bruin/zwarte overgaat naar zwart/rood in de dashboom??
de zwart/witte zit wel op de stekker, maar komt niet als die kleur uit de motorboom?
de rood/witte komt wel uit de motorboom, maar daar heb ik geen kleur voor bij de dashboom?moet er ook nog iets op die groene stekker komen?
die zat voorheen volgens mij ook niet aangeslotenGSI Racer
Deelnemer@Armando,
plunjer kan ook de boosdoener zijn, deze kan blijven hangen.
kun je er e.v.t wel uit halen en schoon maken.GSI Racer
Deelnemerkleine Cola glazen
GSI Racer
Deelnemermeld je eens aan op het GSI forum :thumb
die gasten kunnen je uitstekend helpen
of er verschil in zit, ik denk het niet.
jij hebt een model voor de facelift, ik heb een na de facelift.
op beide past zo’n plaat.
je hebt natuurlijk wel bevestigings clips nodig. en gaten maken ;)GSI Racer
Deelnemerdus dan komt een pijpje van het koelvloeistof reservoir te vervallen lijkt me?
omdat normaal een slang vanaf de radiateur naar je kvs reservoir gaat.
maar hier komt nu de slang vanaf de turbo opGSI Racer
Deelnemermaar ik heb geen carterontluchting meer.
dus die kan ook gewoon afgedopt worden neem ik aan?GSI Racer
Deelnemerhier kan ik wel ff mee verder!!
en welke slang komt er achter op de amal valve?? en waar gaat die heen
mvg
Maikel
GSI Racer
Deelnemerzeer mooi!
zwarte achterplaat mis ik wel nog……..GSI Racer
Deelnemervandaag de turbo zo goed als klaar gemaakt.
poe, veel werk gehad. maar het eind is in zicht.
spypics:

GSI Racer
Deelnemer@Project wrote:
pomp niet maar de aanzuigbuis
Hier moest ik toen ook langer op wachten.
had de pomp al binnen, maar de buis moest nog komen.
dus ze zaten toen al met langere levertijden.
maar nu zijn ze dus helemaal gestopt? :hmmzGSI Racer
Deelnemerklopt!
incl. aanzuigbuis e.dGSI Racer
Deelnemergeen lambdasonde meer?
ligt het daar niet aan?GSI Racer
Deelnemerik heb dit met de c20xe gehad.
eerst brandde het lampje een seconde of 5 a 6 na het starten.
op een gegeven moment begonnen de stoters te tikken onder het rijden.
dag erna ging het lampje niet meer uit na het starten.gelijk een nieuwe pomp gemonteerd.
probleem opgelost.kan ook zijn dat je regelplunjer vast zit.
dit heb ik bij de mijne destijds niet gecontroleerd, maar gewoon nieuw erop!!pak dan wel een Z20LET pomp, deze heeft meer opbrengst :thumb
ik had hem van Duparts.GSI Racer
Deelnemermaar zoals gezegt
GSI Racer
Deelnemerklopt als een bus wat je daar zegt.
de mijne is 6cm verlaagd, en de draagarmen staan bijna horizontaal. (is dan wel een GSI met standaard 2cm verlaagd onderstel)
dus in totaal 8cm lager dan een gewone Astra.
camber staat bij mij dus te negatief ;)GSI Racer
Deelnemerah zo.
dan zou het wel kunnen ja :thumbGSI Racer
DeelnemerPatricia Paay met
GSI Racer
Deelnemerbedoel je hiermee de graden of minuten?
hoe moet ik dat zienwant 50 graden camber lijkt me een beetje veel he
1 graad negatief is wel normaal bij de meeste auto’s
veel meer ook niet ;)GSI Racer
Deelnemerin Duitsland, Fearless?
daar vallen de bedragen echt mee (alleen in jou geval weet ik het niet, met zo’n hoge snelheid)
heb daar een keer 11 en een keer 14 te hard gereden (Motorshow Essen heen en terug) :jerry
was bij elkaar voor iets meer dan 50 euro :thumbupGSI Racer
DeelnemerC20LET heeft ze niet Rik :thumb
die is grotendeels gelijk aan de C20XE, maar die heeft geen bladblazer erop :wors10 augustus 2011 om 17:18 In reactie op: oude eigenaar gezocht (Erik uit Waarle?) Astra GSI Rieger #17895975GSI Racer
Deelnemersuper om te horen!!!
liefhebber :wors
GSI Racer
Deelnemerwaar krijg je dat van
GSI Racer
Deelnemerals je sterk gaat verlagen veranderd je camber echt wel hoor.
GSI Racer
Deelnemernormaal hoef je een stuurhuis niet los te maken bij het uitlijnen hoor :vertag
-
AuteurBerichten