Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
Deelnemerwel mooi als de mannen van V Max het zo kunnen oplossen.
altijd vervelend, die storingen waar je niet uit komt :???:GSI Racer
Deelnemer@sw16v wrote:
als er niet tot de laatste pk hoeft, hoef je ook geen fase 3, dan is 2 voldoende.
fase 3 is stuk sneller mits alles goed is.
kan allemaal op origineel spul, rij ik nu ook nog. is allemaal wel op de max. van standaard internals….
maar denk wel om de inlaatslang, bougies (eigenlijk de hele ontsteking), actuator, en nog allemaal van die kleine dingetjes…
versterkte actuator heb ik nog liggen (zat er eerst op, maar gaf foutcode turbodruk te hoog)
wat moet ik met de inlaatslang doen dan?
ik ga me eens ff informeren.
kan namelijk een phase 3 computer kopenGSI Racer
Deelnemerff inhaken op dit topic:
is het mogelijk om met phase 3 te rijden op een standaard motor?
dus standaard zuigers, drijfstangen, turbo enz.of moet er nog het een en ander aangepast worden.
er hoeft niet tot de laatste pk uit geperst te worden ;)GSI Racer
Deelnemeren waar Henk in had gepist
GSI Racer
Deelnemervandaag een chipje van M Tech geplaatst voor de de-activering 1e versnelling.
foutcode komt helaas gewoon terug.
Computer is wel gechipt, maar weet niet waar.
op 1 chip stond ‘Oben 220’ op de andere ‘Boden 221’
zal dus bij een Duitse firma gedaan zijn.hoe moet ik nu verder?
kan ik niet die schakelaar van de 1e versnelling doorlussen o.i.d?
ik heb daar volgens mij zowiezo geen stekker meer voor? :shock:GSI Racer
Deelnemerik heb geen idee :???:
GSI Racer
DeelnemerACL lagers, zeker doen.
al is het maar omdat de motor een flinke bak vermogen en koppel krijgt.mijn C20XE heeft het 10.000km uitgehouden met +/_190pk en standaard lagers…..
GSI Racer
Deelnemer@otdh wrote:
zit er geen slang aansluiting achterop die meter?
zoja, ff n T verbindingsstukje in 1 van de drukleidingen maken, en m daarbij aansluiten
nee, zit er niet op.
dat is de kloterij netGSI Racer
Deelnemerniks, die van mij heeft vandaag een dagje vrij gehad.
GSI Racer
Deelnemertoch maar eens ff naar een garage gaan en kijken wat hun zeggen.
via het forum kunnen we wel zeggen wat het waarschijnlijk is, maar een koppeling uitbouwen doe je niet zomaar fftjes ;)GSI Racer
Deelnemeralle koelwaterslangen vervangen kost indd wel een paar euries
maargoed, dan ben je er wel weer vanaf.
aardig wat km’s gereden in die jaren :shock:GSI Racer
Deelnemerik verdenk toch wel je koppeling
de veertjes die in de plaat zitten zorgen voor soepel aangrijpen van de plaat.
als deze uitgeslagen zijn dan krijg je dat trillen.
wat heeft de auto gelopen?
hoe is je rijstijl?
vaak aanhanger o.i.d trekken?GSI Racer
Deelnemerik heb geen zwarte bumpers :jerry
GSI Racer
Deelnemerdan ga ik ook maar eens naar de action.
wel ff voorzichtig proberen in het begin, want mijn velgen zijn gloedjenieuwGSI Racer
Deelnemer@dion87 wrote:
eindelijk de goeie kachelslang vervangen, me velgen gecleand met velgenreiniger van de action.. wat een wereld spul en dat voor 1,60. dus meteen ff in geslagen, net als de tyre shine
hoe heet dat spul?
en is dat een beetje betrouwbaar?
dus niet mega aggresief o.i.d1,60 is wel te doen ja :jerry
GSI Racer
Deelnemerik zou een beginnen om hem uit te laten lezen in een garage.
meetstal is het een abs sensor die kapot is.storing met starten kunnen ze misschien ook uitlezen.
of het probleem zit in je contactslot :thumbGSI Racer
Deelnemerprobleem met de turbodruk is opgelost.
bleek een andere wasegate op te zitten.
deze eraf gehaald, orginele erop.
klaar!foutcode komt niet meer terug, wel die van de 1e versnellingsherkenning.
moet ff kijken of de computer uberhaupt gechipt is, maar volgens mij niet.GSI Racer
Deelnemervandaag de bedrading van de angel eyes aangepast zodat het dimlicht blijft branden bij het omschakelen naar grootlicht.
en een stukje gereden :thumbGSI Racer
Deelnemermooi zo!!!
thanks, kan ik dat ook weer ff fiksen.ik wist het niet 100% zeker of je dat zomaar los kon schieten.
dus ff vragen en de hulp komt van zelf!! :thumbGSI Racer
Deelnemervolgens mij kun je die er gewoon van onderen uit wippen.
probeer maar eens, wel een beetje op een plek waar het minder op valt, voor e.v.t beschadigingenGSI Racer
DeelnemerACL lagers zijn niet eens zo veel duurder dan gewone standaard lagers.
ik zou de zeker erbij pakken!
ARP kopbouten hoeft niet perse
drijfstangbouten wel zou ik wel ARP doen!Kun je die bouten trouwens hergebruiken lees ik hier???
dat is een nieuwtje voor mij.
wel mooi meegenomen! :thumbGSI Racer
Deelnemerdie vraag moet je ff in het te koop gevraagd topic zetten ;)
denk dat je dan sneller kans hebt op slagen! ;)GSI Racer
Deelnemersamen met die verrrekte mongol
GSI Racer
Deelnemervan autostyle
GSI Racer
DeelnemerDTM uitvoering
-
AuteurBerichten