Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
Deelnemeris ook maar net hoe je er mee om gaat he ;)
GSI Racer
Deelnemerom het ff zeker te weten kun je ff langs een garage rijden en vragen of ze ff met de uitlaatgastester in het kvs reservoir ‘snuffelen’
als de CO waarde dan omhoog gaat is het foute boel.
maar ik denk ook dat je koppakking stuk is ja ;)GSI Racer
Deelnemerik zou voor de cross een bak met korte versnellingen pakken ;)
eentje met C code dus ja.
c372 is volgens mij nog korter dan c355.versterkt hoeft niet perse ;)
een eurotje of 100 ongeveer, meer moet het niet kostenje kunt ook een F13 pakken ofzo he.
die zijn nog korterGSI Racer
Deelnemernee, want benzine vinden moderne diesels niet leuk….
GSI Racer
Deelnemerhooguit een liter of 8 gaat erin, schat ik zo.
@Robert_Corsa,
als het in je uitlaat zou komen zou hij moeten roken als een dolle, en dat doet hij niet :thumbGSI Racer
Deelnemerik denk dat dit de enigste optie is ja
GSI Racer
Deelnemermega mega dik :wors
is die van jezelf Andre??
ga je ook weer time attack rijden dit jaar?
welliswaar niet met de Kadett neem ik aan?GSI Racer
Deelnemermaar dat hoef je tegenwoordig ook niet meer te doen bij het commonrail gebeuren he ;)
GSI Racer
Deelnemer@Klopper wrote:
Normaal rijden is een nogal relatief begrip in mijn ogen :P
Ik ben meer iemand die graag in z’n 3 de snelweg op gaat tot de 100, overgaat in z’n 4 tot de 140 en daarna pas over ga naar z’n 5 ^_^
Even m’n ruggegraat recht zetten om het zo maar te noemen :PHet liefst heb ik geen koelings-issue meer als ik over een aantal maanden weer naar Italië ga…
Vocht vasthouden? Ik denk dat er na 10km rijden geen vocht meer in zit hoor :)
oh dan doe je het nog rustig aan :jerry
qua vocht hoef je je indd niet druk te maken, aangezien die band normaal alleen om het spruitstuk gedraait wordt.
en die hou je echt geen 15 sec. vast…
wat warmte betreft valt het ook allemaal wel mee hoor. relatief gezien dan ;)
kijk, racewagens rijden een paar uur constant volle plank, dat doe jij en ik en vele andere gewoonweg nooit.
keertje doortrekken is ook iets wat nog geen minuut duurt, want dan kun je weer remmen…
dus zo gek warm wordt het dan niet, aangezien je spruitstuk ook nog eens vol in de rijwind zit ;)GSI Racer
Deelnemerdamn, die Corvette of Viper rijder heeft echt ballen :shock:
doe mij de Lambo maar, mag je die Japanse frikandel houden :jerryGSI Racer
Deelnemerzo extreem zal het niet worden dat je stuurbekrachtiging eronder gaat leiden.
wordt eigenlijk alleen in de racerij gebruikt.
soms zie je het wel eens op staatauto’s ja, maar dat is meer voor de looks.
zo extreem warm wordt het allemaal niet als je NORMAAL aan het rijden bent :thumbOpel heeft het spruitstuk aan de voorzijde, dat scheelt ook al een hele hoop tegenover bijv de VW blokkies.
GSI Racer
Deelnemermwha, dan ga ik ook diesel tanken.
is een stuk goedkoper!! :jerryGSI Racer
Deelnemermaar er wordt al aangegeven dat je de koelvloeistof zo weg kan drukken, dat vind ik zo raar.
want als de dop zou lekken, dan zou je ook niet echt druk op kunnen bouwen of de kvs weg kunnen duwen lijkt me.
en 15 liter bijvullen in totaal, das ook wat veel he :hmmzGSI Racer
Deelnemervandaag een beetje begonnen met de Bonrath wisser.
ff opnieuw gespoten
moet nog 1 laagje.maandag komt een nieuwe voorruit erin, dan de wisser ff testen :vertag
picsssssssss,


GSI Racer
Deelnemermaar dan zit je toch echt op het randje he?
of nie?GSI Racer
Deelnemerik heb er ook wel last van met mij F GSi.
zeker met dit weer ja.heb nu 2 vochtvreters in de auto staan, zowiezo omdat hij stil staat nu, maar ik laat ze er gewoon eens in zitten.
kijken wat het effect is ;)GSI Racer
Deelnemerp.s
kun je hem niet eens een hele nacht onder (flinke) druk laten staan?
en dan de dan erna eens checken?GSI Racer
Deelnemerdamn, dit is wel een heel vaag probleem.
of misschien een heel simpel, als je straks de oorzaak gevonden hebt!koppakking kan het al niet zijn zoals je zegt, want dan moet hij toch echt op 3 cilinders lopen als je hem na het afpersen gaat starten.
3 liter kvs op je zuigers moet je wel merken dan :jerry3 liter kvs in je interieur, dan kun je bijna goudvissen kopen en die erin zetten, maar ook kurkdroog zeg je :hmmz
totaal nergens lekkage’s verder :wtfik zou het echt niet weten.
ben zelf monteur, dus wel nieuwsgierig naar de oorzaak/oplossing!!
GSI Racer
Deelnemergoed idee.
vraag Niels van DHZ Twente maar eens :thumb
GSI Racer
Deelnemersow, die is wel lang mee gegaan zeg :thumbup
GSI Racer
Deelnemerrespect voor het vele werk!!
en voor de dikke motor.helaas is de buitenkant niet zo mijn stijl, maar t is jou auto he :thumb
nice! :thumbup
GSI Racer
Deelnemerik denk ook dat honen zelf genoeg is :thumb
i.c.m nieuwe veren uiteraardGSI Racer
Deelnemereen afspraak gemaakt voor een nieuwe voorruit.
maandag wordt hij gemonteerd :thumb11 januari 2012 om 20:05 In reactie op: Commo-B Coupé V8, 4.4-32V. Ranger-B coupé TDCI achteras BMW #17945289GSI Racer
Deelnemervet, die ga ik zeker ff bekijken!! :thumb
GSI Racer
Deelnemerkun je niet eens met een leverancier van die metertjes bellen voor een schema?
biesheuvel autosport
dutch power trading
stroeve motorsportzijn enkele voorbeelden ;)
-
AuteurBerichten